Tering die wenkbrauwen. Pipoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Emma mag toch belle .. kon ook niet anders , zoveel Thuishulp is gewoon te gek voor woorden![]()
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwen ( waren hoop ik) erg in. Ik vind dat heel brede gruwelijk lelijk, geen model in.quote:
Er lopen nog 13 andere mensen rond daar.. die komen haast niet meer in beeld de laatste tijdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Floris is wel erg kinderachtig bezig
Je hoeft je niet 24/7 te bemoeien met anderen. Ja lastig in een loods, alleen niet onmogelijk
Kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er lopen nog 13 andere mensen rond daar.. die komen haast niet meer in beeld de laatste tijd
dat is maar dan weet je wel hoe iemand achter je rug om over je praatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aan de deur luisteren is ook een beetje para
Over mensen praten is heel normaal, ligt er alleen aan hoequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat is maar dan weet je wel hoe iemand achter je rug om over je praat
Ik mag hopen dat het zover komt.. maar de historie leert dat de "Voorzienigheid" dit niet zover laat komenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden El Che en Amber Floris er samen uit wippen als ze laatste worden?
Ben er ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het zover komt.. maar de historie leert dat de "Voorzienigheid" dit niet zover laat komen
Ja...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Boeheoehoee... De OuweZiekeEster gaat de huilieekaart trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |