abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217133303
Kijken of je straks nog zo blij bent als ze haar gal gespuwd heeft.
pi_217133319
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik loop achter
Maar wat een... bijzondere...prijs
Jaa beetje raar. Wel leuk met countrymuziek
pi_217133327
Ze staan er zo verveeld bij alsof ze al precies weten wat er moet gebeuren.
pi_217133353
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:36 schreef StephanL het volgende:

[..]
Jaa beetje raar. Wel leuk met countrymuziek
Ik houd van countrymuziek :@
pi_217133369
Ik kijk weer eens een keertje mee. :)
Hotapnyc
pi_217133395
pfff dat gooien leek nergens naar
pi_217133419
Senna in the house *O*
pi_217133422
Esther bakte er weer eens niks van.
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 19:45:02 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133426
Ohw het "gewoon" bezoek
pi_217133437
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef Cirilico het volgende:
Esther bakte er weer eens niks van.
manon kon niet gooien
pi_217133445
Leuk hoe de rest van het bezoek genegeerd wordt
pi_217133466
Oh de rest krijgt nu wel aandacht van Floris
pi_217133489
Die Emma is ook een kreng hoor...geef Senna daar wel gelijk in
pi_217133494
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:45 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
manon kon niet gooien
Klopt. Maar Esther ook niet. :D
Hotapnyc
pi_217133540
Goedzo Senna. Maar het was al duidelijk op Insta hoe ze denkt over alles.
Hotapnyc
pi_217133543
Leuk make-up iets :{
pi_217133564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Goedzo Senna. Maar het was al duidelijk op Insta hoe ze denkt over alles.
Ja maar nu weet Floris dat ook
  vrijdag 21 maart 2025 @ 19:57:39 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133662
Dat was best wel een lange Senna-Show.. ze mocht álles onversneden spuien.. van de rest van het bezoek geen spoor ;)
pi_217133738
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dat was best wel een lange Senna-Show.. ze mocht álles onversneden spuien.. van de rest van het bezoek geen spoor ;)
Heel apart dat ze dat mocht.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:02:33 #172
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133745
Excuses enzzz.... tuurlijk, de Fittie-Show moest gewoon

  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:04:54 #173
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133779
Dat dooie Amberpoppetje moet nog steeds een beurt krijgen.. dat hangt er ook maar bij voor nix, daar is ze vast niet voor gecast :{
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:10:17 #174
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133859
_O-

pi_217133889
O jee heibel in de tent :P
pi_217133897
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de fokking ton Floris!!!! zegt Emma
Hou je bek zegt Flo
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:12:25 #177
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217133902
How ye FoKKing! bek dicht !!!
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:12:57 #178
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133911
Ze heeft me gewoon gebruikt om de fakking Ton te krijgen..

Hou je fakking bek...

Rara van wie zijn deze uitspraken
pi_217133918
Nou dat wordt een hevige ruzie. Floris is al zn respect voor Emma kwijt. :D
Hotapnyc
pi_217133922
quote:
Die was de minste inderdaad. _O-
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:14:30 #181
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133925
Floortje bijft wel de Edelfigurant in deze Show..met wat hulp van buiten gaat die eikel nooit meer weg daar ;)
pi_217133930
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de fokking ton Floris!!!! zegt Emma
Hou je bek zegt Flo
Me*
Hotapnyc
pi_217133948
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:14 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Me*
Mij*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217133958
Ik dacht echt dat ze je zei
pi_217133975
Dit is wel het resultaat natuurlijk van het bezoek van Senna.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217133977
Hoe zou Emma voor meerwaarde zijn geweest om haar aan de winst te helpen, daar had ze toch echt Flo voor nodig .
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:20:29 #188
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Dit is wel het resultaat natuurlijk van het bezoek van Senna.
Dat mag duidelijk zijn.. ze was continue in beeld gehouden om haar"bijdrage" te spuien zodat Floortje weer voort kan met de info ban buiten... lekker laf van Febo :{
pi_217134003
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Mij*
Hun/diens*
Hotapnyc
pi_217134039
Och arme Emma. :+
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:23:58 #191
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134048
Emma met succes als Loeder vd Show neergezet.. ^O^
pi_217134053
Ik begrijp niks meer van Emma.
pi_217134060
Nou Manon is ook een loeder hoor.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:25:11 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217134064
Is Emma dr zusje nog met broertje Flo?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:26:39 #195
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Nou Manon is ook een loeder hoor.
Jup.. Manon Loedert al met Jerrel en El Geil.. een vd twee hapt wel :P
pi_217134087
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef chufi het volgende:
Is Emma dr zusje nog met broertje Flo?
Helemaal niets over gehoord.
pi_217134089
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef chufi het volgende:
Is Emma dr zusje nog met broertje Flo?
Dat wordt wel awkward voor iedereen. :D
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:28:38 #198
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217134096
Senna is ook gewoon jaloers en stookt nog ff van buiten af gebaseerd op tv beelden ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_217134104
Ach ja, ik noemde in week 1 al dat Emma een schijnheilig en achterbaks wijf is. Told you so. B-) :+
Hotapnyc
pi_217134110
wel me, ik begrijp het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')