abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217133897
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de fokking ton Floris!!!! zegt Emma
Hou je bek zegt Flo
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:12:25 #177
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217133902
How ye FoKKing! bek dicht !!!
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:12:57 #178
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133911
Ze heeft me gewoon gebruikt om de fakking Ton te krijgen..

Hou je fakking bek...

Rara van wie zijn deze uitspraken
pi_217133918
Nou dat wordt een hevige ruzie. Floris is al zn respect voor Emma kwijt. :D
Hotapnyc
pi_217133922
quote:
Die was de minste inderdaad. _O-
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:14:30 #181
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133925
Floortje bijft wel de Edelfigurant in deze Show..met wat hulp van buiten gaat die eikel nooit meer weg daar ;)
pi_217133930
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de fokking ton Floris!!!! zegt Emma
Hou je bek zegt Flo
Me*
Hotapnyc
pi_217133948
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:14 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Me*
Mij*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217133958
Ik dacht echt dat ze je zei
pi_217133975
Dit is wel het resultaat natuurlijk van het bezoek van Senna.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217133977
Hoe zou Emma voor meerwaarde zijn geweest om haar aan de winst te helpen, daar had ze toch echt Flo voor nodig .
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:20:29 #188
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Dit is wel het resultaat natuurlijk van het bezoek van Senna.
Dat mag duidelijk zijn.. ze was continue in beeld gehouden om haar"bijdrage" te spuien zodat Floortje weer voort kan met de info ban buiten... lekker laf van Febo :{
pi_217134003
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Mij*
Hun/diens*
Hotapnyc
pi_217134039
Och arme Emma. :+
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:23:58 #191
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134048
Emma met succes als Loeder vd Show neergezet.. ^O^
pi_217134053
Ik begrijp niks meer van Emma.
pi_217134060
Nou Manon is ook een loeder hoor.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:25:11 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217134064
Is Emma dr zusje nog met broertje Flo?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:26:39 #195
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Nou Manon is ook een loeder hoor.
Jup.. Manon Loedert al met Jerrel en El Geil.. een vd twee hapt wel :P
pi_217134087
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef chufi het volgende:
Is Emma dr zusje nog met broertje Flo?
Helemaal niets over gehoord.
pi_217134089
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef chufi het volgende:
Is Emma dr zusje nog met broertje Flo?
Dat wordt wel awkward voor iedereen. :D
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:28:38 #198
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217134096
Senna is ook gewoon jaloers en stookt nog ff van buiten af gebaseerd op tv beelden ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_217134104
Ach ja, ik noemde in week 1 al dat Emma een schijnheilig en achterbaks wijf is. Told you so. B-) :+
Hotapnyc
pi_217134110
wel me, ik begrijp het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')