Ik ben 61 en ik vind dat in de loods iedereen gelijk is. Respect voor ouderen hoeft er niet automatisch te zijn. Sowieso moet je respect eerst verdienen. En niet met je opofferen en alle was te doen. Juist niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
ja die zijn zo dik met elkaar en roddelen wat afquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
En dan Thijs, de wandelen kolenkit. Als er gestookt kan worden staat ie erbij
Vind beidenquote:
Die komst even stoken, waarom heeft zij een privilege om langs te komen?quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben 61 en ik vind dat in de loods iedereen gelijk is. Respect voor ouderen hoeft er niet automatisch te zijn. Sowieso moet je respect eerst verdienen. En niet met je opofferen en alle was te doen. Juist niet.
Ze had het over bepaald gedrag wat niet kon??? strelen of zo??quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komst even stoken, waarom heeft zij een privilege om langs te komen?
Dat bouwde al op vanaf de Emma-Voet-Massage terwijl Senna er tegenover in bed naar lag te kijken..en het geaai in Floortjes nek toen Senna naar huis was. en nu weer gezellig en lekker meisje in zijn bondje kiezen..quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nog even gekeken en idd in het begin zat ze Flo in zijn nek te kriebelen en dat vond ik verre van normaal.
Maar dat ze haar op laten draven als de jaloerse vriendin vind ik apart.
Ze had het ook over "het is mijn vriendin" ze kennen elkaar toch alleen van de loods? Hoe close kan je zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nog even gekeken en idd in het begin zat ze Flo in zijn nek te kriebelen en dat vond ik verre van normaal.
Maar dat ze haar op laten draven als de jaloerse vriendin vind ik apart.
hahaha vriendin pfffquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had het ook over "het is mijn vriendin" ze kennen elkaar toch alleen van de loods? Hoe close kan je zijn.
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weerquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hahaha vriendin pfff
ik weet niet of jij dat zeer uitgebreide gekriebel in de nek van Flo nog weet nouuuu ik vond het niet kunnen.
Dat kan wel zijn maar Senna was het nog niet vergeten terwijl ze idd bijna niet bij elkaar in de buurt komen. Wat Emma wil niet eens meer met hem in een bondje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |