Euhhh ik kende het ook niet hoor.quote:
Oké... als iemand je een hap pistache ijs aanbiedt met een vals glimlachje: doe het niet!quote:
Het zag er niet uit als ijs 🤣quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké... als iemand je een hap pistache ijs aanbiedt met een vals glimlachje: doe het niet!
Lekker hoor, héél scherp maar dat duurt maar even.quote:
Ik eet ook geen sushi bah moet er niet aan denkenquote:
Nog nooit gegeten, ook geen behoefte aan om het te proeven alhoewel mijn dna het geregeld op tafel heeft staan. Geef mij maar gewoon een broodje haring met uitjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet ook geen sushi bah moet er niet aan denken
A jakkie. Ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, ook geen behoefte aan om het te proeven alhoewel mijn dna het geregeld op tafel heeft staan. Geef mij maar gewoon een broodje haring met uitjes
Daar zijn de meningen nog over verdeeld...quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mattie en Jolien waren die nu aan het zoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Watje 🤣quote:
Zie PI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |