Ogen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:20 schreef Kissingbird het volgende:
Jane kwaakt iets over de oven op de achtergrond.
Pootje zingt heel hard
een hetze tegen Jane nog wel zelfsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mijn nr. 1 is ook Jane. Maar met die hetzes tegen haar heeft ze weinig kans. Dan als 2e maar Sharice en als derde Pootje. In ieder geval niemand van dat vieze kartel.
* Kodiak100 Neemt ook altijd een taxiquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:22 schreef Folies het volgende:
Trein en tram in Turkije zijn heel goedkoop, een euro.
Maar Jolien neemt altijd de taxi.
Maar jij bent ook een luxepaardjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Neemt ook altijd een taxi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
+ Vrouw, want laatste 3x een man.
NL + Vrouw = Jane
blijft een naaistreekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach op tv zag je dat jordy zei ik pak hem ja zei sharice is goed.
Nee hij zei eerst "ik ga weg",( om de gr te verlaten) toen zei Sharies "ok is goed" toen hij voor de tafel stond zei hij pas ik pak hem, Sharies zei "ok is goed" om de gr te verlaten niet om de vrijstelling te pakkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach op tv zag je dat jordy zei ik pak hem ja zei sharice is goed.
zo klaar met die gastquote:
Zelf pakkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
blijft een naaistreek
wat had charise dan moeten doen?
Hem zelf moeten pakken. Ze had er tijd zat voor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
blijft een naaistreek
wat had charise dan moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |