Ach welnee, dit was gewoon grappigquote:
Havermout. Alleen verse met melk is veel kekkerder.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:06 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat is nou eigenlijk slob waar smaakt dat naar??
Mattie dacht het even op bed te pleuren, maar er moest nog van alles gedaan worden. Wel jammer dat er geen ongekookt ei bij zat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach welnee, dit was gewoon grappig![]()
En het was ook niet zeuren om het zeuren, er was geen bestek, er was geen lepel, er was geen koffie en de broodjes waren niet afgebakken.
Het was nou niet dat ie vroeg of Matti ook nog ff zijn broodjes wou smeren.
Ik moet zeggen, de tv compilatie leek nog ergens naar vergeleken met het hele optreden op de streamsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:20 schreef Verida het volgende:
wat vreselijk die opvoering van Jane en Jordy
Die twee flirten wel erg hoor, daar speelt meerquote:
Denk dat ze een beetje warm werdquote:
Jeffrey zit nu schuimbekkend voor zijn tv.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die twee flirten wel erg hoor, daar speelt meer
Ik vond het wel eh.. een tikkie vreselijk, oké, maar ook wel grappig en schattig eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:20 schreef Verida het volgende:
wat vreselijk die opvoering van Jane en Jordy
Probeer ik het op een nette manier te zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:24 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nat was tussen haar benen. Van het zweet. Omdat ze het zo warm had.
Vet meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die twee flirten wel erg hoor, daar speelt meer
Ja jongen geil idd, ik bevestig het maar even voor jequote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer ik het op een nette manier te zeggen
De getto mokkels van St. Niklaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Vet meer.Maar ze hebben nog niet gezoend! Of nou ja, nog niet écht. Dus Jef hoeft zich geen enkele zorgen te maken (mocht hij daar tijd voor hebben, want zijn getto mokkels verdienen ook aandacht
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |