abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217120736
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nou
Wat een cola disco :D
Popcorntijd
pi_217120756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Popcorntijd
En dan een Manon
Die zich ouder voelt dan Emma _O-

Tis echt te grappig allemaal
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120778
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
En dan een Manon
Die zich ouder voelt dan Emma _O-

Tis echt te grappig allemaal
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneu
pi_217120786
Manon steukneus

De leeftijden worden gebruikt als reden voor respect
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120814
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneu
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoor :{w

Wie was dat een tijdje terug ook alweer die in elke discussie steeds haar leeftijd moest noemen, 62 ofzo was die?

edit: Sylvia deed dat, met Rami steeds. Ook Mary had er een handje van, beiden toevallig 62 _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217120852
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoor :{w

Wie was dat een tijdje terug ook alweer die in elke discussie steeds haar leeftijd moest noemen, 62 ofzo was die?

edit: Sylvia deed dat, met Rami steeds. Ook Mary had er een handje van, beiden toevallig 62 _O-
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
pi_217120892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
Haha is het ook!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217120919
Die cliffhanger gisteren was dus toch wel wat meer dan ik had verwacht, maar het blijft een storm in een glas water.
Het gaat echt nergens over _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217120968
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggen _O-
Ja zoiets zal het wel wezen
pi_217121036
en weer afluisteren, wat ze echt niet doet jaja
pi_217121042
tuurlijk weer aan het opmaken
pi_217121064
Nu kan ze weer janken _O-
pi_217121075
Wat een ongezellige aflevering :o
pi_217121090
jaja ze loopt als een scheet dwars zit al met anderen te smoezen.
pi_217121098
2 jarige vrouw X2 _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217121099
Waar is Floris gebleven vandaag? :D
pi_217121105
Naar persoon die Charissa.
pi_217121115
Praat je ook zo tegen je moeder thuis

Je bent haar moeder niet muts :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217121118
Hoe Precious dan die trap af komt _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:08:38 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121129
Floor is even een kroketje eten bij Febo?
pi_217121138
Sowww
Vincent is ook wat kilootjes kwijt :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:11:41 #97
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121178
Jah.. Kets te Het.. vast een leuk spelletje

pi_217121186
Hoe weten ze telkens de opdrachten?
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:13:56 #99
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217121217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe weten ze telkens de opdrachten?
Ze gokken maar eern beetje.. vang de hoed , valt niet veel anders te verzinnen _O-
pi_217121245
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ze gokken maar eern beetje.. vang de hoed , valt niet veel anders te verzinnen _O-
Oh ja! Ik luisterde niet goed genoeg _O-
Ben ondertussen aan het Fokken, appen en haken. Dus krijg niet overal alles mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')