Vind ze ook wel bij elkaar passen. Jeffrey is zo'n knulletje.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Vet meer.Maar ze hebben nog niet gezoend! Of nou ja, nog niet écht. Dus Jef hoeft zich geen enkele zorgen te maken (mocht hij daar tijd voor hebben, want zijn getto mokkels verdienen ook aandacht
)
Ho ho: stoer knulletje.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind ze ook wel bij elkaar passen. Jeffrey is zo'n knulletje.
Ja dat dusquote:
Ik weet niet of ze dat gaat redden, maar ik gun het haar ook wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Terecht en weer zeg ik top voor Sharice ze verdient de finale😘
Ik heb dus deze week niet gestemd omdat ik ze allemaal het gunde om te blijven. En van de 5 die nu over zijn heb ik er ook geen 1 die ik liever dan een ander zie vertrekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat gaat redden, maar ik gun het haar ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb dus deze week niet gestemd omdat ik ze allemaal het gunde om te blijven. En van de 5 die nu over zijn heb ik er ook geen 1 die ik liever dan een ander zie vertrekken.Ja snap ik, vond het ook lastig maar op Jane gestemd die vind ik wel leuk qua speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Totaal onverwachtquote:
En toch het meeste geld er mee verdiend.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de tv compilatie leek nog ergens naar vergeleken met het hele optreden op de streams
Ja kijkers konden op de site stemmen, was een oproep over op de insta van BB. Stemmen was al geweest nog voor optreden 3 in de uitzending zat volgens mij dus de tv-kijkers waren sowieso te laat.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch het meeste geld er mee verdiend.
Was dat door stemmen van de kijkers? (en waar stem je dan eigenlijk?)
Nee volgens mij waren die er niet bijquote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
Zijn dat nou ook foto's met hun (ex) partners?
Nee ik keek even terug, leek me ook geen goed plan.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee volgens mij waren die er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |