Prima omschrijvingquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet....Die andere twee acts waren echt groep 8. Dat je trotse ouders bent als je daarop stemt.
Zag het in sv net.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:31 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja
Jordy en Jane 15k
Jolie en sharice 12,5 k
En mattie en pootje 10k
Vind ik ook niet maar ja, BB zijn wil is wetquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zag het in sv net.
Niet terecht wat mij betreft
was opzich kwa stemming ook wel vrij rap. moest binnen een uur na de laatste act gestemd worden. als je dan net een act van jordy en jane hebt gehad, kan dit ook nog wel is van invloed zijn geweestquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zag het in sv net.
Niet terecht wat mij betreft
quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:34 schreef tassie127 het volgende:
Oh nu eten met Jordy. Kan leuk zijn. Had liever een Jane of Jolien wakker gehad. Die hadden nog wel een mooi gesprekje uit mattie kunnen trekken
[..]
Vind ik ook niet maar ja, BB zijn wil is wet
Inderdaad, ze hadden best wat voordeel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was opzich kwa stemming ook wel vrij rap. moest binnen een uur na de laatste act gestemd worden. als je dan net een act van jordy en jane hebt gehad, kan dit ook nog wel is van invloed zijn geweest
Ja dit was sowieso al vrij vreemd en afgeraffeld.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was opzich kwa stemming ook wel vrij rap. moest binnen een uur na de laatste act gestemd worden. als je dan net een act van jordy en jane hebt gehad, kan dit ook nog wel is van invloed zijn geweest
Lig al in bed, maar andersquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
snacks zijn bijna klaar, jordy gaat ze even lekker op een bordje gooien
sausje erbij vermoed ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |