quote:Like Alert
20-03-2025 @ 21:55:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [20/3 UEFA Nations League] Nederland - Spanje #2 Ach Hato"
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
Gaat de goede kant op, ik hoop dat ik er compleet naast zit met mijn Toto.
Gelukkig gok ik IRL niet.
Mahone?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Le Normand lijkt op die FBI agent van Prison Break. ben even zijn naam vergeten.
Spanje krijgt nog wel een lucky goal mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het mis heb en het 4-1 wordt
Met zegeningen van @IkGeefEnkelLikes Dombo krijg er voor langs.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:42 schreef Wotte het volgende: [..] Dombo is ook een volslagen idioot. Ik vertouw alleen Gurney en die pastoor met de moeilijke naam van een wielrenner.
Hij moet meer gas geven!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:00 schreef Zorro het volgende:
Die passes van Kluivert komen nog niet echt uit de verf he
Dat is die anderequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:02 schreef Kriegel het volgende:
Waarom heeft Yamal churos op z'n hoofd?
Lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:02 schreef Kriegel het volgende:
Dat is William S.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:02 schreef Kriegel het volgende:
Minder drugs gebruiken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:02 schreef Kriegel het volgende:
Waarom heeft Yamal churros op z'n hoofd?
Er wordt hier niks gepikt, wij willen ook kijkenquote:
Wansmaakquote:
Eeeej manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ter illustratie:quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mensen die Huijssen haten omdat hij veur de andere kaent speelt laten zich wel kennen hoor.
Hij wordt wel heel belangrijk gemaakt zo.
ALS JE UIT NEDERLAND KOMT BEN JE VOOR NEDERLAND!!1quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mensen die Huijssen haten omdat hij veur de andere kaent speelt laten zich wel kennen hoor.
Hij wordt wel heel belangrijk gemaakt zo.
Geen grote kokosnoten aan de copacabana van Leverkusen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frimpong speelt heel Spanje dronken vandaag.
Waarom heeft Koetje die jongen zo vaak genegeerd?
misschien dumbfries dan aan de andere kant en je hebt 2 prima backsquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frimpong speelt heel Spanje dronken vandaag.
Waarom heeft Koetje die jongen zo vaak genegeerd?
Bij z'n wiki staat alleen Amsterdam... Als dat Amsterdam Nieuw-West is dan hebben we het over een twijfelgeval.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
ALS JE UIT NEDERLAND KOMT BEN JE VOOR NEDERLAND!!1
"Hij was homo?"quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie:
Bekijk deze YouTube-video
Vanmorgen nog een eindproduct afgeleverdquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:14 schreef -XOR- het volgende:
Tijani "Frimpong heeft geen eindproduct" Reijnders
Hoeveel achternamen elitaire lange ij tel jij uit Nieuw-West.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij z'n wiki staat alleen Amsterdam... Als dat Amsterdam Nieuw-West is dan hebben we het over een twijfelgeval.
Daar zijn we niet van gediend!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie:
Bekijk deze YouTube-video
Dan moet je zijn pa haten dat hij sinds zijn vijfde in het altijd zonnige Marbella woont.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij z'n wiki staat alleen Amsterdam... Als dat Amsterdam Nieuw-West is dan hebben we het over een twijfelgeval.
Tokkie met lange ijquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoeveel achternamen elitaire lange ij tel jij uit Nieuw-West.
🤨quote:
Nederlandse Ajax-backs hebben in de traditie van Frank de Boer en Veltman altijd 1 slippertje per wedstrijd. Alleen Rensch had er altijd 6.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:16 schreef fetX het volgende:
Spanje is aardig vleugellam gemaakt, op dat foutje na in het begin.
Ik hoor net dat ie in Marbella woont ik sluit niet uit dat pappa uit de Kinkerbuurt kwam en in een lijntje geïnvesteerd heeft naar Marokko.quote:
quote:Like Alert
20-03-2025 @ 22:17:47
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [20/3 UEFA Nations League] Nederland - Spanje #3 Frimpongod
Werkt dat zo in de ed?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
scoringskans en het is een debiele actie (niet op de bal)
Dit is al besproken eerder in dit topic. Pa was drugscrimineel, veroordeeld echter vrijgesproken in hoger beroep en toen naar Spanje verhuisdquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ie in Marbella woont ik sluit niet uit dat pappa uit de Kinkerbuurt kwam en in een lijntje geïnvesteerd heeft naar Marokko.
Kinkerbuurt de gekste broer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is al besproken eerder in dit topic. Pa was drugscrimineel, veroordeeld echter vrijgesproken in hoger beroep en toen naar Spanje verhuisd
Vrijgesproken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is al besproken eerder in dit topic. Pa was drugscrimineel, veroordeeld echter vrijgesproken in hoger beroep en toen naar Spanje verhuisd
kinkerbuurt heb je wel de markt, toch wel volks zo naast de jordaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ie in Marbella woont ik sluit niet uit dat pappa uit de Kinkerbuurt kwam en in een lijntje geïnvesteerd heeft naar Marokko.
Hopelijk tekent ie bijquote:
borisz in VBL / [WK 2026] Kwalificatie CAF/Afrika: 54 landen voor 9 startbewijzenquote:
Ook één letter naast kankerbuurt dus dat zegt ook wel wat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kinkerbuurt heb je wel de markt, toch wel volks zo naast de jordaan
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ook één letter naast kankerbuurt dus dat zegt ook wel wat.
Nee, hij had veel eerder al die Spanjaard moeten bestraffenquote:
Gruwelijk nat bohhh.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Je weet dat Spanjaarden gaan zuigen en toch erin trappen
Is dit een uitspraak van Gordon?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit me nog steeds af te vragen hoe Nederland dit zo toch nog gaat verneuken.
quote:
Huijsen had je ook rood kunnen geven.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, nu speelt hij zondag niet.
Ik vind dit geel.
Eens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, eens. Het is ongelukkig en geel was prima geweest.
Beter rood dan dood.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg altijd maar zo beter rood dan geblesseerd.
Gele kaart, geen rood.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ik zag het niet, kan iemand hier vertellen of het terecht was?
(Graag een objectief persoon en niet iemand die oordeelt op basis van Ajax)
Geel was genoeg geweest.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het geen rood, maar je kunt hem geven enzo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
Voor onze topper is dit niet verkeerd neequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg altijd maar zo beter rood dan geblesseerd.
Nee, onbesuisd maar niet echt rood waard.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
Alle spanjaarden de moeder.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
dus ditquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef DeeBee het volgende:
Lompe actie, aidsgedrag van die Spanjaarden verdient ook 8x geel
Geen VAR vanavond? Hoerenuefa.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"vol op de enkel"
Raakt 'm half en niet eens op z'n enkel
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geel was genoeg geweest.
Bedankt vrienden.quote:
Die Fransoos is vrij irritant ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef DeeBee het volgende:
Lompe actie, aidsgedrag van die Spanjaarden verdient ook 8x geel
Als je hem geeft draait een var hem niet terug enzoquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het geen rood, maar je kunt hem geven enzo.
Denk dat de VAR hem niet had teruggefloten als een gele kaart was gegevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
Het was geel en een half.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
Rekening houden met hun cultuurquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef OmniRocket het volgende:
zwaar bestraft. Waar waren de gele kaarten voor de pratende spanjaarden trouwens?
En 100 keer doorrollen natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Geel, maar omdat hij zo'n Xavi gezicht heeft werd het rood.
Afronden doen we niet aan.quote:
Daar scoort hij er net zoveel als op het veld.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:32 schreef Wotte het volgende:
we hoeven ons ook geen zorgen te maken dat Brobbey geblesseerd raakt want die zit op de bank.
Daar kunnen wij ook niks aan doen, wij zijn niet daar.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:32 schreef Vis1980 het volgende:
Die scheids gaat vast naar Spanje op vakantie elke zomer.
mooi. En hato kan ook niet meer kapotquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:32 schreef Wotte het volgende:
we hoeven ons ook geen zorgen te maken dat Brobbey geblesseerd raakt want die zit op de bank.
Niet duur!quote:
Het lijkt mij inderdaad ook sterk dat het personeelshandboek van de KNVB aanpappen met klanten toejuicht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar scoort hij er net zoveel als op het veld.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die bakt er toch nooit iets van.
Hier trap ik niet in!quote:
Hij is goed in pingpongquote:
Don't Phunk With My Heartquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van The Black Eyed Peas
Sowieso assist bij de 2e van NLquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die bakt er toch nooit iets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |