Jordy heeft nooit een relatie gehad, dus die snapt enkel het niet hebben van een relatie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat zowel Mattie en Jane allebei geen enkele boodschap hadden van hun geliefdes. Ze waren duidelijk verdrietig en dan komt Jordy binnen met "Top spel" maar dat kon hij ook niet weten.
Hoewel ik denk dat het verdriet om niets horen van Jorda wel echt is vond ik die omschakeling ook wel heel erg abrupt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:05 schreef freaky40 het volgende:
Ja en? Maar daar voor wel als een blij ei gaan juichen in diezelfde kamer voor al dat grote geld wat ze gepakt hebben, dus zo erg vond in ieder geval Jane het niet. Ze jankt mij iets te veel dramatisch.
Zelfs kartelmaatje Mattie wees hem terecht, dat gebeurt zelden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jordy heeft nooit een relatie gehad, dus die snapt enkel het niet hebben van een relatie.
Kijk, en misschien is sociaal spelen niet de manier om te winnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik had echt te doen met Sharice en Jordy is een grote egoïst. Elke keer die slachtofferrol kiezen om je eigen egoïstische gedrag goed te praten.Own het dan ook gewoon ipv te gaan staan janken onder de douche...
Sharice zou dat ticket niet gepakt hebben als Jordy daardoor in de gameroom zou moeten pitten. Ik vond Sharice niet te pruimen ten tijde met Milena maar die is zoveel socialer dan Jordy.
Al die dingen werken enorm in het voordeel van Jordy, en hebben niets meer met tactisch, slim of sterk spel te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Dat samenvoegen van het geld is ook dikke bullshit. Dat deden ze ook in week 3/4
Dit! Het is echt een fake lach in de grote jordy show. Net als zijn "zingen" continu op een volume dat dan NET te hard is (en maar klagen als anderen te hard lachen of gillen).quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij lacht niet. Hij doet alsof hij lacht.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, en misschien is sociaal spelen niet de manier om te winnen.
En tactisch hard spelen wel. En aan t einde van de dag IS het een spel om te winnen.
Maar het probleem is dat elke keer als Jordy er mee geconfronteerd wordt, hij z'n keutel intrekt.
En elke keer als er tactisch spel tegen HEM gspeeld wordt, hij gaat janken dat het persoonlijk is.
Daar ben ik zo onderhand echt klaar mee.
Net als dat jatten van het eten trouwens.
Daar mist dan een stukje storytelling want dan hadden we het als kijker meer in perspectief kunnen zetten wat er nou gaande was.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs kartelmaatje Mattie wees hem terecht, dat gebeurt zelden.
Ik denk dat Jordy in eerste instantie zelfs überhaupt niet dóór had dat Mattie en Jane het even zwaar hadden. Hij miste die (op zich overduidelijke) signalen omdat hij nog vol adrenaline zat over Zijn Prestatie in het Topspel.
Dit nog los van het feit dat Jordy sowieso al niet bepaald empathisch begaafd is.
Ze kon ook niet haar teleurstelling en verdriet delen met Jordy, wel met Mattie die het aanvoelde en in het zelfde schuitje zit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat het verdriet om niets horen van Jorda wel echt is vond ik die omschakeling ook wel heel erg abrupt.
Van +50 qua blijdschap in een kwart seconde naar -50 in de richting van een mental breakdown.
De grootste hypocriet is Jordy. De grote baby van BB.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige glansrol voor Jordy deze aflevering, had niet anders verwacht. Hij sleept zich aardig door de SM heen moet ik zeggen, rest alleen nog zijn schoenen aan te laten trekken door een mede bewoner, maar ook daar heeft hij iets geniaals op gevonden moet ik zeggen. Mattie hoort nog wel bij mijn favoriete top 3 maar zoals hij tegen hem uitviel in de suite met Jane vond ik een beetje overdreven. Snapte niet echt wat hij bedoelde ook zo uit het niets. Jane was hartstikke blij met het geld, en dan juichend in de armen van Jordy. Lekker hypocriet allemaal weer dit.
Neen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:07 schreef SlagroomBoy het volgende:
[..]
De grootste hypocriet is Jordy. De grote baby van BB.
Dat was er toch juist? Denk dat het voor veel kijkers juist heel duidelijk was dat het over Jane en Mattie hun geliefdes en hun onzekerheid daarover ging? Ze benoemden het heel duidelijk, dus misschien even terugkijken want je kan het eigenlijk niet missenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar mist dan een stukje storytelling want dan hadden we het als kijker meer in perspectief kunnen zetten wat er nou gaande was.
Dat was inderdaad glashelder.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was er toch juist? Denk dat het voor veel kijkers juist heel duidelijk was dat het over Jane en Mattie hun geliefdes en hun onzekerheid daarover ging? Ze benoemden het heel duidelijk, [..]
Denk dat je niet goed hebt opgelet dan (niet lullig bedoeld), to be sure kijk het stukje even terug, kan je echt niet omheen imo, ze benoemden het heel duidelijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:53 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik zeg, het was heel erg onduidelijk.
Ja logisch hé, als het gisteren tijdens zijn halve SM is geëindigdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |