Ja verschrikkelijkquote:
ja en als je alleen maar hoort, ik heb dit gehad en dat gehad en ik ben 51 krijg je ook dequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk
Ze klaagt over de jonge meisjes. Alleen zij is mentaal geen stap verder dan die grietjes en daar legt Robert zijn vinger op
De grote vraag nu is: hoe oud is florisquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja en als je alleen maar hoort, ik heb dit gehad en dat gehad en ik ben 51 krijg je ook devan
"Ik ben ziek, hè"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Boeheoehoee... De OuweZiekeEster gaat de huilieekaart trekken?
Ze vervelen zich de tyfus, elke rel is een zegen, dat zelfs dat Ouwe Zieke mens er in meegaat.. wel leuk dat ze ook jankend vastloopt op de te bijdhante jeugdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een goed bedoeld advies over iets te hete haren allemaal weer te weeg kan brengen
21, toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De grote vraag nu is: hoe oud is floris
Gezien dat het belangrijkste argument in de loods is
Een jaar of 8. Geestelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De grote vraag nu is: hoe oud is floris
Gezien dat het belangrijkste argument in de loods is
Ja en dan bij anderen over Robert gaan klagen, iets waarvan ze juist tegen die meiden zegt dat ze dat niet moeten doenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vervelen zich de tyfus, elke rel is een zegen, dat zelfs dat Ouwe Zieke mens er in meegaat.. wel leuk dat ze ook jankend vastloopt op de te bijdhante jeugd
Mensen van kinderlijk gedag beschuldigen en dan geen goedemorgen zeggen. Ik moest hardop lachen om Jerwin die haar nadeed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. het is ineens "De hele groep" geworden...die tegen OuweEster is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |