Patrick kloof alle vlees er al afquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hoezo is die Justin eigenlijk zo’n ukkie?
Wat mij betreft is het wel klaar met Depay.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg bij deze variant van Depay een Lucas Pratto gevoel.
Hij kan ook een strafschop nemen @:fetx
Cijfers geef je maar aan het einde van de wedstrijd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik geef zelden een 9 of een 10 voor een speler in Oranje, maar bij dezen krijgt Frimpong van mij een 9 (tot nu toe)
ik ga thee zetten als jij het niet erg vindtquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Cijfers geef je maar aan het einde van de wedstrijd.
Ik denk op Koeman na iedereen wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het wel klaar met Depay.
Precies daarom mag Depay lekker blijven staan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk op Koeman na iedereen wel.
Jammer dat de alternatieven Brubbie goed en Wappie Wout zijn. Ben wel benieuwd of zo’n Emegha dan meer kan brengen
Nu begin je te ijlenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Brobbey speelt als prime Ronaldo in Oranje
Hij heeft wel gelijk.quote:
Brobbey is wel beter dan Ueda toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk op Koeman na iedereen wel.
Jammer dat de alternatieven Brubbie goed en Wappie Wout zijn. Ben wel benieuwd of zo’n Emegha dan meer kan brengen
quote:Like Alert
20-03-2025 @ 21:39:44
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [20/3 UEFA Nations League] Nederland - Spanje #2 Ach Hato"
Ik doe mijn best om positief te blijven, maar ik zie het oprecht niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Die werd ook niet opgesteld.
Dombo is ook een volslagen idioot. Ik vertouw alleen Gurney en die pastoor met de moeilijke naam van een wielrenner.quote:
ajax gaat eraanquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dat nog maar afwachten. Ik vermoed verlies in de hel van Eindhoven @:psvcl
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om positief te blijven, maar ik zie het oprecht niet.
Maar als het tegendeel wordt bewezen, is dat een win-win, want Oranje
Oh.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.
Ik bedoelde dus eigenlijk dat ie net zo goed speelt als in "ze worden allebei niet in Oranje opgesteld"
Je denkt toch niet dat ik de Brobbie ook maar beter vind dan Jhon vd Beukering?
Kom op zeg.
Verder wel aardig daar niet van maar ik vertrouw niemand die niet depressief uit Rotterdam komt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef KingRoland het volgende:
User @:wotte zoekt @:dombohetolifantje1 op
Los van de WK-finale heeft Spanje het altijd moeilijk tegen Nederland. zieke statsquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:45 schreef Nober het volgende:
Spanje won nog nooit van ons in ons land.
Warm badquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Mooi om te zien hoe @:zorro en @:flitsbezorger het bijleggen
KroatiëGoden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland gaat weer eens van Italie verliezen goh
oh lijkt op kettle chipsquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wist het merk niet meer uit mn hoofd, is Deens
[ afbeelding ]
Binnen een kwartier bij je!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Mooi om te zien hoe @:zorro en @:flitsbezorger het bijleggen
Je verkoopt de huid voor de beer ook maar gezien is.quote:
Manke vergelijking want het zijn allebei spitsen met tamelijk frustrerende beperkingen.quote:
Dumfries MOEST spelenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:51 schreef Zorro het volgende:
Weten jullie nog, het EK?
Waar Koeman met grote tegenzin heel af en toe Frimpong liet spelen?
Victor Reinierquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Le Normand lijkt op die FBI agent van Prison Break. ben even zijn naam vergeten.
Frimpong staat nu ook geen rechtsbackquote:
Wel een keer tachtig jaar over gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:45 schreef Nober het volgende:
Spanje won nog nooit van ons in ons land.
Patatas Bravas Panaderoquote:
Dumfries en Frimpong als combinatie kan ook niet echt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Frimpong staat nu ook geen rechtsback
Oh jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dumfries en Frimpong als combinatie kan ook niet echt.
Toen deed die gek Dumfries en Frimpong tegen Spanje en vervolgens Geert en Malen tegen Oostenrijkdat was echt lachwekkend dom
Man man manquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dumfries en Frimpong als combinatie kan ook niet echt.
Toen deed die gek Dumfries en Frimpong tegen Frankrijk en vervolgens Geert en Malen tegen Oostenrijkdat was echt lachwekkend dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |