En terecht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:28 schreef chufi het volgende:
Senna is ook gewoon jaloers en stookt nog ff van buiten af gebaseerd op tv beelden ...
Emma had nooit een kans om de finale te spelen als ze met Senna en Floris in één bondje zit. Maar dat had ze zelf ook wel kunnen bedenken.quote:
Emma is een naar mens. Alles ligt aan haar. Ze liegt en liegt en liegt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Na dr vertrek waren Emma en Flo redelijk close ... maar wie daar schuld aan was ?!
Als dr zus nog met zn broertje is dan zal die met dr moeten leren dealenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Emma is een naar mens. Alles ligt aan haar. Ze liegt en liegt en liegt.
Team Amberquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert. Het Dooie Amberpoppetje krijgt eindelijk haar beurt.. van OuweZiekeEstert, het poppetje let teveel op de Ouwe Zeikkut, lijkt me niet vreemd![]()
[ afbeelding ]
Ik snap dit soort wenkbrauwen nooit bij vrouwenquote:
Als die nog met elkaar hebben is dit nu wel een bizar gekke ongemakkelijke situatiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dr zus nog met zn broertje is dan zal die met dr moeten leren dealen
Supergevoelig me reet. En dat leeftijd gedoe is ook onzin, ze zijn allemaal volwassen of je nou 21 of 52 bent. Je weet ondertussen wel hoe je moet gedragen en dat is ver te zoeken bij de meeste. Prima kijkvoerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Emma is supergevoelig, maar kan niet tegen kritiek wat voor veel jonge meiden geldt, ook onzeker ect.
Misschien leert ze daar nog wat.
Senna kwam alleen maar ff een bommetje droppen, dus dat was tv maken.
tweelingzus hebben we het over .. eeneiige zelfsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Supergevoelig me reet. En dat leeftijd gedoe is ook onzin, ze zijn allemaal volwassen of je nou 21 of 52 bent. Je weet ondertussen wel hoe je moet gedragen en dat is ver te zoeken bij de meeste. Prima kijkvoer
Massale haat? Die zie ik niet hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef eensteen25 het volgende:
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.
Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
Lol wat is de "echte benaming" volgens jou dan? Kut zeker.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat laatste maak ik zelf wel uit, want zo wordt dat nu eenmaal genoemd. Wees blij dat ik de echte benaming hiervoor niet benoem. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij eerst mag bellen, en een paar dagen later staat ze al op de stoep, maar goed ik denk er dus het mijne van hoe zoiets gaat intern.
Er zit ook gewoon niks aardigs aan die vrouw. Ze laat het in elke geval niet zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Team AmberDie Esther heeft altijd wel wat te zeuren.
2026?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Floris gaat op 1 april naar huis🤣
Aldus een account van twee dagen oud. 😛quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef eensteen25 het volgende:
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.
Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |