je bent een cosser in goede en in slechte tijdenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Want jij houdt wel van mensen die tandenpoetsen? Of ruften?
Ja, had wel verwacht dat Jolien hem zou komen zoeken als verder iedereen in bed ligt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
wel jammer dat hij alleen zit, klein babbeltje was voor ons wel leuk geweest
jolien ligt al in coma, ik zie jordy wel ineens wakker zijn op stream 1quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, had wel verwacht dat Jolien hem zou komen zoeken als verder iedereen in bed ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Komtiequote:Op donderdag 20 maart 2025 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jolien ligt al in coma, ik zie jordy wel ineens wakker zijn op stream 1
Geluktquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:09 schreef Schakeltopia het volgende:
jaaaaaaaaa hij heeft mattie gezien
Uhuh ik snap het ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:12 schreef kater1 het volgende:
Ze praten!!! Oohh ik snap Jordy zò. Matti snapt het ook. Had het met Pootje.
ja dat hij misschien morgen avond wel bij z'n moedertje slaaptquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
Ach ach wat gaat er allemaal door dat koppie van Matti
Hij heeft een topact neergezet vanavond na een hele dag oefenen. Die jongen is hatstikke uitgeput nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Uhuh ik snap het ook![]()
Wel jammer dat hij niet even bij Matti blijft
In die ronde zithoek (bestaat dat?) slaapt hij steeds.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:14 schreef kater1 het volgende:
Jordy gaat dus in woonkamer of waar dan ook slapen? En Matti weer alleen met zijn gedachten...
TOP plekquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
In die ronde zithoek (bestaat dat?) slaapt hij steeds.
gister zat hij ook al even alleen buiten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:16 schreef tassie127 het volgende:
Ik dacht dat Jordy wel even bij mattie zou blijven maar blijkbaar is hij echt heel moe. Vind het wel melancholisch hoe mattie daar in zijn eentje zit. Je ziet de gedachten gewoon rond gaan in zijn hoofd
Oja dat was een zware theater act natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft een topact neergezet vanavond na een hele dag oefenen. Die jongen is hatstikke uitgeput nu
Ik heb het gemistquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oja dat was een zware theater act natuurlijk
Oh heb ik niet gezien. Hij ziet er een beetje depri uit nu. Vind het zieligquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gister zat hij ook al even alleen buiten.
Inderdaad, hij grapt er wel over met Jane, misschien nog stiekeme hoop, maar de kans is groot weet hij ook wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
is totaal ruk natuurlijk, als je eruit komt en je complete basis is weg gevallen. geen huis, nieuw werk wat nog moet beginnen, geen vriendin. snap best dat hij even flink moet nadenken
Dat heb ik idd gezien! Dat was best raar eigenlijk aangezien ze zoveel ligplekken hebben in de woonkamer. Maar misschien was toen de tussen deur op slot ofzo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:19 schreef kater1 het volgende:
Matti sliep een keer of twee in de paskamer van het boudoir.Was een stuk minder comfortabel.
En volle lichtenquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:19 schreef kater1 het volgende:
Matti sliep een keer of twee in de paskamer van het boudoir.Was een stuk minder comfortabel.
Ja dat zou ik zelf ook fijn vinden. Stuur soms al mijn eigen dochter naar boven om ff gewoon alleen te zitten. Vind het heerlijk om van tijd tot tijd gewoon ff alleen te zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:23 schreef kater1 het volgende:
Nu ja, even zonder medebewoners lijkt me ook wel prettig eigenlijk.
Vond er niks aan. Vond mattie en pootje veel leuker!quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
ik vond het optreden van jane en jordy echt niet het beste van de 3, hoefde niet eens te glimlachen
Ik ook!!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:25 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Vond er niks aan. Vond mattie en pootje veel leuker!
Is dat al bekend?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze het laagste bedrag kregen
Die staat er nog hahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:28 schreef kater1 het volgende:
Oh er werd ingezoomd op lege paddenstoel en dacht toen Matti is weg. Nu denk ik gezien de rook dat hij de paddenstoel opstookt.
Nee, ik ook niet....Die andere twee acts waren echt groep 8. Dat je trotse ouders bent als je daarop stemt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze het laagste bedrag kregen
Prima omschrijvingquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet....Die andere twee acts waren echt groep 8. Dat je trotse ouders bent als je daarop stemt.
Zag het in sv net.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:31 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja
Jordy en Jane 15k
Jolie en sharice 12,5 k
En mattie en pootje 10k
Vind ik ook niet maar ja, BB zijn wil is wetquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zag het in sv net.
Niet terecht wat mij betreft
was opzich kwa stemming ook wel vrij rap. moest binnen een uur na de laatste act gestemd worden. als je dan net een act van jordy en jane hebt gehad, kan dit ook nog wel is van invloed zijn geweestquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zag het in sv net.
Niet terecht wat mij betreft
quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:34 schreef tassie127 het volgende:
Oh nu eten met Jordy. Kan leuk zijn. Had liever een Jane of Jolien wakker gehad. Die hadden nog wel een mooi gesprekje uit mattie kunnen trekken
[..]
Vind ik ook niet maar ja, BB zijn wil is wet
Inderdaad, ze hadden best wat voordeel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was opzich kwa stemming ook wel vrij rap. moest binnen een uur na de laatste act gestemd worden. als je dan net een act van jordy en jane hebt gehad, kan dit ook nog wel is van invloed zijn geweest
Ja dit was sowieso al vrij vreemd en afgeraffeld.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was opzich kwa stemming ook wel vrij rap. moest binnen een uur na de laatste act gestemd worden. als je dan net een act van jordy en jane hebt gehad, kan dit ook nog wel is van invloed zijn geweest
Lig al in bed, maar andersquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
snacks zijn bijna klaar, jordy gaat ze even lekker op een bordje gooien
sausje erbij vermoed ik
Volgens de TV uitzending hadden Pootje en Matti nogal wat gevraagd. De anderen hadden eigenlijk alleen kledingwensen en ok Jordy en Jane ook een tafeltje met kaarsen en bord en glazen.quote:Inderdaad, ze hadden best wat voordeel.
Mooie kleding en aankleding, alle hulp van BB, de rest moest het met minder doen in elk geval.
Nee mattie kapt nog hout hahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha snacks zijn op, tijd om te pitten
Ja ik loop ietsjes achter blijkbaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
plons water ging net over het vuur
Ik ga hetzelfde doen! Morgen avond weer een spannende avondquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ja mooi, ik volg het advies. niet lul'n maar pit'n.
[ afbeelding ]
Geen idee, ik kijk geen uitzendingen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:43 schreef kater1 het volgende:
Volgens de TV uitzending hadden Pootje en Matti nogal wat gevraagd. De anderen hadden eigenlijk alleen kledingwensen en ok Jordy en Jane ook een tafeltje met kaarsen en bord en glazen.quote:Inderdaad, ze hadden best wat voordeel.
Mooie kleding en aankleding, alle hulp van BB, de rest moest het met minder doen in elk geval.
Twinstream op de suite zelfsquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:55 schreef kater1 het volgende:
Matti gaat slapen en Jolien wordt wakker. Floep camera op slapende Pootje. We zullen nooit weten wat er nu gebeurt of niet.
matti mag blijven, pootje mag gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die kunnen gaan zijn:
Poot, Mattheüs en Sharice.
PMS
Deze even hier heen verplaatst stond in Streamverslagenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 04:54 schreef eensteen25 het volgende:
Een van de twee nederlanders moet winnen natuurlijk. Jordy gun ik het, maar Jane gun ik het ook. De belgen gun ik het absoluut NIET!!!
Zie hem weer op de bank liggen OF bank wat is het dat bordeaurode ding. Hij heeft het toch voor elkaar om niet in de suite te slapenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy draait zich gapend nog eens lekker om![]()
In de suite is het nog donker
dat rondje waar ze in het begin veel in zatenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie hem weer op de bank liggen OF bank wat is het dat bordeaurode ding. Hij heeft het toch voor elkaar om niet in de suite te slapen
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie hem weer op de bank liggen OF bank wat is het dat bordeaurode ding. Hij heeft het toch voor elkaar om niet in de suite te slapen
Ja dat zie ik, maar dacht dat dat een speciale naam had dat hoekje?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat rondje waar ze in het begin veel in zaten
hij zal wel weer klagen vanmorgen
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hij had geluk denk ik dat Matthie gister nog buiten zat.. kon hij mooi de woonkamer in.
Gisternacht was de woonkamerdeur op slotAlthans dat vertelde Jane.. die was opgestaan maar kon de woonkamer niet in.
ik zou werkelijk niet weten hoe ze het noemenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, maar dacht dat dat een speciale naam had dat hoekje?
Hij of sharice. Maar beter pootje want die is heel moeilijk te verstaan en eigenlijk pas deze week wat leuker om te zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
Pootje pakt al in
ik wil niet dat Pootje gaat
Hij of Janequote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij of sharice. Maar beter pootje want die is heel moeilijk te verstaan en eigenlijk pas deze week wat leuker om te zien.
't Zijn ook de 2 enige die het spel spelen, elk op hun manier.quote:
dat is echt bsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:31 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
't Zijn ook de 2 enige die het spel spelen, elk op hun manier.
De rest is een bende nietszeggende figuranten met hier en daar een momentje.
met een kleine spiegel voor een enorme spiegelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:33 schreef Jockari het volgende:
Marsmallows in Jane haar haren
[ afbeelding ]
Ik bedoel wat mijn voorkeur zou hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij of Jane
tis maar welke poll je kijkt
en op die van Salar stem ik niet meer
Schaamhaar van Matthie bedoelen zequote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef Koos1958 het volgende:
Linker douche bleef water staan. Schijnt ook weer te stinken daar. Ze zeiden al ligt vast een dooie rat onder
zit steeds in muh hoofdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie speciaal voor @:greysbones: Mag ik dan bij jou zijn
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goh dat vind ik nou echt fervelend![]()
Dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:31 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
't Zijn ook de 2 enige die het spel spelen, elk op hun manier.
De rest is een bende nietszeggende figuranten met hier en daar een momentje.
Dat is van mij de eerste die wel mag gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
Pootje pakt al in
Ik ook niet maar het verbaasd me ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
Pootje pakt al in
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice en Jane zingen nog maar eens het liedjes van the greatest showman
Same ,het is ook niet leuk meerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:32 schreef T0wler het volgende:
Gelukkig nog 2 weken ben wel weer een beetje bigbrother moe
Dat heb ik elk jaar. Maar nu stoppen met kijken is ook geen optie. Nou wil ik zien hoe Jordy het met de hulp van BB gaat winnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:32 schreef T0wler het volgende:
Gelukkig nog 2 weken ben wel weer een beetje bigbrother moe
Denk jolien heeft pas 1x vrouw gewonnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:40 schreef Folies het volgende:
Ik geloof er niks van dat Jordy zal winnen. Maar mag wel van mij.
Mattheus zou ook nog kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:40 schreef Folies het volgende:
Ik geloof er niks van dat Jordy zal winnen. Maar mag wel van mij.
Die hoeft voor mij dan weer niet te winnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk jolien heeft pas 1x vrouw gewonnen
Is dat de naaistreek dat Sharice in de gameroom moest slapen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
Jane en Sharice over de naaistreek van Jordy
Jane: I said what I said. Ik was kwaad. Ik was kwaad voor jou he?
Sharice: Ik was ook kwaad
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:43 schreef Ynti het volgende:
[..]
Is dat de naaistreek dat Sharice in de gameroom moest slapen?
Bijna 20k stemmen normaal op insta heeft Salar makkelijk 35k dus er is nog kans voor pootje en Sharicequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef mazaru het volgende:
Zo te zien gaat David terug naar huis vanavond. En van de zogenaamde populariteit van Sharice is ook ineens niets meer over.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:43 schreef Ynti het volgende:
[..]
Is dat de naaistreek dat Sharice in de gameroom moest slapen?
Op insta kan ik hem nooit vindenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:46 schreef T0wler het volgende:
[..]
Bijna 20k stemmen normaal op insta heeft Salar makkelijk 35k dus er is nog kans voor pootje en Sharice
Helemaal mee eens. Mijn nr. 1 is ook Jane. Maar met die hetzes tegen haar heeft ze weinig kans. Dan als 2e maar Sharice en als derde Pootje. In ieder geval niemand van dat vieze kartel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:48 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Jane winnen
En verder gun ik het eigenlijk niemand en nog het minst gun ik het Jordy of Jolien
Mattie zou er heel slim doorheengeglibberd zijn, maar dat vind ik geen kwalificatie om BB te winnen, goed ertussendoor kunnen glibberen
Charise vind ik ook vies tegenvallen
en Pootje gun ik het ook niet, ook zo nietszeggend geweest .
Als ze niet gaat dan ligt ze de komende week nog in de armen van Mattheus, als Mattheus hapt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:49 schreef spapaars het volgende:
Wat mij betreft mag Jolien vanavond in Jeffreys armen vallen, veel voegt ze niet toe.
Nee dat was een laffe naaistreek. Alleen daarom al verdient hij het niet om te winnen.quote:
+ Vrouw, want laatste 3x een man.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Er gaat een Nederlander winnen dit jaar, 2x een Belg geweest namelijk.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:54 schreef Jockari het volgende:
Gelukkig draait de camera weg, want niet voor kinderogen bestemd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:54 schreef Folies het volgende:
Jolien is ook niet echt tevreden over het kapsel van Mattheus. Minder om in te woelen zeker.
Van mij ook maar helaasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:49 schreef spapaars het volgende:
Wat mij betreft mag Jolien vanavond in Jeffreys armen vallen, veel voegt ze niet toe.
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gezien de stemmen is ze best populair, voor mij
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:57 schreef Folies het volgende:
[..]
Helaas, ook afgeschoren 2 dagen terug.
Zeker! Het was ook een spel.quote:
En ze wilde dat hij haar ging scheren. Weet alleen niet wat, want ze wilde dat binnen en hij wilde buiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:01 schreef mazaru het volgende:
Mattheus gaat zitten en ze begint gelijk over zijn rug te aaien. Die gozer krijgt echt geen rust van haar. Hij loopt maar weer weg.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef Folies het volgende:
Enige wat mij opviel was dat ze veel moedervlekjes heeft op haar buik.
Kan ze weg laten laseren.
Viel me al heel BB op, zodra er een goed gesprek was dat zij begon over bijvoorbeeld weer een nagel was afgebroken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
haartjesgezeur weer van Jolien.
En dan maar zorgen maken dat mensen haar alleen beoordelen op haar uiterlijk
Lekker tegenstrijdig idd , bahquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
haartjesgezeur weer van Jolien.
En dan maar zorgen maken dat mensen haar alleen beoordelen op haar uiterlijk
Wordt hem ook niks gegundquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy ik heb deze week als DM er maar 1 keuze gemaakt
Jup altijd geneuzel over haartjes op haar benen.. snel nog meuk op haar gezicht doen bij een opdracht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Viel me al heel BB op, zodra er een goed gesprek was dat zij begon over bijvoorbeeld weer een nagel was afgebroken.
En nu ze steeds buiten zitten heeft ze het continu over haar behaarde lijf.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:04 schreef Folies het volgende:
[..]
En ze wilde dat hij haar ging scheren. Weet alleen niet wat, want ze wilde dat binnen en hij wilde buiten.
Zou hij beter niet doen. 2 van die macho gasten die hun body tonen en dan denken dat ze met 3en BNer en BBers zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:12 schreef Ynti het volgende:
Wat denken jullie nu over de camperreis van Jordy?
Zou die doorgaan, met Matti en Jeffrey?
Ik zie het wel gebeuren.
Ik vindt haar inmiddels wel een afgelikte boterhamquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:14 schreef Puzzie het volgende:
Jolien vertelt graag over hoe lekker mannen haar vinden
Nu pasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt haar inmiddels wel een afgelikte boterham
ehiptenaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu pas![]()
![]()
Nu weer verhaal van een ehiptenaar die nog steeds alles liked toen ze op de meest beheerde plek lag
Ogen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:20 schreef Kissingbird het volgende:
Jane kwaakt iets over de oven op de achtergrond.
Pootje zingt heel hard
een hetze tegen Jane nog wel zelfsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mijn nr. 1 is ook Jane. Maar met die hetzes tegen haar heeft ze weinig kans. Dan als 2e maar Sharice en als derde Pootje. In ieder geval niemand van dat vieze kartel.
* Kodiak100 Neemt ook altijd een taxiquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:22 schreef Folies het volgende:
Trein en tram in Turkije zijn heel goedkoop, een euro.
Maar Jolien neemt altijd de taxi.
Maar jij bent ook een luxepaardjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Neemt ook altijd een taxi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
+ Vrouw, want laatste 3x een man.
NL + Vrouw = Jane
blijft een naaistreekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach op tv zag je dat jordy zei ik pak hem ja zei sharice is goed.
Nee hij zei eerst "ik ga weg",( om de gr te verlaten) toen zei Sharies "ok is goed" toen hij voor de tafel stond zei hij pas ik pak hem, Sharies zei "ok is goed" om de gr te verlaten niet om de vrijstelling te pakkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach op tv zag je dat jordy zei ik pak hem ja zei sharice is goed.
Zelf pakkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
blijft een naaistreek
wat had charise dan moeten doen?
Hem zelf moeten pakken. Ze had er tijd zat voor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
blijft een naaistreek
wat had charise dan moeten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |