Mwah ik stemde ook altijd voor Jordy omdat ik het wel een spraakmakende toevoeging vind, maar dit is ronduit onsympathiek.quote:
Wacht maar tot dit koppeltjesgedoe over is. Dan gaan de handschoenen weer uit. Er valt nu niets te doen nu dat kartel uit elkaar is gehaald. Ze moeten nu wel net doen of ze elkaar allemaal geweldig vinden.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Een kamer moeten delen met Jordy. Dat gun ik mijn ergste vijand niet eens.
Dat roep ik al sinds het seizoen met Nawel en salarquote:Op maandag 17 maart 2025 21:30 schreef superniger het volgende:
Sowieso moeten ze volgend jaar kappen met 2 slaapkamers. Gewoon met zijn allen op 1 kamer.
Slim van Sharice.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:31 schreef mazaru het volgende:
Jolien probeert nog even te stoken dat Jane 8K had gepakt. Sharice hapte niet
Zou ook raar zijn als ze daarover zou vallen. Als Jane 4000 had laten liggen dan had niemand dat gehadquote:
Ik zou ze niet graag als buren hebben met die lach. Als er een paar huizen tussen zouden zitten had ik er geen probleem meequote:
Het blijft een experiment, dit is allemaal niet toevallig.quote:
Welnee. Het script ligt al klaar voor de finaleavond denk ikquote:Op maandag 17 maart 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft een experiment, dit is allemaal niet toevallig.
Ja, viel me mee van haar. Ze had heel makkelijk mee kunnen gaan in dat lafhartige zwartmaakpoginkje.quote:
Hooguit in de zomer, als moeke en dochter tot laat in de avond buiten aan de rosé zitten.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou ze niet graag als buren hebben met die lach. Als er een paar huizen tussen zouden zitten had ik er geen probleem mee
Dan ga ik er wel bijzitten.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hooguit in de zomer, als moeke en dochter tot laat in de avond buiten aan de rosé zitten.
Dat zegt hij ook alleen maar als Jordy het niet kan horen. Hij kruipt voor jordy.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:47 schreef superniger het volgende:
Die preview van morgen.
Mattie is Jordy zijn kinderachtige gedrag ook zat.
Er was toch ook ee manier dat niemand daar ha dhoeven slapen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:24 schreef Nehalennia het volgende:
Ik begrijp even niet waarom iedereen het Jordy kwalijk neemt dat hij dat ticket pakte. Het ging toch tussen hem en Sharice? Als Sharice het ticket had gepakt had hij in de GR moeten slapen, had iedereen dan schande gesproken over Sharice?
Nu nog hardop uitspreken tegen het kind zelf dan.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:47 schreef superniger het volgende:
Die preview van morgen.
Mattie is Jordy zijn kinderachtige gedrag ook zat.
Dat had ik wel een beetje toen hij ook nog eens decision maker werd ja.quote:
Nou precies.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef mazaru het volgende:
LOL hij had het niemand kwalijk genomen als ze hetzelfde hadden gedaan. Wat een giller!
En dat was ook de afspraak. Niemand zou in de GR gaan slapen want de laatste zou het ticket pakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er was toch ook ee manier dat niemand daar ha dhoeven slapen?
Jordy gewoon weggaan met de sleutel ipv tiket.
En dan Sharice als laatste dat ticket?
Het is een spel, hij speelt het keihard maar dat mag.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:31 schreef SlagroomBoy het volgende:
Jordy is echt een vies naar mannetje. Die krijgt het hard te verduren zodra weer het kneusje in het echte leven is.
Precies, dus de comment van @Nehalennia klopt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat was ook de afspraak. Niemand zou in de GR gaan slapen want de laatste zou het ticket pakken
Dat mag zeker. Maar wie kaatst kan de bal verwachten en moet dan nieet gaan huilen dat het te persoonlijk wordt of oneerlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Het is een spel, hij speelt het keihard maar dat mag.
Yep. Maar ze wilde beiden niet opgeven tot sharice zelf zei "ga maar".quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt wel, want toen alleen jordi en sharice er nog stonden gaven ze beide toe het ticket te willen pakken en niet daarvoor op te gaan geven. Dus waren er 2 scenario's mogelijk:quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, dus de comment van @:Nehalennia klopt niet.
Absoluut, ik had me kapot gelchen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep. Maar ze wilde beiden niet opgeven tot sharice zelf zei "ga maar".
En mocht het wel zo gegaan zijn dat jordi gewoon weg ging en sharice het ticket had gepakt, dan had jordi echt niks gehad want Jane had al het geld al weggenomen. En heel veel kijkers hadden dat natuurlijk een fantastische scenario gevonden.
Pak het maar heeft ze nooit gezegdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt wel, want toen alleen jordi en sharice er nog stonden gaven ze beide toe het ticket te willen pakken en niet daarvoor op te gaan geven. Dus waren er 2 scenario's mogelijk:
1 jordi pakt ticket en laat sharice achter.
2 sharice pakt ticket en laat jordi achter.
Beiden zeiden niet toe te geven tot sharice zelf tegen jordi zei "ga maar, pak het maar..." alleen had ze schijnbaar gehoopt dat jordi dat niet zou doen..
Maar dat is toch raar dat ticket daar laten liggen als je Big Brother wilt winnen? Ik bedoel; als het je doel is om Big Brother te winnen, of het nou aardig is of niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou precies.
Dan was te huis te klein geweest, hij weer chagrijnig of huilen en roepen dat het persoonlijk aan t worden is.
Calimordy. Ik zeg t je.
Als je BB wil winnen moet het je door de kijker gegund worden. Al die vrijstellingen en keuzes leveren je uiteindelijk nooit de winst op.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar dat ticket daar laten liggen als je Big Brother wilt winnen? Ik bedoel; als het je doel is om Big Brother te winnen, of het nou aardig is of niet.
Ik wist eigenlijk al vanaf het begin van dat spel dat Jordy dat ticket zou pakken. Geen moment aan getwijfeld. Jordy is gewoon niet aardig in het spel.
Wie wil jij dan dat er wint?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je BB wil winnen moet het je door de kijker gegund worden. Al die vrijstellingen en keuzes leveren je uiteindelijk nooit de winst op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |