Mwah ik stemde ook altijd voor Jordy omdat ik het wel een spraakmakende toevoeging vind, maar dit is ronduit onsympathiek.quote:
Wacht maar tot dit koppeltjesgedoe over is. Dan gaan de handschoenen weer uit. Er valt nu niets te doen nu dat kartel uit elkaar is gehaald. Ze moeten nu wel net doen of ze elkaar allemaal geweldig vinden.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Een kamer moeten delen met Jordy. Dat gun ik mijn ergste vijand niet eens.
Dat roep ik al sinds het seizoen met Nawel en salarquote:Op maandag 17 maart 2025 21:30 schreef superniger het volgende:
Sowieso moeten ze volgend jaar kappen met 2 slaapkamers. Gewoon met zijn allen op 1 kamer.
Slim van Sharice.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:31 schreef mazaru het volgende:
Jolien probeert nog even te stoken dat Jane 8K had gepakt. Sharice hapte niet
Zou ook raar zijn als ze daarover zou vallen. Als Jane 4000 had laten liggen dan had niemand dat gehadquote:
Ik zou ze niet graag als buren hebben met die lach. Als er een paar huizen tussen zouden zitten had ik er geen probleem meequote:
Het blijft een experiment, dit is allemaal niet toevallig.quote:
Welnee. Het script ligt al klaar voor de finaleavond denk ikquote:Op maandag 17 maart 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft een experiment, dit is allemaal niet toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |