abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:20:14 #101
3542 Gia
User under construction
pi_217121370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
Ik ben 61 en ik vind dat in de loods iedereen gelijk is. Respect voor ouderen hoeft er niet automatisch te zijn. Sowieso moet je respect eerst verdienen. En niet met je opofferen en alle was te doen. Juist niet.
pi_217121400
jemig die Emma is ook een kleuter zeg
pi_217121407
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
jemig die Emma is ook een kleuter zeg
Lijkt ook steeds erger te worden.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217121414
En dan Thijs, de wandelende kolenkit. Als er gestookt kan worden staat ie erbij
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217121433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
En dan Thijs, de wandelen kolenkit. Als er gestookt kan worden staat ie erbij
ja die zijn zo dik met elkaar en roddelen wat af
pi_217121440
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
jemig die Emma is ook een kleuter zeg
Vind beiden
Manon en Emma
En morgen zitten ze weer samen te make-uppen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217121459
En al die mannen bij elkaar hebben de grootste lol _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:28:36 #108
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121491
Ik vraag me af wanneer Ambertje haar que krijgt van Achter.. ze is zichtbaar geīrriteerd dat ze alle "fun" mist ;)
pi_217121501
huh Senna is er???
pi_217121508
Jaaa Senna terug voor even *O*
pi_217121523
Oh Neeeeeeee

|:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217121542
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
huh Senna is er???
Die komst even stoken, waarom heeft zij een privilege om langs te komen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:31:50 #113
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121546
De Kliphangert.. De FloorOrenwasster is gearriveerd

pi_217121565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:20 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik ben 61 en ik vind dat in de loods iedereen gelijk is. Respect voor ouderen hoeft er niet automatisch te zijn. Sowieso moet je respect eerst verdienen. En niet met je opofferen en alle was te doen. Juist niet.
Helemaal mee eens
pi_217121576
Die heeft vast een lijstje bij zich van wat zij gezien heeft en boos over is :lijstje:
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217121646
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Die komst even stoken, waarom heeft zij een privilege om langs te komen?
Ze had het over bepaald gedrag wat niet kon??? strelen of zo??
Maar zou het raar vinden als ze voor Flo zou komen.
En dat ze het over iets inhoudelijks in de loods zou mogen hebben.
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:34:58 #117
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121653
Senna heeft ontheffing en mag zomaar komen, dat zal ze wel goed verkocht hebben bij Febo.. Het aloude Ik moet Floortje zien of anders hoeft 'ie niet meer thuis te komen-scenariootje .. lang leven de kijkcijfers :P
pi_217121701
Nog even gekeken en idd in het begin zat ze Flo in zijn nek te kriebelen en dat vond ik verre van normaal.
Maar dat ze haar op laten draven als de jaloerse vriendin vind ik apart.
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:39:52 #119
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121771
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nog even gekeken en idd in het begin zat ze Flo in zijn nek te kriebelen en dat vond ik verre van normaal.
Maar dat ze haar op laten draven als de jaloerse vriendin vind ik apart.
Dat bouwde al op vanaf de Emma-Voet-Massage terwijl Senna er tegenover in bed naar lag te kijken..en het geaai in Floortjes nek toen Senna naar huis was. en nu weer gezellig en lekker meisje in zijn bondje kiezen..
pi_217121772
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nog even gekeken en idd in het begin zat ze Flo in zijn nek te kriebelen en dat vond ik verre van normaal.
Maar dat ze haar op laten draven als de jaloerse vriendin vind ik apart.
Ze had het ook over "het is mijn vriendin" ze kennen elkaar toch alleen van de loods? Hoe close kan je zijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217121850
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze had het ook over "het is mijn vriendin" ze kennen elkaar toch alleen van de loods? Hoe close kan je zijn.
hahaha vriendin pfff
ik weet niet of jij dat zeer uitgebreide gekriebel in de nek van Flo nog weet nouuuu ik vond het niet kunnen.
pi_217121855
Zoooo die Senna, dat Floris dit pikt, ff komen zeiken over wat hij weer verkeerd doet. Pfffffffff jaloers
pi_217121921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:43 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
hahaha vriendin pfff
ik weet niet of jij dat zeer uitgebreide gekriebel in de nek van Flo nog weet nouuuu ik vond het niet kunnen.
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weer *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217122011
Ik snap ook niet dat Senna erbij gehaald wordt om even te gaan lopen zeiken over iets dat gebeurd is toen zij net weg was. Emma en Floris zijn allang niet meer close.
Emma is echt vervelend aan het worden met haar kleutergedrag (waar zij zelf iedereen van beschuldigd). Een briefje in de airfryer, tjongejonge, volwassen hoor!
Ze is zo ontzettend jaloers ook.
pi_217122043
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weer *O*
Dat kan wel zijn maar Senna was het nog niet vergeten terwijl ze idd bijna niet bij elkaar in de buurt komen. Wat Emma wil niet eens meer met hem in een bondje.
pi_217122181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Dat kan wel zijn maar Senna was het nog niet vergeten terwijl ze idd bijna niet bij elkaar in de buurt komen. Wat Emma wil niet eens meer met hem in een bondje.
En ze hebben elkaar nog niet zo lang geleden gesproken. Dit zie ik wel als een FEBO dingetje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 20 maart 2025 @ 21:12:14 #127
3542 Gia
User under construction
pi_217122522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weer *O*
En over 'de bedscenes' met Prescious gaat het niet?

Overigens snap ik Floris' keuze voor jonge meusjes wel, die kan hij de baas spelen. Amber haalt het niet in haar hoofd niet voor Floris te stemmen als zij de finale zouden halen, of weg te stemmen, als ze laatste worden.
pi_217125340
Wel veel dynamiek vanavond in de aflevering. Overigens keihard TeamCharissa deze aflevering. Goed verweer tegen die opgespoten Karen, Esther. Charissa wist zich uitstekend te verdedigen voor een meisje wat normaal gesproken haar mond nooit open doet zoals ze tegen Radek vertelde. Ze maakt haar verbaal flink af. Die Esther gaat niet lang blijven, deze cyclus red ze misschien nog wel maar daarna zal ze wel gillend naar huis rennen naar haar dochter met een hoop gejank 'ik wordt gepest' door een meisje wat jonger is dan mij...
Die Manon met haar chronische ziekte: permanente natte voorbips,, wat een naar kind. Ik zie een oude ziel in haar, heel erg hooghartig en 'kijk mij nou eens'. Ik kan een Emma goed begrijpen dat die het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Vanavond moet Senna even scene lopen schoppen in de uitzending. Die heeft alle frustraties mogen opbouwen van de FEBO en mag nu verhaal komen halen in de loods voor alle kijkcijfertjes. De FEBO wilde geen brieven in de loods van haar, ze moet het nu maar persoonlijk doen. Gek genoeg was ze van de week al in een videobel afspraak met Fleuris te zien, dubbel op weer. Fleuris krijgt alles voor elkaar daar en heeft de FEBO in zijn achterzak. Nu nog een finale claimen en ook winnen en hij is vertrokken...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217125351
Ik begrijp de bijzonderheid van Floris niet zo.
Geeft zijn teamgenoten amper tot geen kans om een spel te spelen. Kijkt continu boos en is nooit tevreden

En dan raakt het liefdesverhaal rondom die knul niet op.

Alleen ja... goed lijf en koppie hoor. Maar dat is toch niet bepalend?

Maar ja... ik ben vast een beetje vreemd ;)
pi_217125370
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Wel veel dynamiek vanavond in de aflevering. Overigens keihard TeamCharissa deze aflevering. Goed verweer tegen die opgespoten Karen, Esther. Charissa wist zich uitstekend te verdedigen voor een meisje wat normaal gesproken haar mond nooit open doet zoals ze tegen Radek vertelde. Ze maakt haar verbaal flink af. Die Esther gaat niet lang blijven, deze cyclus red ze misschien nog wel maar daarna zal ze wel gillend naar huis rennen naar haar dochter met een hoop gejank 'ik wordt gepest' door een meisje wat jonger is dan mij...
Die Manon met haar chronische ziekte: permanente natte voorbips,, wat een naar kind. Ik zie een oude ziel in haar, heel erg hooghartig en 'kijk mij nou eens'. Ik kan een Emma goed begrijpen dat die het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Vanavond moet Senna even scene lopen schoppen in de uitzending. Die heeft alle frustraties mogen opbouwen van de FEBO en mag nu verhaal komen halen in de loods voor alle kijkcijfertjes. De FEBO wilde geen brieven in de loods van haar, ze moet het nu maar persoonlijk doen. Gek genoeg was ze van de week al in een videobel afspraak met Fleuris te zien, dubbel op weer. Fleuris krijgt alles voor elkaar daar en heeft de FEBO in zijn achterzak. Nu nog een finale claimen en ook winnen en hij is vertrokken...
Er komen toch zoveel mensen op bezoek? Dit was al veel langer gepland. Floris wilde uiteindelijk ook bellen omdat hij zeker wilde weten dat het goed zat gezien Robert zijn gestook over Floris en die nieuwe blonde.

En zou je aub nooit meer het woord voorbips willen gebruiken?
pi_217125373
Dat laatste maak ik zelf wel uit, want zo wordt dat nu eenmaal genoemd. Wees blij dat ik de echte benaming hiervoor niet benoem. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij eerst mag bellen, en een paar dagen later staat ze al op de stoep, maar goed ik denk er dus het mijne van hoe zoiets gaat intern.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217125401
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat laatste maak ik zelf wel uit, want zo wordt dat nu eenmaal genoemd. Wees blij dat ik de echte benaming hiervoor niet benoem. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij eerst mag bellen, en een paar dagen later staat ze al op de stoep, maar goed ik denk er dus het mijne van hoe zoiets gaat intern.
Voorbips is wel een vies woord hoor ;) alleen geheel passend in de context

En ik ben het verder met je eens over Floris. Alleen alles voor de kijkcijfers gok ik zo? Misschien houden ze hem zo langer in de loods. Er gaan wel veel verhaallijntjes over hem
pi_217125403
We zien natuurlijk niet alles maar ik denk dat Charissa bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan zou halen. Wat een domme koe is dat, ze loopt constant te roddelen en te stoken. Al ben ik ook geen fan van Esther jajajajaja 52 jaar, nou boeie. :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217125405
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
We zien natuurlijk niet alles maar ik denk dat Charissa bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan zou halen. Wat een domme koe is dat, ze loopt constant te roddelen en te stoken. Al ben ik ook geen fan van Esther jajajajaja 52 jaar, nou boeie. :{w
Ze zijn gewoon water en vuur
Plus beiden erg irritant
pi_217125411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze zijn gewoon water en vuur
Plus beiden erg irritant
Maar wat ik zie is dat Esther gelijk heeft met dat Charis koppen trekt als ze iets zegt (we zien het niet eens als kijker maar ik geloof dat gelijk) En dat valse van Charis oeee....... ik kan daar zo slecht tegen. Maar laat haar maar even blijven O-) En Esther ook die doet de was denk ik niet meer _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217125417
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar wat ik zie is dat Esther gelijk heeft met dat Charis koppen trekt als ze iets zegt (we zien het niet eens als kijker maar ik geloof dat gelijk) En dat valse van Charis oeee....... ik kan daar zo slecht tegen. Maar laat haar maar even blijven O-) En Esther ook die doet de was denk ik niet meer _O-
Oh zeker
Maar volgens mij zit Esther evenveel op de lip van Charissa. Alleen zij doet het "liever" en vanuit een slachtofferrol terwijl Charissa gewoon ronduit vals is. Ze zijn beiden even schuldig aan de situatie tussen hen
pi_217125428
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh zeker
Maar volgens mij zit Esther evenveel op de lip van Charissa. Alleen zij doet het "liever" en vanuit een slachtofferrol terwijl Charissa gewoon ronduit vals is. Ze zijn beiden even schuldig aan de situatie tussen hen
Ja ze zijn alle twee wat tokkie })
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217125430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ze zijn alle twee wat tokkie })
Wat? Gewoon ronduit ;) O-)
pi_217125543
Ze wilt haar kinderen beschermen, maar dan noemt ze een vaag wel of niet gezegd voorbeeld van Charissa, waar de kinderen waarschijnlijk nog het meeste moeite mee zullen hebben. Die moeten nu maar met hoofdpijn zsm hopen te vergeten dat dit Esther fragment in de kamer zsm door henzelf en de kijkers vergeten is en dan wordt er waarschijnlijk ook nog een fragment op alle socials gedeeld:(
Eigenlijk had de febo Esther hieromtrent in bescherming moeten nemen en ook haar enige voorbeeld in die kamer niet uit moeten zenden. Het moet geen excuus zijn, maar dat ze plotseling misschien toch achteruit gaat met die rotziekte staat natuurlijk voorop.
pi_217125553
Precious kwam trouwens echt met een Lidl ijswafel naar beneden gelopen, terwijl de rest allemaal beneden stond met elk een Magnum Sensation :P
pi_217128143
Jumbo is toch de sponsor? Lijkt me gek.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217128160
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 10,3 Kijkcijfer: 488.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 11:32:37 #143
388664 crew  Dotteke
pi_217128481
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ze zijn alle twee wat tokkie })
Vond het gisteren een beetje kinderachtig worden op een gegeven moment
Zeker van een volwassen vrouw.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 21 maart 2025 @ 11:48:41 #144
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217128619
En waarom ligt El Geil nu op Manon, terwijl ze een ook al een Yerwin opgeilt


pi_217129366
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe Precious dan die trap af komt _O-
Haha 😝
pi_217133234
Daar gaan we gezellig weer verder _O-
pi_217133254
Hobbyhorsing _O-
pi_217133274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:34 schreef StephanL het volgende:
Hobbyhorsing _O-
Oh ik loop achter
Maar wat een... bijzondere...prijs
  vrijdag 21 maart 2025 @ 19:35:31 #149
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217133285
stokpaardjes
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_217133290
:W
pi_217133303
Kijken of je straks nog zo blij bent als ze haar gal gespuwd heeft.
pi_217133319
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik loop achter
Maar wat een... bijzondere...prijs
Jaa beetje raar. Wel leuk met countrymuziek
pi_217133327
Ze staan er zo verveeld bij alsof ze al precies weten wat er moet gebeuren.
pi_217133353
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:36 schreef StephanL het volgende:

[..]
Jaa beetje raar. Wel leuk met countrymuziek
Ik houd van countrymuziek :@
pi_217133369
Ik kijk weer eens een keertje mee. :)
Hotapnyc
pi_217133395
pfff dat gooien leek nergens naar
pi_217133419
Senna in the house *O*
pi_217133422
Esther bakte er weer eens niks van.
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 19:45:02 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133426
Ohw het "gewoon" bezoek
pi_217133437
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef Cirilico het volgende:
Esther bakte er weer eens niks van.
manon kon niet gooien
pi_217133445
Leuk hoe de rest van het bezoek genegeerd wordt
pi_217133466
Oh de rest krijgt nu wel aandacht van Floris
pi_217133489
Die Emma is ook een kreng hoor...geef Senna daar wel gelijk in
pi_217133494
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:45 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
manon kon niet gooien
Klopt. Maar Esther ook niet. :D
Hotapnyc
pi_217133540
Goedzo Senna. Maar het was al duidelijk op Insta hoe ze denkt over alles.
Hotapnyc
pi_217133543
Leuk make-up iets :{
pi_217133564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Goedzo Senna. Maar het was al duidelijk op Insta hoe ze denkt over alles.
Ja maar nu weet Floris dat ook
  vrijdag 21 maart 2025 @ 19:57:39 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133662
Dat was best wel een lange Senna-Show.. ze mocht álles onversneden spuien.. van de rest van het bezoek geen spoor ;)
pi_217133738
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dat was best wel een lange Senna-Show.. ze mocht álles onversneden spuien.. van de rest van het bezoek geen spoor ;)
Heel apart dat ze dat mocht.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:02:33 #172
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133745
Excuses enzzz.... tuurlijk, de Fittie-Show moest gewoon

  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:04:54 #173
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133779
Dat dooie Amberpoppetje moet nog steeds een beurt krijgen.. dat hangt er ook maar bij voor nix, daar is ze vast niet voor gecast :{
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:10:17 #174
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133859
_O-

pi_217133889
O jee heibel in de tent :P
pi_217133897
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de fokking ton Floris!!!! zegt Emma
Hou je bek zegt Flo
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:12:25 #177
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217133902
How ye FoKKing! bek dicht !!!
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:12:57 #178
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133911
Ze heeft me gewoon gebruikt om de fakking Ton te krijgen..

Hou je fakking bek...

Rara van wie zijn deze uitspraken
pi_217133918
Nou dat wordt een hevige ruzie. Floris is al zn respect voor Emma kwijt. :D
Hotapnyc
pi_217133922
quote:
Die was de minste inderdaad. _O-
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:14:30 #181
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217133925
Floortje bijft wel de Edelfigurant in deze Show..met wat hulp van buiten gaat die eikel nooit meer weg daar ;)
pi_217133930
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de fokking ton Floris!!!! zegt Emma
Hou je bek zegt Flo
Me*
Hotapnyc
pi_217133948
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:14 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Me*
Mij*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217133958
Ik dacht echt dat ze je zei
pi_217133975
Dit is wel het resultaat natuurlijk van het bezoek van Senna.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217133977
Hoe zou Emma voor meerwaarde zijn geweest om haar aan de winst te helpen, daar had ze toch echt Flo voor nodig .
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:20:29 #188
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Dit is wel het resultaat natuurlijk van het bezoek van Senna.
Dat mag duidelijk zijn.. ze was continue in beeld gehouden om haar"bijdrage" te spuien zodat Floortje weer voort kan met de info ban buiten... lekker laf van Febo :{
pi_217134003
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Mij*
Hun/diens*
Hotapnyc
pi_217134039
Och arme Emma. :+
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:23:58 #191
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134048
Emma met succes als Loeder vd Show neergezet.. ^O^
pi_217134053
Ik begrijp niks meer van Emma.
pi_217134060
Nou Manon is ook een loeder hoor.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:25:11 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217134064
Is Emma dr zusje nog met broertje Flo?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:26:39 #195
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Nou Manon is ook een loeder hoor.
Jup.. Manon Loedert al met Jerrel en El Geil.. een vd twee hapt wel :P
pi_217134087
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef chufi het volgende:
Is Emma dr zusje nog met broertje Flo?
Helemaal niets over gehoord.
pi_217134089
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:25 schreef chufi het volgende:
Is Emma dr zusje nog met broertje Flo?
Dat wordt wel awkward voor iedereen. :D
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:28:38 #198
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217134096
Senna is ook gewoon jaloers en stookt nog ff van buiten af gebaseerd op tv beelden ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_217134104
Ach ja, ik noemde in week 1 al dat Emma een schijnheilig en achterbaks wijf is. Told you so. B-) :+
Hotapnyc
pi_217134110
wel me, ik begrijp het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')