In die ronde zithoek (bestaat dat?) slaapt hij steeds.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:14 schreef kater1 het volgende:
Jordy gaat dus in woonkamer of waar dan ook slapen? En Matti weer alleen met zijn gedachten...
TOP plekquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
In die ronde zithoek (bestaat dat?) slaapt hij steeds.
gister zat hij ook al even alleen buiten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:16 schreef tassie127 het volgende:
Ik dacht dat Jordy wel even bij mattie zou blijven maar blijkbaar is hij echt heel moe. Vind het wel melancholisch hoe mattie daar in zijn eentje zit. Je ziet de gedachten gewoon rond gaan in zijn hoofd
Oja dat was een zware theater act natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft een topact neergezet vanavond na een hele dag oefenen. Die jongen is hatstikke uitgeput nu
Ik heb het gemistquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oja dat was een zware theater act natuurlijk
Oh heb ik niet gezien. Hij ziet er een beetje depri uit nu. Vind het zieligquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gister zat hij ook al even alleen buiten.
Inderdaad, hij grapt er wel over met Jane, misschien nog stiekeme hoop, maar de kans is groot weet hij ook wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
is totaal ruk natuurlijk, als je eruit komt en je complete basis is weg gevallen. geen huis, nieuw werk wat nog moet beginnen, geen vriendin. snap best dat hij even flink moet nadenken
Dat heb ik idd gezien! Dat was best raar eigenlijk aangezien ze zoveel ligplekken hebben in de woonkamer. Maar misschien was toen de tussen deur op slot ofzo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:19 schreef kater1 het volgende:
Matti sliep een keer of twee in de paskamer van het boudoir.Was een stuk minder comfortabel.
En volle lichtenquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:19 schreef kater1 het volgende:
Matti sliep een keer of twee in de paskamer van het boudoir.Was een stuk minder comfortabel.
Ja dat zou ik zelf ook fijn vinden. Stuur soms al mijn eigen dochter naar boven om ff gewoon alleen te zitten. Vind het heerlijk om van tijd tot tijd gewoon ff alleen te zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:23 schreef kater1 het volgende:
Nu ja, even zonder medebewoners lijkt me ook wel prettig eigenlijk.
Vond er niks aan. Vond mattie en pootje veel leuker!quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
ik vond het optreden van jane en jordy echt niet het beste van de 3, hoefde niet eens te glimlachen
Ik ook!!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:25 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Vond er niks aan. Vond mattie en pootje veel leuker!
Is dat al bekend?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze het laagste bedrag kregen
Die staat er nog hahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:28 schreef kater1 het volgende:
Oh er werd ingezoomd op lege paddenstoel en dacht toen Matti is weg. Nu denk ik gezien de rook dat hij de paddenstoel opstookt.
Nee, ik ook niet....Die andere twee acts waren echt groep 8. Dat je trotse ouders bent als je daarop stemt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze het laagste bedrag kregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |