abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217110168
Zal wel weer een storm in een glas water-cliffhanger zijn.

Lijkt me trouwens wel geinig als die etiquette je ding is, om anderen dan te jureren.
Zitten er een paar tussen die precies doen alsof ze zelf ook etiquette specialist zijn :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 19 maart 2025 @ 20:35:20 #52
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217110183
De Etiketten uitslag

Beetje raar.. ik denk Febo wat vergeten heeft :{

  woensdag 19 maart 2025 @ 20:38:41 #53
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217110206
De Kliphangert.. Bitchfight Emma en Manon over kinderachtigheid.. maar Manon weet meer blijkbaar :P

pi_217110618
Dat meneertje die de jury deed heb ik eerder gezien, in Utopia dacht ik. Weer niet van de laatste plaats afgekomen de Slangen, dus dat is kloek. Wat een vreselijke tronie heeft die Esther. Het mag dan wel bijgelegd zijn met Charissa maar denk dat de spanningen blijven. Het is gewoon een vervelende Karen. Maar die Radek eigenlijk ook.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 20 maart 2025 @ 08:27:22 #55
3542 Gia
User under construction
pi_217113000
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weet het niet met dat schaap.

Stel het is de laatste week, je bent het winnende bondje, net een bondgenoot verloren aan het zwarte schaap, ga je dan dat ZS die finale gunnen?

Het ZS kan wel stemmen ronselen door eten te delen met het armlastige bondje, bijvoorbeeld.
Er komt maar 1 finalist uit het eigen bondje, de andere uit de loods. Als dat weer met stemmen in kokers gaat, dan heeft het laatste ZS dat de laatste uitdaging wint, gewoon kans om in de finale te komen.
pi_217114267
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 10,3 Kijkcijfers: 485.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond 426.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217114292
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Etiketten uitslag

Beetje raar.. ik denk Febo wat vergeten heeft :{

[ afbeelding ]
ik dacht ook mis ik nu wat?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 20 maart 2025 @ 10:40:04 #58
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217114363
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik dacht ook mis ik nu wat?
Team Floortje 75 punten door de neus geboord.. karma? ;)

( zal vanavond wel weer kloppen)
  Moderator donderdag 20 maart 2025 @ 11:45:12 #59
388664 crew  Dotteke
pi_217115377
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Etiketten uitslag

Beetje raar.. ik denk Febo wat vergeten heeft :{

[ afbeelding ]
Oplettend hoor ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 20 maart 2025 @ 12:58:11 #60
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_217116295
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 10:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Team Floortje 75 punten door de neus geboord.. karma? ;)

( zal vanavond wel weer kloppen)
was later al weer gecorrigeerd

(zegt de oplettende kijker)
... en huiver mee
  donderdag 20 maart 2025 @ 13:10:35 #61
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217116438
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 12:58 schreef Giggio het volgende:

[..]
was later al weer gecorrigeerd

(zegt de oplettende kijker)
Gôh wat een opluchting, dat TeamFloor niets te kort is gedaan.. stel je voor wat 'ie zou doen ;)
pi_217120495
Straks krijgt manon nog kale plekken van dat geaai
pi_217120508
Eye apple is toch geen engels? :P
pi_217120522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:37 schreef StephanL het volgende:
Eye apple is toch geen engels? :P
Klinkt natuurlijk wel stoer, zo'n woordje over de grens :+
pi_217120537
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klinkt natuurlijk wel stoer, zo'n woordje over de grens :+
Nou echt wel ;)

Jesus dat gesnurk van Robert _O-
pi_217120558
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:39 schreef StephanL het volgende:

[..]
Nou echt wel ;)

Jesus dat gesnurk van Robert _O-
Hahaha ja... geen bomen meer in de buurt
pi_217120584
Lekkere botsing telkens met die wichten
pi_217120607
Radek is ook wel vals
Meelullen met beide

En Esther moet lekker mama gaan spelen thuis
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120624
We kunnen goed voor ons zelf zorgen hoor.....
nou daar ligt je wasgoed zou ik dan zeggen...
pi_217120676
Gezel daar zeg
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120707
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:37 schreef StephanL het volgende:
Eye apple is toch geen engels? :P
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggen _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 20 maart 2025 @ 19:47:07 #74
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217120717
Wat een meidenclubjes daar
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_217120720
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezelligheid en lievvvvde
Nou
Wat een cola disco :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120736
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nou
Wat een cola disco :D
Popcorntijd
pi_217120756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Popcorntijd
En dan een Manon
Die zich ouder voelt dan Emma _O-

Tis echt te grappig allemaal
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120778
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
En dan een Manon
Die zich ouder voelt dan Emma _O-

Tis echt te grappig allemaal
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneu
pi_217120786
Manon steukneus

De leeftijden worden gebruikt als reden voor respect
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120814
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneu
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoor :{w

Wie was dat een tijdje terug ook alweer die in elke discussie steeds haar leeftijd moest noemen, 62 ofzo was die?

edit: Sylvia deed dat, met Rami steeds. Ook Mary had er een handje van, beiden toevallig 62 _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217120852
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoor :{w

Wie was dat een tijdje terug ook alweer die in elke discussie steeds haar leeftijd moest noemen, 62 ofzo was die?

edit: Sylvia deed dat, met Rami steeds. Ook Mary had er een handje van, beiden toevallig 62 _O-
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
pi_217120892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
Haha is het ook!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217120919
Die cliffhanger gisteren was dus toch wel wat meer dan ik had verwacht, maar het blijft een storm in een glas water.
Het gaat echt nergens over _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217120968
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggen _O-
Ja zoiets zal het wel wezen
pi_217121036
en weer afluisteren, wat ze echt niet doet jaja
pi_217121042
tuurlijk weer aan het opmaken
pi_217121064
Nu kan ze weer janken _O-
pi_217121075
Wat een ongezellige aflevering :o
pi_217121090
jaja ze loopt als een scheet dwars zit al met anderen te smoezen.
pi_217121098
2 jarige vrouw X2 _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217121099
Waar is Floris gebleven vandaag? :D
pi_217121105
Naar persoon die Charissa.
pi_217121115
Praat je ook zo tegen je moeder thuis

Je bent haar moeder niet muts :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217121118
Hoe Precious dan die trap af komt _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:08:38 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121129
Floor is even een kroketje eten bij Febo?
pi_217121138
Sowww
Vincent is ook wat kilootjes kwijt :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:11:41 #97
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121178
Jah.. Kets te Het.. vast een leuk spelletje

pi_217121186
Hoe weten ze telkens de opdrachten?
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:13:56 #99
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe weten ze telkens de opdrachten?
Ze gokken maar eern beetje.. vang de hoed , valt niet veel anders te verzinnen _O-
pi_217121245
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ze gokken maar eern beetje.. vang de hoed , valt niet veel anders te verzinnen _O-
Oh ja! Ik luisterde niet goed genoeg _O-
Ben ondertussen aan het Fokken, appen en haken. Dus krijg niet overal alles mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')