Ben het helemaal met je eens maar wie is karen heb ik wat gemist?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vreselijk in en in triest figuur die Fleuris bij Emma, teamEmma in deze! Bij de laatste opdracht maakt hij helaas nog een inhaalslag ook. Fanboy Jan vond hem zeker te laag staan...
TeamAmber met Esther. Goedkoop om haar Chemo kuur erbij te betrekken, ze zit daar alleen maar om zielig te doen en gebruikt het nu zelfs als goedkoop verweer tegen Amber haar goed bedoelde commentaar. Echt de 'Karen' van de loods op dit moment die Esther.
Tering die wenkbrauwen. Pipoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Emma mag toch belle .. kon ook niet anders , zoveel Thuishulp is gewoon te gek voor woorden![]()
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwen ( waren hoop ik) erg in. Ik vind dat heel brede gruwelijk lelijk, geen model in.quote:
Er lopen nog 13 andere mensen rond daar.. die komen haast niet meer in beeld de laatste tijdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Floris is wel erg kinderachtig bezig
Je hoeft je niet 24/7 te bemoeien met anderen. Ja lastig in een loods, alleen niet onmogelijk
Kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er lopen nog 13 andere mensen rond daar.. die komen haast niet meer in beeld de laatste tijd
dat is maar dan weet je wel hoe iemand achter je rug om over je praatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aan de deur luisteren is ook een beetje para
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |