Mwah ik stemde ook altijd voor Jordy omdat ik het wel een spraakmakende toevoeging vind, maar dit is ronduit onsympathiek.quote:
Wacht maar tot dit koppeltjesgedoe over is. Dan gaan de handschoenen weer uit. Er valt nu niets te doen nu dat kartel uit elkaar is gehaald. Ze moeten nu wel net doen of ze elkaar allemaal geweldig vinden.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Een kamer moeten delen met Jordy. Dat gun ik mijn ergste vijand niet eens.
Dat roep ik al sinds het seizoen met Nawel en salarquote:Op maandag 17 maart 2025 21:30 schreef superniger het volgende:
Sowieso moeten ze volgend jaar kappen met 2 slaapkamers. Gewoon met zijn allen op 1 kamer.
Slim van Sharice.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:31 schreef mazaru het volgende:
Jolien probeert nog even te stoken dat Jane 8K had gepakt. Sharice hapte niet
Zou ook raar zijn als ze daarover zou vallen. Als Jane 4000 had laten liggen dan had niemand dat gehadquote:
Ik zou ze niet graag als buren hebben met die lach. Als er een paar huizen tussen zouden zitten had ik er geen probleem meequote:
Het blijft een experiment, dit is allemaal niet toevallig.quote:
Welnee. Het script ligt al klaar voor de finaleavond denk ikquote:Op maandag 17 maart 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft een experiment, dit is allemaal niet toevallig.
Ja, viel me mee van haar. Ze had heel makkelijk mee kunnen gaan in dat lafhartige zwartmaakpoginkje.quote:
Hooguit in de zomer, als moeke en dochter tot laat in de avond buiten aan de rosé zitten.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou ze niet graag als buren hebben met die lach. Als er een paar huizen tussen zouden zitten had ik er geen probleem mee
Dan ga ik er wel bijzitten.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hooguit in de zomer, als moeke en dochter tot laat in de avond buiten aan de rosé zitten.
Dat zegt hij ook alleen maar als Jordy het niet kan horen. Hij kruipt voor jordy.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:47 schreef superniger het volgende:
Die preview van morgen.
Mattie is Jordy zijn kinderachtige gedrag ook zat.
Er was toch ook ee manier dat niemand daar ha dhoeven slapen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:24 schreef Nehalennia het volgende:
Ik begrijp even niet waarom iedereen het Jordy kwalijk neemt dat hij dat ticket pakte. Het ging toch tussen hem en Sharice? Als Sharice het ticket had gepakt had hij in de GR moeten slapen, had iedereen dan schande gesproken over Sharice?
Nu nog hardop uitspreken tegen het kind zelf dan.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:47 schreef superniger het volgende:
Die preview van morgen.
Mattie is Jordy zijn kinderachtige gedrag ook zat.
Dat had ik wel een beetje toen hij ook nog eens decision maker werd ja.quote:
Nou precies.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef mazaru het volgende:
LOL hij had het niemand kwalijk genomen als ze hetzelfde hadden gedaan. Wat een giller!
En dat was ook de afspraak. Niemand zou in de GR gaan slapen want de laatste zou het ticket pakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er was toch ook ee manier dat niemand daar ha dhoeven slapen?
Jordy gewoon weggaan met de sleutel ipv tiket.
En dan Sharice als laatste dat ticket?
Het is een spel, hij speelt het keihard maar dat mag.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:31 schreef SlagroomBoy het volgende:
Jordy is echt een vies naar mannetje. Die krijgt het hard te verduren zodra weer het kneusje in het echte leven is.
Precies, dus de comment van @Nehalennia klopt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat was ook de afspraak. Niemand zou in de GR gaan slapen want de laatste zou het ticket pakken
Dat mag zeker. Maar wie kaatst kan de bal verwachten en moet dan nieet gaan huilen dat het te persoonlijk wordt of oneerlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Het is een spel, hij speelt het keihard maar dat mag.
Yep. Maar ze wilde beiden niet opgeven tot sharice zelf zei "ga maar".quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt wel, want toen alleen jordi en sharice er nog stonden gaven ze beide toe het ticket te willen pakken en niet daarvoor op te gaan geven. Dus waren er 2 scenario's mogelijk:quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, dus de comment van @:Nehalennia klopt niet.
Absoluut, ik had me kapot gelchen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep. Maar ze wilde beiden niet opgeven tot sharice zelf zei "ga maar".
En mocht het wel zo gegaan zijn dat jordi gewoon weg ging en sharice het ticket had gepakt, dan had jordi echt niks gehad want Jane had al het geld al weggenomen. En heel veel kijkers hadden dat natuurlijk een fantastische scenario gevonden.
Pak het maar heeft ze nooit gezegdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt wel, want toen alleen jordi en sharice er nog stonden gaven ze beide toe het ticket te willen pakken en niet daarvoor op te gaan geven. Dus waren er 2 scenario's mogelijk:
1 jordi pakt ticket en laat sharice achter.
2 sharice pakt ticket en laat jordi achter.
Beiden zeiden niet toe te geven tot sharice zelf tegen jordi zei "ga maar, pak het maar..." alleen had ze schijnbaar gehoopt dat jordi dat niet zou doen..
Maar dat is toch raar dat ticket daar laten liggen als je Big Brother wilt winnen? Ik bedoel; als het je doel is om Big Brother te winnen, of het nou aardig is of niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou precies.
Dan was te huis te klein geweest, hij weer chagrijnig of huilen en roepen dat het persoonlijk aan t worden is.
Calimordy. Ik zeg t je.
Als je BB wil winnen moet het je door de kijker gegund worden. Al die vrijstellingen en keuzes leveren je uiteindelijk nooit de winst op.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar dat ticket daar laten liggen als je Big Brother wilt winnen? Ik bedoel; als het je doel is om Big Brother te winnen, of het nou aardig is of niet.
Ik wist eigenlijk al vanaf het begin van dat spel dat Jordy dat ticket zou pakken. Geen moment aan getwijfeld. Jordy is gewoon niet aardig in het spel.
Wie wil jij dan dat er wint?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je BB wil winnen moet het je door de kijker gegund worden. Al die vrijstellingen en keuzes leveren je uiteindelijk nooit de winst op.
Mattie of Jolienquote:
'Speelt keihard' maar ondertussen wel huilen en alleen maar voordeeltjes krijgen van BB zelfquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Het is een spel, hij speelt het keihard maar dat mag.
Nee, anders had ie dat irritante neplachje ook wel achterwege gelaten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:39 schreef superniger het volgende:
En meteen weer vreten jatten. Heeft die boy geen fatsoenlijke opvoeding gehad?
Ja, maar dat is volledig random hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:49 schreef superniger het volgende:
Die Jordy krijgt wel alle voordeeltjes van de regie. DM + geheime opdracht.
Hij 1 en jolien 1quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:42 schreef Astro_boy het volgende:
En nog maar een potje. Wat een lieve jongen toch
Ik vind het wel grappig deze opdracht.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:04 schreef superniger het volgende:
Wat kinderachtig weer.
Alleen het gesprek over Fleur is een leuke missie.
Moeten we het hier dan over het weer hebbenquote:
Saai ook vooral.quote:
Dat pootje de 20 weken echo van zijn ongeboren kind niet kocht is mij een raadselquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
Jane stond een beetje langzaam een zenuwinzinking te krijgen geloof ik...
Daar had ik, als ik matti was, sowieso op gedrukt, voor pootje!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat pootje de 20 weken echo van zijn ongeboren kind niet kocht is mij een raadsel
Ja echt maar had pootje zelf ook kunnen doenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar had ik, als ik matti was, sowieso op gedrukt, voor pootje!
Iedereen gaf hem de kans.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat pootje de 20 weken echo van zijn ongeboren kind niet kocht is mij een raadsel
Ja. Je zag ook dat Matt verbaasd keek.quote:
Die foto heeft zijn vrouw thuis alquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heeft hij niets aan.quote:
Als je al een kind hebt kan ik mij echt voorstellen dat je er geen reet aan vindt als man.quote:
Dat is ook wel weer waar een paar zwarte en witte vlekkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je al een kind hebt kan ik mij echt voorstellen dat je er geen reet aan vindt als man.
Ja natuurlijk, slim gedaan wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 was het geen truc van Jordy. Denk hij moet nog op de paddestoel zitten, voor de geheime opdracht🤔
Jij snapt niet dat zowel Mattie en Jane allebei geen enkele boodschap hadden van hun geliefdes. Ze waren duidelijk verdrietig en dan komt Jordy binnen met "Top spel" maar dat kon hij ook niet weten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige glansrol voor Jordy deze aflevering, had niet anders verwacht. Hij sleept zich aardig door de SM heen moet ik zeggen, rest alleen nog zijn schoenen aan te laten trekken door een mede bewoner, maar ook daar heeft hij iets geniaals op gevonden moet ik zeggen. Mattie hoort nog wel bij mijn favoriete top 3 maar zoals hij tegen hem uitviel in de suite met Jane vond ik een beetje overdreven. Snapte niet echt wat hij bedoelde ook zo uit het niets. Jane was hartstikke blij met het geld, en dan juichend in de armen van Jordy. Lekker hypocriet allemaal weer dit.
Jordy heeft nooit een relatie gehad, dus die snapt enkel het niet hebben van een relatie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat zowel Mattie en Jane allebei geen enkele boodschap hadden van hun geliefdes. Ze waren duidelijk verdrietig en dan komt Jordy binnen met "Top spel" maar dat kon hij ook niet weten.
Hoewel ik denk dat het verdriet om niets horen van Jorda wel echt is vond ik die omschakeling ook wel heel erg abrupt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:05 schreef freaky40 het volgende:
Ja en? Maar daar voor wel als een blij ei gaan juichen in diezelfde kamer voor al dat grote geld wat ze gepakt hebben, dus zo erg vond in ieder geval Jane het niet. Ze jankt mij iets te veel dramatisch.
Zelfs kartelmaatje Mattie wees hem terecht, dat gebeurt zelden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jordy heeft nooit een relatie gehad, dus die snapt enkel het niet hebben van een relatie.
Kijk, en misschien is sociaal spelen niet de manier om te winnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik had echt te doen met Sharice en Jordy is een grote egoïst. Elke keer die slachtofferrol kiezen om je eigen egoïstische gedrag goed te praten.Own het dan ook gewoon ipv te gaan staan janken onder de douche...
Sharice zou dat ticket niet gepakt hebben als Jordy daardoor in de gameroom zou moeten pitten. Ik vond Sharice niet te pruimen ten tijde met Milena maar die is zoveel socialer dan Jordy.
Al die dingen werken enorm in het voordeel van Jordy, en hebben niets meer met tactisch, slim of sterk spel te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Dat samenvoegen van het geld is ook dikke bullshit. Dat deden ze ook in week 3/4
Dit! Het is echt een fake lach in de grote jordy show. Net als zijn "zingen" continu op een volume dat dan NET te hard is (en maar klagen als anderen te hard lachen of gillen).quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij lacht niet. Hij doet alsof hij lacht.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, en misschien is sociaal spelen niet de manier om te winnen.
En tactisch hard spelen wel. En aan t einde van de dag IS het een spel om te winnen.
Maar het probleem is dat elke keer als Jordy er mee geconfronteerd wordt, hij z'n keutel intrekt.
En elke keer als er tactisch spel tegen HEM gspeeld wordt, hij gaat janken dat het persoonlijk is.
Daar ben ik zo onderhand echt klaar mee.
Net als dat jatten van het eten trouwens.
Daar mist dan een stukje storytelling want dan hadden we het als kijker meer in perspectief kunnen zetten wat er nou gaande was.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs kartelmaatje Mattie wees hem terecht, dat gebeurt zelden.
Ik denk dat Jordy in eerste instantie zelfs überhaupt niet dóór had dat Mattie en Jane het even zwaar hadden. Hij miste die (op zich overduidelijke) signalen omdat hij nog vol adrenaline zat over Zijn Prestatie in het Topspel.
Dit nog los van het feit dat Jordy sowieso al niet bepaald empathisch begaafd is.
Ze kon ook niet haar teleurstelling en verdriet delen met Jordy, wel met Mattie die het aanvoelde en in het zelfde schuitje zit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat het verdriet om niets horen van Jorda wel echt is vond ik die omschakeling ook wel heel erg abrupt.
Van +50 qua blijdschap in een kwart seconde naar -50 in de richting van een mental breakdown.
De grootste hypocriet is Jordy. De grote baby van BB.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige glansrol voor Jordy deze aflevering, had niet anders verwacht. Hij sleept zich aardig door de SM heen moet ik zeggen, rest alleen nog zijn schoenen aan te laten trekken door een mede bewoner, maar ook daar heeft hij iets geniaals op gevonden moet ik zeggen. Mattie hoort nog wel bij mijn favoriete top 3 maar zoals hij tegen hem uitviel in de suite met Jane vond ik een beetje overdreven. Snapte niet echt wat hij bedoelde ook zo uit het niets. Jane was hartstikke blij met het geld, en dan juichend in de armen van Jordy. Lekker hypocriet allemaal weer dit.
Neen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:07 schreef SlagroomBoy het volgende:
[..]
De grootste hypocriet is Jordy. De grote baby van BB.
Dat was er toch juist? Denk dat het voor veel kijkers juist heel duidelijk was dat het over Jane en Mattie hun geliefdes en hun onzekerheid daarover ging? Ze benoemden het heel duidelijk, dus misschien even terugkijken want je kan het eigenlijk niet missenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar mist dan een stukje storytelling want dan hadden we het als kijker meer in perspectief kunnen zetten wat er nou gaande was.
Dat was inderdaad glashelder.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was er toch juist? Denk dat het voor veel kijkers juist heel duidelijk was dat het over Jane en Mattie hun geliefdes en hun onzekerheid daarover ging? Ze benoemden het heel duidelijk, [..]
Denk dat je niet goed hebt opgelet dan (niet lullig bedoeld), to be sure kijk het stukje even terug, kan je echt niet omheen imo, ze benoemden het heel duidelijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:53 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik zeg, het was heel erg onduidelijk.
Ja logisch hé, als het gisteren tijdens zijn halve SM is geëindigdquote:
Euhhh ik kende het ook niet hoor.quote:
Oké... als iemand je een hap pistache ijs aanbiedt met een vals glimlachje: doe het niet!quote:
Het zag er niet uit als ijs 🤣quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké... als iemand je een hap pistache ijs aanbiedt met een vals glimlachje: doe het niet!
Lekker hoor, héél scherp maar dat duurt maar even.quote:
Ik eet ook geen sushi bah moet er niet aan denkenquote:
Nog nooit gegeten, ook geen behoefte aan om het te proeven alhoewel mijn dna het geregeld op tafel heeft staan. Geef mij maar gewoon een broodje haring met uitjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet ook geen sushi bah moet er niet aan denken
A jakkie. Ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, ook geen behoefte aan om het te proeven alhoewel mijn dna het geregeld op tafel heeft staan. Geef mij maar gewoon een broodje haring met uitjes
Daar zijn de meningen nog over verdeeld...quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mattie en Jolien waren die nu aan het zoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Watje 🤣quote:
Zie PI.quote:
De ondertitellaar is ontslagen.quote:
Ze zijn als team wel leukquote:
Mja... het valt niet tégen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik vind Jane met Jordi leuker dan Jane met Axel
Ja. Kinderlijk (maar/en) leuk.quote:
Hoe krijg je het dan voor elkaar? Het is wel geluktquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Die valpartij onder de douche faken om je secret missie te halen... die jongen is echt niet goed snik
Vond het wel slim gevonden van hem. En het mooiste was nog dat ze zeiden het is hier en daar blauw 🤣🤣quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe krijg je het dan voor elkaar? Het is wel gelukt
Ja weet ik ook niet, maar ik ben die jongen zo ongelofelijk kotsbeuquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe krijg je het dan voor elkaar? Het is wel gelukt
Dan kijk je toch niet? Kotsbeu is niet handigquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, maar ik ben die jongen zo ongelofelijk kotsbeu
Ik zit al weer 2 dagen naar de grote Jordy-show te kijken... het is precies hetzelfde als met Ashley vorig jaar, ik hoop alleen met dezelfde afloop
Dat laatste moet ik Jordy wel geven, dat was goed bedacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:10 schreef freaky40 het volgende:
Jordy en Jane zijn flink aan het doorpakken deze week, en andere hebben het nakijken. Best weer een leuke aflevering, alleen het liedje van Sharice en Jolien was tekstueel niet heel erg kloppend met de melodie. Ik vond die val in de douche wel geniaal bedacht trouwens. Hoe moet je het anders doen, dan maar dat.
Ik merk t bij mezelf ook. Er is zeker een week geweest waarbij ik dacht "Ik stop. Ik erger me echt TE hard aan dat kind". Maar de rest maakt t weer goed. Maar zeeeeeker herkenbaar.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Kotsbeu is niet handig
Ik vond t ook vrij onduidelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik hoorde wel zoen-geluidjes, maar ik durf het niet te zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Hoe zou t met Jeffrey zijn nu?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoorde wel zoen-geluidjes, maar ik durf het niet te zeggen.
Die is nu ontploft van kwaadheid, denk ik. Maar ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik het ook wel een heel intiem momentje vond hoor.quote:
Ja was niet veel.quote:
Ik moest er ook wel om lachen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben er zelf in ieder geval de grootste lol om gehad
[ afbeelding ]
Het kwam echt hoe BB het in elkaar had gezet met die stukjes er tussen. Zo live was het een grote drukke chaotische warboelquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben er zelf in ieder geval de grootste lol om gehad
[ afbeelding ]
Was wel overzichtelijker zo jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kwam echt hoe BB het in elkaar had gezet met die stukjes er tussen. Zo live was het een grote drukke chaotische warboel
Niet helemaal eerlijk als er voor gestemd moet worden.quote:
Er zal bij allemaal wel wat plak en knipwerk zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk als er voor gestemd moet worden.
De tv kijker stemt niet mee, de uitslag is al bekend nog voor zij de 3e act zien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk als er voor gestemd moet worden.
Vast. Maar dit was wel heel erg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal bij allemaal wel wat plak en knipwerk zijn.
Dat weet je niet natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De tv kijker stemt niet mee, de uitslag is al bekend nog voor zij de 3e act zien.
Heeft niet zo veel zin nu nog, morgen is er weer één thuis.quote:
Dat werkt niet hoor als iemand snurktquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:35 schreef Gert het volgende:
Als je het BB huis in gaat dan neem je oordopjes mee lijkt me. Of zou dat niet mogen van de BBaas?
Jawel hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dat werkt niet hoor als iemand snurkt
Kweet niet vind hem ook wel grappig de laatste paar weken. Charice ook wel dat vond ik met die Milena echt helemaal niks. Jane heeft mijn stem dit keer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dan gaat pootje morgen naar huis👋
Pootje en Sharice en Mattie zijn het minst populair, dus er gaat sowieso een belg exit. En dat is goed nieuws. Jordy of Jane for the win !!!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:50 schreef Gert het volgende:
Wie zou exit gaan? Ben benieuwd morgen.![]()
Kartel leden Jolien en nMattie zullen sowieso wel mogen blijven..
Zou goed kunnen dat Jordy op Mattie valt, maar denk dat Mattie voor Jolien is gevallen. Misschien gebeurd dat ook nog wel buiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Smakelijk gelachen om die roast en om dat gezamenlijk ballen scheren.
Soms heb ik het idee dat Jordy een beetje in de kast zit en verliefd is op Mattie
Zo eens kijken wat we op de streams gemist hebbenquote:
Verstoppertjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo eens kijken wat we op de streams gemist hebben
Goodevening, wie denk jij gaat er naar huis vanavond?quote:
Pootje. En jij?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goodevening, wie denk jij gaat er naar huis vanavond?
Ja denk ik ook. Hij is er steeds doorheen gerold al die weken.quote:
Ah de overige teams mogen ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef Ireth het volgende:
Jordy en jane spelen een spel waarmee ze geld van de andere duo's kunnen afpakken...
Kom maar op met de zure commentaren
En dan ineens: BAMquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Hij is er steeds doorheen gerold al die weken.
Dan liever jolien, met Matt kan je nog wel eens lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ineens: BAM
Maar als Mattie en/of Jolien exit moet: ook prima. Beter zelfs wmb.
Dat had ze toch gekocht, dus dat was bekend.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:44 schreef chufi het volgende:
Een freeze moet onaangekondigd zijn voor iemand die niet weet dat de freeze voor haar is .. zo slecht weer ..
Jolien had de freeze "gekocht" op de veiling, dus dit wist ze sowieso al.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:44 schreef chufi het volgende:
Een freeze moet onaangekondigd zijn voor iemand die niet weet dat de freeze voor haar is .. zo slecht weer ..
hoe kom je aan die tekstenquote:
Er was er maar een die een freeze had gekochtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:44 schreef chufi het volgende:
Tranen liepen al bijna toen dat stevige onderstel* alleen nog zichtbaar was...quote:
Ja goed gedaanquote:
En dat idd gekocht zelfs ... verkoop dan een meet&greet voor 3x1000 ¤quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was er maar een die een freeze had gekocht
Ja dat was wel een dingetjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:58 schreef Ireth het volgende:
Sharice met dat mes zwaaiend pissig worden
Ach welnee, dit was gewoon grappigquote:
Havermout. Alleen verse met melk is veel kekkerder.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:06 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat is nou eigenlijk slob waar smaakt dat naar??
Mattie dacht het even op bed te pleuren, maar er moest nog van alles gedaan worden. Wel jammer dat er geen ongekookt ei bij zat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach welnee, dit was gewoon grappig![]()
En het was ook niet zeuren om het zeuren, er was geen bestek, er was geen lepel, er was geen koffie en de broodjes waren niet afgebakken.
Het was nou niet dat ie vroeg of Matti ook nog ff zijn broodjes wou smeren.
Ik moet zeggen, de tv compilatie leek nog ergens naar vergeleken met het hele optreden op de streamsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:20 schreef Verida het volgende:
wat vreselijk die opvoering van Jane en Jordy
Die twee flirten wel erg hoor, daar speelt meerquote:
Denk dat ze een beetje warm werdquote:
Jeffrey zit nu schuimbekkend voor zijn tv.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die twee flirten wel erg hoor, daar speelt meer
Ik vond het wel eh.. een tikkie vreselijk, oké, maar ook wel grappig en schattig eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:20 schreef Verida het volgende:
wat vreselijk die opvoering van Jane en Jordy
Probeer ik het op een nette manier te zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:24 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nat was tussen haar benen. Van het zweet. Omdat ze het zo warm had.
Vet meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die twee flirten wel erg hoor, daar speelt meer
Ja jongen geil idd, ik bevestig het maar even voor jequote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer ik het op een nette manier te zeggen
De getto mokkels van St. Niklaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Vet meer.Maar ze hebben nog niet gezoend! Of nou ja, nog niet écht. Dus Jef hoeft zich geen enkele zorgen te maken (mocht hij daar tijd voor hebben, want zijn getto mokkels verdienen ook aandacht
)
Vind ze ook wel bij elkaar passen. Jeffrey is zo'n knulletje.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Vet meer.Maar ze hebben nog niet gezoend! Of nou ja, nog niet écht. Dus Jef hoeft zich geen enkele zorgen te maken (mocht hij daar tijd voor hebben, want zijn getto mokkels verdienen ook aandacht
)
Ho ho: stoer knulletje.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind ze ook wel bij elkaar passen. Jeffrey is zo'n knulletje.
Ja dat dusquote:
Ik weet niet of ze dat gaat redden, maar ik gun het haar ook wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Terecht en weer zeg ik top voor Sharice ze verdient de finale😘
Ik heb dus deze week niet gestemd omdat ik ze allemaal het gunde om te blijven. En van de 5 die nu over zijn heb ik er ook geen 1 die ik liever dan een ander zie vertrekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat gaat redden, maar ik gun het haar ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb dus deze week niet gestemd omdat ik ze allemaal het gunde om te blijven. En van de 5 die nu over zijn heb ik er ook geen 1 die ik liever dan een ander zie vertrekken.Ja snap ik, vond het ook lastig maar op Jane gestemd die vind ik wel leuk qua speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Totaal onverwachtquote:
En toch het meeste geld er mee verdiend.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de tv compilatie leek nog ergens naar vergeleken met het hele optreden op de streams
Ja kijkers konden op de site stemmen, was een oproep over op de insta van BB. Stemmen was al geweest nog voor optreden 3 in de uitzending zat volgens mij dus de tv-kijkers waren sowieso te laat.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch het meeste geld er mee verdiend.
Was dat door stemmen van de kijkers? (en waar stem je dan eigenlijk?)
Nee volgens mij waren die er niet bijquote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
Zijn dat nou ook foto's met hun (ex) partners?
Nee ik keek even terug, leek me ook geen goed plan.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee volgens mij waren die er niet bij
Wat?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
Zijn dat nou ook foto's met hun (ex) partners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |