quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef Folies het volgende:
Enige wat mij opviel was dat ze veel moedervlekjes heeft op haar buik.
Kan ze weg laten laseren.
Viel me al heel BB op, zodra er een goed gesprek was dat zij begon over bijvoorbeeld weer een nagel was afgebroken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
haartjesgezeur weer van Jolien.
En dan maar zorgen maken dat mensen haar alleen beoordelen op haar uiterlijk
Lekker tegenstrijdig idd , bahquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
haartjesgezeur weer van Jolien.
En dan maar zorgen maken dat mensen haar alleen beoordelen op haar uiterlijk
Wordt hem ook niks gegundquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy ik heb deze week als DM er maar 1 keuze gemaakt
Jup altijd geneuzel over haartjes op haar benen.. snel nog meuk op haar gezicht doen bij een opdracht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Viel me al heel BB op, zodra er een goed gesprek was dat zij begon over bijvoorbeeld weer een nagel was afgebroken.
En nu ze steeds buiten zitten heeft ze het continu over haar behaarde lijf.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:04 schreef Folies het volgende:
[..]
En ze wilde dat hij haar ging scheren. Weet alleen niet wat, want ze wilde dat binnen en hij wilde buiten.
Zou hij beter niet doen. 2 van die macho gasten die hun body tonen en dan denken dat ze met 3en BNer en BBers zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:12 schreef Ynti het volgende:
Wat denken jullie nu over de camperreis van Jordy?
Zou die doorgaan, met Matti en Jeffrey?
Ik zie het wel gebeuren.
Ik vindt haar inmiddels wel een afgelikte boterhamquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:14 schreef Puzzie het volgende:
Jolien vertelt graag over hoe lekker mannen haar vinden
Nu pasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt haar inmiddels wel een afgelikte boterham
ehiptenaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu pas![]()
![]()
Nu weer verhaal van een ehiptenaar die nog steeds alles liked toen ze op de meest beheerde plek lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |