Als ze niet gaat dan ligt ze de komende week nog in de armen van Mattheus, als Mattheus hapt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:49 schreef spapaars het volgende:
Wat mij betreft mag Jolien vanavond in Jeffreys armen vallen, veel voegt ze niet toe.
Nee dat was een laffe naaistreek. Alleen daarom al verdient hij het niet om te winnen.quote:
+ Vrouw, want laatste 3x een man.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Er gaat een Nederlander winnen dit jaar, 2x een Belg geweest namelijk.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:54 schreef Jockari het volgende:
Gelukkig draait de camera weg, want niet voor kinderogen bestemd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:54 schreef Folies het volgende:
Jolien is ook niet echt tevreden over het kapsel van Mattheus. Minder om in te woelen zeker.
Van mij ook maar helaasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:49 schreef spapaars het volgende:
Wat mij betreft mag Jolien vanavond in Jeffreys armen vallen, veel voegt ze niet toe.
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gezien de stemmen is ze best populair, voor mij
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:57 schreef Folies het volgende:
[..]
Helaas, ook afgeschoren 2 dagen terug.
Zeker! Het was ook een spel.quote:
En ze wilde dat hij haar ging scheren. Weet alleen niet wat, want ze wilde dat binnen en hij wilde buiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:01 schreef mazaru het volgende:
Mattheus gaat zitten en ze begint gelijk over zijn rug te aaien. Die gozer krijgt echt geen rust van haar. Hij loopt maar weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |