Volgens de TV uitzending hadden Pootje en Matti nogal wat gevraagd. De anderen hadden eigenlijk alleen kledingwensen en ok Jordy en Jane ook een tafeltje met kaarsen en bord en glazen.quote:Inderdaad, ze hadden best wat voordeel.
Mooie kleding en aankleding, alle hulp van BB, de rest moest het met minder doen in elk geval.
Nee mattie kapt nog hout hahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha snacks zijn op, tijd om te pitten
Ja ik loop ietsjes achter blijkbaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
plons water ging net over het vuur
Ik ga hetzelfde doen! Morgen avond weer een spannende avondquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ja mooi, ik volg het advies. niet lul'n maar pit'n.
[ afbeelding ]
Geen idee, ik kijk geen uitzendingen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:43 schreef kater1 het volgende:
Volgens de TV uitzending hadden Pootje en Matti nogal wat gevraagd. De anderen hadden eigenlijk alleen kledingwensen en ok Jordy en Jane ook een tafeltje met kaarsen en bord en glazen.quote:Inderdaad, ze hadden best wat voordeel.
Mooie kleding en aankleding, alle hulp van BB, de rest moest het met minder doen in elk geval.
Twinstream op de suite zelfsquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:55 schreef kater1 het volgende:
Matti gaat slapen en Jolien wordt wakker. Floep camera op slapende Pootje. We zullen nooit weten wat er nu gebeurt of niet.
matti mag blijven, pootje mag gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die kunnen gaan zijn:
Poot, Mattheüs en Sharice.
PMS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |