Moeten we het hier dan over het weer hebbenquote:
Saai ook vooral.quote:
Dat pootje de 20 weken echo van zijn ongeboren kind niet kocht is mij een raadselquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
Jane stond een beetje langzaam een zenuwinzinking te krijgen geloof ik...
Daar had ik, als ik matti was, sowieso op gedrukt, voor pootje!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat pootje de 20 weken echo van zijn ongeboren kind niet kocht is mij een raadsel
Ja echt maar had pootje zelf ook kunnen doenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar had ik, als ik matti was, sowieso op gedrukt, voor pootje!
Iedereen gaf hem de kans.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat pootje de 20 weken echo van zijn ongeboren kind niet kocht is mij een raadsel
Ja. Je zag ook dat Matt verbaasd keek.quote:
Die foto heeft zijn vrouw thuis alquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heeft hij niets aan.quote:
Als je al een kind hebt kan ik mij echt voorstellen dat je er geen reet aan vindt als man.quote:
Dat is ook wel weer waar een paar zwarte en witte vlekkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je al een kind hebt kan ik mij echt voorstellen dat je er geen reet aan vindt als man.
Ja natuurlijk, slim gedaan wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 was het geen truc van Jordy. Denk hij moet nog op de paddestoel zitten, voor de geheime opdracht🤔
Jij snapt niet dat zowel Mattie en Jane allebei geen enkele boodschap hadden van hun geliefdes. Ze waren duidelijk verdrietig en dan komt Jordy binnen met "Top spel" maar dat kon hij ook niet weten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige glansrol voor Jordy deze aflevering, had niet anders verwacht. Hij sleept zich aardig door de SM heen moet ik zeggen, rest alleen nog zijn schoenen aan te laten trekken door een mede bewoner, maar ook daar heeft hij iets geniaals op gevonden moet ik zeggen. Mattie hoort nog wel bij mijn favoriete top 3 maar zoals hij tegen hem uitviel in de suite met Jane vond ik een beetje overdreven. Snapte niet echt wat hij bedoelde ook zo uit het niets. Jane was hartstikke blij met het geld, en dan juichend in de armen van Jordy. Lekker hypocriet allemaal weer dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |