Nederlandse Ajax-backs hebben in de traditie van Frank de Boer en Veltman altijd 1 slippertje per wedstrijd. Alleen Rensch had er altijd 6.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:16 schreef fetX het volgende:
Spanje is aardig vleugellam gemaakt, op dat foutje na in het begin.
Ik hoor net dat ie in Marbella woont ik sluit niet uit dat pappa uit de Kinkerbuurt kwam en in een lijntje geïnvesteerd heeft naar Marokko.quote:
quote:Like Alert
20-03-2025 @ 22:17:47
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [20/3 UEFA Nations League] Nederland - Spanje #3 Frimpongod
Werkt dat zo in de ed?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
scoringskans en het is een debiele actie (niet op de bal)
Dit is al besproken eerder in dit topic. Pa was drugscrimineel, veroordeeld echter vrijgesproken in hoger beroep en toen naar Spanje verhuisdquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ie in Marbella woont ik sluit niet uit dat pappa uit de Kinkerbuurt kwam en in een lijntje geïnvesteerd heeft naar Marokko.
Kinkerbuurt de gekste broer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is al besproken eerder in dit topic. Pa was drugscrimineel, veroordeeld echter vrijgesproken in hoger beroep en toen naar Spanje verhuisd
Vrijgesproken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is al besproken eerder in dit topic. Pa was drugscrimineel, veroordeeld echter vrijgesproken in hoger beroep en toen naar Spanje verhuisd
kinkerbuurt heb je wel de markt, toch wel volks zo naast de jordaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ie in Marbella woont ik sluit niet uit dat pappa uit de Kinkerbuurt kwam en in een lijntje geïnvesteerd heeft naar Marokko.
Hopelijk tekent ie bijquote:
borisz in VBL / [WK 2026] Kwalificatie CAF/Afrika: 54 landen voor 9 startbewijzenquote:
Ook één letter naast kankerbuurt dus dat zegt ook wel wat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kinkerbuurt heb je wel de markt, toch wel volks zo naast de jordaan
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ook één letter naast kankerbuurt dus dat zegt ook wel wat.
Nee, hij had veel eerder al die Spanjaard moeten bestraffenquote:
Gruwelijk nat bohhh.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Je weet dat Spanjaarden gaan zuigen en toch erin trappen
Is dit een uitspraak van Gordon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |