abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2025 @ 10:58:16 #241
3542 Gia
User under construction
pi_217163835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef eensteen25 het volgende:
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.

Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
Kan best dat het niet haar intentie was om te stoken, maar het heeft wel dat effect. Het brengt mensen als Robert ook op ideeën, als je onder de aandacht brengt dat Floris en Amber wel heel veel samen zijn.
pi_217165491
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 04:29 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
Ja, Emma is 20 klopt. Ze is nog een beetje een kind. De anderen zijn ouder en zouden erboven moeten staan. Emma werd duidelijk onterecht door Senna en familie neergezet als stoker. Wat ik heel anders zag. Emma meldde wat ze zag tussen Floris en Amber en maakte zich - terecht - zorgen. Die twee werden wel heel close. Om dat nou neer te zetten als stoken is idioot. Ik zag dat Emma zich bezorgd maakte over haar vriendin Senna. Maar dat wordt dus totaal verkeerd uitgelegd. En dat Floris daarom als een wilde tekeer gaat tegen Emma is ook waanzin.

Maar ja, hier op fok is al besloten dat we massaal Emma haten. Dus ik ga met deze post niets veranderen ben ik bang. Zo gaat dat hier.
Dat stoken zit blijkbaar in de familie :D Heb je gezien hoe close Emma en Floris waren? Kriebelen in de nek terwijl hij nog half slaapt, voetmassage. Als dat niks voorstelde wat Emma beweert dan stelt dat met Amber al helemaal niks voor. Een beetje samen schilderen en t-shirtje aantrekken _O-
  maandag 24 maart 2025 @ 14:51:38 #243
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217165615
Jammer dat er maar 1 speler is waarbij het thuisfront een actieve rol meespeelt , daar zouden er meer van moeten zijn, ergens bij de 14 resterende spelers moet toch wat meer te halen zijn voordat de boel doodbloed ;)
  maandag 24 maart 2025 @ 15:10:49 #244
3542 Gia
User under construction
pi_217165786
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 14:29 schreef Was-beer het volgende:

[..]
Dat stoken zit blijkbaar in de familie :D Heb je gezien hoe close Emma en Floris waren? Kriebelen in de nek terwijl hij nog half slaapt, voetmassage. Als dat niks voorstelde wat Emma beweert dan stelt dat met Amber al helemaal niks voor. Een beetje samen schilderen en t-shirtje aantrekken _O-
Emma wilde graag close zijn met Floris. Toen dat de eerste cyclus na Senna's vertrek al fout liep, is ze bozig geworden en wilde ze niets meer met Floris samen doen. Maar ze trekt het niet als anderen, zoals Precious en Amber wel close zijn met Floris. Precious heeft het nota bene over 'bedscenes met Floris' gehad! En tja, daar vindt Emma wat van en dat zegt ze. Anderen haken daar dan handig op in, wat geleid heeft tot het stookgedrag van o.a. Robert. Kan me goed voorstellen dat dit op Senna is overgekomen als een voorzetje tot het stoken.
  maandag 24 maart 2025 @ 15:11:56 #245
3542 Gia
User under construction
pi_217165795
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 11:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk familie of vriend.
Tweelingzus? Die schijnt ook op de socials flink bezig te zijn.
pi_217165873
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 10:55 schreef Gia het volgende:

[..]
Misschien heeft ze vanwege chemo geen wenkbrauwen meer. Misschien draagt ze ook wel een pruik. Weten wij veel.
Er zijn overigens zat mensen zonder chemo die dit ook laten doen. Daarom snap ik je reactie niet helemaal. Het ging mij niet om het niet hebben van wenkbrauwen, maar de manier waarop ze zijn getekend. Persoonlijk vind ik dit heel lelijk bij Esther.
All those angels with their wings glued on.
  maandag 24 maart 2025 @ 15:56:37 #247
3542 Gia
User under construction
pi_217166141
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2025 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Er zijn overigens zat mensen zonder chemo die dit ook laten doen. Daarom snap ik je reactie niet helemaal. Het ging mij niet om het niet hebben van wenkbrauwen, maar de manier waarop ze zijn getekend. Persoonlijk vind ik dit heel lelijk bij Esther.
Dat ben ik met je eens. Ik weet dat er vrouwen zijn die bewust hun wenkbrauwen afscheren, en dan op tekenen, maar ik wil er alleen op wijzen dat het bij Esther ook vanwege chemo kan zijn.
Het is echt lelijk, dat wel, maar ook die lippen en andere zaken die ze op of glad heeft laten spuiten. Zo onnatuurlijk. Ze ziet er zo echt niet jonger uit of zo.

Overigens vind ik die duckface lippen ook bij Senna echt lelijk. Senna is best een mooie meid, die heeft dit niet nodig.
pi_217166184
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 15:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Tweelingzus? Die schijnt ook op de socials flink bezig te zijn.
The Karen's are real indeed.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217168493
Loop lekker zelf de poort uit joh, ze hebben al veel te lang met jou moeten zitten daar.
pi_217168497
arme arme Emma :')
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217168504
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Loop lekker zelf de poort tuin joh, ze hebben al veel te lang met jou moeten zitten daar.
Ja... ik vind hem niet super sympathiek
pi_217168527
de hele tijd dat geaai
en geplak van manon en Yerwien
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217168531
lekker che, lekker.....lekker
pi_217168536
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
de hele tijd dat geaai
en geplak van manon en Yerwien
Ach... jong en je wilt wat oid
pi_217168560
Charissa kan het weer :')

Niks geleerd
pi_217168562
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach... jong en je wilt wat oid
vind het wat onfatsoenlijk om de godganse dag aan elkaar te zitten frutten
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217168566
Eens zien of er ond er de nul gescoord gaat worden _O-

})
pi_217168575
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
vind het wat onfatsoenlijk om de godganse dag aan elkaar te zitten frutten
Ik ben er ook niet van
Alleen theoretisch gezien kan ik er begrip voor opbrengen
  maandag 24 maart 2025 @ 19:41:31 #260
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168591
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
de hele tijd dat geaai
en geplak van manon en Yerwien
Er wordt al een AaiDraaiboek samengesteld met de verschilllende technieken die Yer toepast

pi_217168619
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Er wordt al een AaiDraaiboek samengesteld met de verschilllende technieken die Yer toepast

[ afbeelding ]
Ik moest daarom grinniken
  maandag 24 maart 2025 @ 19:45:29 #262
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168661
Tijs heeft "gewonnen" en kiest een Vos.. dat wordt Robert.. die soort "stemmingen wordt al maar raarder :{

pi_217168677
Het zijn er nogal wat
pi_217168682
Ik vind het "spanning en sensatie"-muziekje bij een potje memorie geniaal
pi_217168719
Thijs heeft zowat al gewonnen
pi_217168724
Met foto's is het best lastiger dan random plaatjes
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 24 maart 2025 @ 19:48:57 #267
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168737
Tijs gaat lekker ,

pi_217168739
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
Met foto's is het best lastiger dan random plaatjes
Ja idd!
En al die koppies lijken zo op elkaar met die statische foto's
  maandag 24 maart 2025 @ 19:50:36 #270
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168764
En de Haaien winnen.. staan op 1 nu

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')