Denk jolien heeft pas 1x vrouw gewonnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:40 schreef Folies het volgende:
Ik geloof er niks van dat Jordy zal winnen. Maar mag wel van mij.
Mattheus zou ook nog kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:40 schreef Folies het volgende:
Ik geloof er niks van dat Jordy zal winnen. Maar mag wel van mij.
Die hoeft voor mij dan weer niet te winnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk jolien heeft pas 1x vrouw gewonnen
Is dat de naaistreek dat Sharice in de gameroom moest slapen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
Jane en Sharice over de naaistreek van Jordy
Jane: I said what I said. Ik was kwaad. Ik was kwaad voor jou he?
Sharice: Ik was ook kwaad
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:43 schreef Ynti het volgende:
[..]
Is dat de naaistreek dat Sharice in de gameroom moest slapen?
Bijna 20k stemmen normaal op insta heeft Salar makkelijk 35k dus er is nog kans voor pootje en Sharicequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef mazaru het volgende:
Zo te zien gaat David terug naar huis vanavond. En van de zogenaamde populariteit van Sharice is ook ineens niets meer over.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:43 schreef Ynti het volgende:
[..]
Is dat de naaistreek dat Sharice in de gameroom moest slapen?
Op insta kan ik hem nooit vindenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:46 schreef T0wler het volgende:
[..]
Bijna 20k stemmen normaal op insta heeft Salar makkelijk 35k dus er is nog kans voor pootje en Sharice
Helemaal mee eens. Mijn nr. 1 is ook Jane. Maar met die hetzes tegen haar heeft ze weinig kans. Dan als 2e maar Sharice en als derde Pootje. In ieder geval niemand van dat vieze kartel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:48 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Jane winnen
En verder gun ik het eigenlijk niemand en nog het minst gun ik het Jordy of Jolien
Mattie zou er heel slim doorheengeglibberd zijn, maar dat vind ik geen kwalificatie om BB te winnen, goed ertussendoor kunnen glibberen
Charise vind ik ook vies tegenvallen
en Pootje gun ik het ook niet, ook zo nietszeggend geweest .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |