Ze zijn als team wel leukquote:
Mja... het valt niet tégen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik vind Jane met Jordi leuker dan Jane met Axel
Ja. Kinderlijk (maar/en) leuk.quote:
Hoe krijg je het dan voor elkaar? Het is wel geluktquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Die valpartij onder de douche faken om je secret missie te halen... die jongen is echt niet goed snik
Vond het wel slim gevonden van hem. En het mooiste was nog dat ze zeiden het is hier en daar blauw 🤣🤣quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe krijg je het dan voor elkaar? Het is wel gelukt
Ja weet ik ook niet, maar ik ben die jongen zo ongelofelijk kotsbeuquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe krijg je het dan voor elkaar? Het is wel gelukt
Dan kijk je toch niet? Kotsbeu is niet handigquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, maar ik ben die jongen zo ongelofelijk kotsbeu
Ik zit al weer 2 dagen naar de grote Jordy-show te kijken... het is precies hetzelfde als met Ashley vorig jaar, ik hoop alleen met dezelfde afloop
Dat laatste moet ik Jordy wel geven, dat was goed bedacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 00:10 schreef freaky40 het volgende:
Jordy en Jane zijn flink aan het doorpakken deze week, en andere hebben het nakijken. Best weer een leuke aflevering, alleen het liedje van Sharice en Jolien was tekstueel niet heel erg kloppend met de melodie. Ik vond die val in de douche wel geniaal bedacht trouwens. Hoe moet je het anders doen, dan maar dat.
Ik merk t bij mezelf ook. Er is zeker een week geweest waarbij ik dacht "Ik stop. Ik erger me echt TE hard aan dat kind". Maar de rest maakt t weer goed. Maar zeeeeeker herkenbaar.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Kotsbeu is niet handig
Ik vond t ook vrij onduidelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mattie en Jolien waren die nu aan het zoenen?
Ik hoorde wel zoen-geluidjes, maar ik durf het niet te zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mattie en Jolien waren die nu aan het zoenen?
Hoe zou t met Jeffrey zijn nu?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoorde wel zoen-geluidjes, maar ik durf het niet te zeggen.
Die is nu ontploft van kwaadheid, denk ik. Maar ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik het ook wel een heel intiem momentje vond hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |