Jawel hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dat werkt niet hoor als iemand snurkt
Kweet niet vind hem ook wel grappig de laatste paar weken. Charice ook wel dat vond ik met die Milena echt helemaal niks. Jane heeft mijn stem dit keer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dan gaat pootje morgen naar huis👋
Pootje en Sharice en Mattie zijn het minst populair, dus er gaat sowieso een belg exit. En dat is goed nieuws. Jordy of Jane for the win !!!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:50 schreef Gert het volgende:
Wie zou exit gaan? Ben benieuwd morgen.![]()
Kartel leden Jolien en nMattie zullen sowieso wel mogen blijven..
Zou goed kunnen dat Jordy op Mattie valt, maar denk dat Mattie voor Jolien is gevallen. Misschien gebeurd dat ook nog wel buiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Smakelijk gelachen om die roast en om dat gezamenlijk ballen scheren.
Soms heb ik het idee dat Jordy een beetje in de kast zit en verliefd is op Mattie
Zo eens kijken wat we op de streams gemist hebbenquote:
Verstoppertjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo eens kijken wat we op de streams gemist hebben
Goodevening, wie denk jij gaat er naar huis vanavond?quote:
Pootje. En jij?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goodevening, wie denk jij gaat er naar huis vanavond?
Ja denk ik ook. Hij is er steeds doorheen gerold al die weken.quote:
Ah de overige teams mogen ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef Ireth het volgende:
Jordy en jane spelen een spel waarmee ze geld van de andere duo's kunnen afpakken...
Kom maar op met de zure commentaren
En dan ineens: BAMquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Hij is er steeds doorheen gerold al die weken.
Dan liever jolien, met Matt kan je nog wel eens lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ineens: BAM
Maar als Mattie en/of Jolien exit moet: ook prima. Beter zelfs wmb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |