of hij wappert een scheet wegquote:
Deze even hier heen verplaatst stond in Streamverslagenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 04:54 schreef eensteen25 het volgende:
Een van de twee nederlanders moet winnen natuurlijk. Jordy gun ik het, maar Jane gun ik het ook. De belgen gun ik het absoluut NIET!!!
Zie hem weer op de bank liggen OF bank wat is het dat bordeaurode ding. Hij heeft het toch voor elkaar om niet in de suite te slapenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy draait zich gapend nog eens lekker om![]()
In de suite is het nog donker
dat rondje waar ze in het begin veel in zatenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie hem weer op de bank liggen OF bank wat is het dat bordeaurode ding. Hij heeft het toch voor elkaar om niet in de suite te slapen
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie hem weer op de bank liggen OF bank wat is het dat bordeaurode ding. Hij heeft het toch voor elkaar om niet in de suite te slapen
Ja dat zie ik, maar dacht dat dat een speciale naam had dat hoekje?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat rondje waar ze in het begin veel in zaten
hij zal wel weer klagen vanmorgen
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hij had geluk denk ik dat Matthie gister nog buiten zat.. kon hij mooi de woonkamer in.
Gisternacht was de woonkamerdeur op slotAlthans dat vertelde Jane.. die was opgestaan maar kon de woonkamer niet in.
ik zou werkelijk niet weten hoe ze het noemenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, maar dacht dat dat een speciale naam had dat hoekje?
Hij of sharice. Maar beter pootje want die is heel moeilijk te verstaan en eigenlijk pas deze week wat leuker om te zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
Pootje pakt al in
ik wil niet dat Pootje gaat
Hij of Janequote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij of sharice. Maar beter pootje want die is heel moeilijk te verstaan en eigenlijk pas deze week wat leuker om te zien.
't Zijn ook de 2 enige die het spel spelen, elk op hun manier.quote:
dat is echt bsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:31 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
't Zijn ook de 2 enige die het spel spelen, elk op hun manier.
De rest is een bende nietszeggende figuranten met hier en daar een momentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |