Tegelijkertijd, ze denkt van haar moeder. Als Jorda helemaal niet genoemd wordt, is dat ook wel weer iets wat je je gaat afvragen. Dit kan op zoveel manieren fout gaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze krijgt audio ... en ik mag toch hopen van niet.
Zou mij niet verbazen, mooie beelden voor ons zal BB denken.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
Ze krijgt toch niet werkelijk een brief/audio dat het uit is![]()
Ze pakte meteen de kettingquote:Op zondag 16 maart 2025 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegelijkertijd, ze denkt van haar moeder. Als Jorda helemaal niet genoemd wordt, is dat ook wel weer iets wat je je gaat afvragen. Dit kan op zoveel manieren fout gaan.
Die wilde ook wat horen van haar moederquote:
Onderbroken door Topveiling, tijd voor chocolaatjes en SLquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
we switchen heen en weer van beeld
Jolien tegen matthie: ik weet dat ge ge gaat afsluiten van de rest maar praat met mij he. Het kan dat het niks betekent he.
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Was-beer het volgende:
Jolien: dit kan toch niks betekenen
Mattie: nee dit was het echt..
Dus die weet ook dat deb al weg isquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Was-beer het volgende:
Jolien: dit kan toch niks betekenen
Mattie: nee dit was het echt..
en matty zegt tegen Jordy mag ik je iets vragen ... en toen kwam de SLquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy komt even als een olifant in een porseleinkast binnen banjeren bij Matt en Jolien.
Jaaaa hahaquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Onderbroken door Topveiling, tijd voor chocolaatjes en SL
Soooww hoe bedoel je weinig empathiequote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy komt even als een olifant in een porseleinkast binnen banjeren bij Matt en Jolien.
dacht te horen dat matthie zei dat hij 'iets ' wilde gaan vragen ( mijn invulling was in de dbk)quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en matty zegt tegen Jordy mag ik je iets vragen ... en toen kwam de SL
Jordy kunnen ze niet raken, die weet niet eens wat verkering hebben is.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy komt binnen : TOPVEILING dat verdient een chocolaatje![]()
![]()
![]()
matthie: ik ga even wat vragen (en meteen dubbele SL)
Als een koe die kamer in stormen…quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa haha
Vind ik wel grappig weer![]()
okay thanx was al zo benieuwd wat hij Jordy wilde vragenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht te horen dat matthie zei dat hij 'iets ' wilde gaan vragen ( mijn invulling was in de dbk)
Klopt dat zei hij ookquote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht te horen dat matthie zei dat hij 'iets ' wilde gaan vragen ( mijn invulling was in de dbk)
Ik dacht hetzelfde, dat hij iets aan Jordy wilde vragenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
okay thanx was al zo benieuwd wat hij Jordy wilde vragen
weten wij wat er net gebeurd is? nee..quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als een koe die kamer in stormen…
Mwahh ik vind het lomp
Wellicht moet iedereen gewoon z'n eigen mening hierover hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weten wij wat er net gebeurd is? nee..
dus..
kan hij het weten? mogelijk? mogelijk ook niet..
Dat doet Jordy ook niet bewust, maar iedereen huilt in dat huis of troost en hij voelt dat blijkbaar niet aan.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wij weten toch niet of Jordy weet wat er gezegd is of wat Matthie te horen heeft gekregen?
Read the room is nu niet zijn sterkste kant..
die komt blij binnen en wil chocola terwijl matthie bedrukt leek.
Vind het raar dat mensen hun relatie verbreken als iemand er niet is.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef mazaru het volgende:
Daar gaat het bandje.
Hoe breek je iemand? Geef ze zo'n boodschap.
Blijf het lomp vindenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weten wij wat er net gebeurd is? nee..
dus..
kan hij het weten? mogelijk? mogelijk ook niet..
Dus ook Jane weet hetquote:Op zondag 16 maart 2025 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik dacht als ik het niet ga horen, dan is het klaar. En het kwam niet.
T zijn jonge mensen die aan veel verleidingen bloot staan.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het raar dat mensen hun relatie verbreken als iemand er niet is.
Waarom niet gewoon wacchten tot de personen thuis zijn.
Het op deze manier te horen krijgen is ook niet tof Als ze het al te horen hebben gekregen
Ja dat begrijp ik er ook uit.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef Schakeltopia het volgende:
dus ze hebben beiden niks gehoord van hun liefje, zou dat het zijn?
Die klopt dan ookquote:Op zondag 16 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij huilen ze vooral omdat er niks was van hun geliefden. En conclusies trekken.
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef Schakeltopia het volgende:
dus ze hebben beiden niks gehoord van hun liefje, zou dat het zijn?
Omdat Jorda zijn piem niet in zijn broek wil houden?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het op deze manier te horen krijgen is ook niet tof Als ze het al te horen hebben gekregen
Dat was zonder de show ook wel gebeurtquote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je dan in een flopshow, voor niks behalve alles naar de klote als je buiten komt
Dat lijkt mij een redelijke aanname.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was zonder de show ook wel gebeurt
( mijn dikke vette aanname )
oh dat kan, maar dan is het iets waar jezelf onderdeel van bent, nu overkomt het je meer lijkt mequote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was zonder de show ook wel gebeurt
( mijn dikke vette aanname )
Wel veel levenservaring en groei opgedaan. Pakt niemand ze meer afquote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je dan in een flopshow, voor niks behalve alles naar de klote als je buiten komt
Echt hé, en dan ook nog al die shit van social media over je heen krijgenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
In zijn insta bericht gaf hij als reden dat ze gelogen en bedrogen had. Meer weten we niet. Misschien was de relatie al niet zo stabiel toen Jane het huis in ging.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:28 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Jorda zijn piem niet in zijn broek wil houden?
Ja nu wordt je in feite met een voldongen feit geconfronteerdquote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat kan, maar dan is het iets waar jezelf onderdeel van bent, nu overkomt het je meer lijkt me
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel veel levenservaring en groei opgedaan. Pakt niemand ze meer af
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... Jordy en jane hebben 12K uitgegeven? Pot wordt historisch laag ... is dit widm?
hoppa dat word niet in de suite slapen volgende weekquote:Op zondag 16 maart 2025 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... Jordy en jane hebben 12K uitgegeven? Pot wordt historisch laag ... is dit widm?
Die moet het halve huis plunderen als hij nog winst wil halen uit dit avontuurquote:Op zondag 16 maart 2025 15:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoppa dat word niet in de suite slapen volgende week
Vind dit echt sneu... ik hoop dat ze (beiden) liefdevolle mensen om zich heen hebben om ze op te vangen en te beschermen..quote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Echt hé, en dan ook nog al die shit van social media over je heen krijgen
Nee , ze moesten spelen in duo's, ik denk dat Jordy ( duo met Jane ) snel gedrukt heeft om iets te kopen, videoboodschap of zo en er geen geld meer over was voor janequote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij weten ze het alle twee
[ afbeelding ]
Hij is goed onderweg.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet het halve huis plunderen als hij nog winst wil halen uit dit avontuur
Vraag me af of `Jane nog blijft met haar vermoedens nuquote:Op zondag 16 maart 2025 15:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoppa dat word niet in de suite slapen volgende week
Wie Matt?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel veel levenservaring en groei opgedaan. Pakt niemand ze meer af
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee , ze moesten spelen in duo's, ik denk dat Jordy ( duo met Jane ) snel gedrukt heeft om iets te kopen, videoboodschap of zo en er geen geld meer over was voor jane
Zelfde voor Mattie ( duo met Pootje ) want ik hoorde Mattie zeggen dat Pootje al een brief van zijn vrouw had en toch weer gedrukt had ?
Onderdeel van een spel dus, wie het snelste drukt krijgt bericht van thuis ?
Edit : en als je drukt en iets koopt voor 12 k zoals ik Jordy hoor zeggen dan is er geen geld meer over voor Jane
Ik bedoel daarmee hij wil doorquote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
In zijn insta bericht gaf hij als reden dat ze gelogen en bedrogen had. Meer weten we niet. Misschien was de relatie al niet zo stabiel toen Jane het huis in ging.
Precies, en die van Jane deed het 1 van de eerste dagen nadat ze in het BB-huis zat.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal natuurlijk daar. Persoonlijke groei die ze doormaken.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wie Matt?
Ben ik benieuwd wat
6 weken geleden vroeg ie aan Jane of ze hem wilde leren koken, gisteren kreeg hij de rijst nog niet een afgegoten.
Sympathieke gast hoor. Maar voor hem is deze periode wel een ponykamp geweest, is mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Goed gedaan FEBOquote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
en we hadden zo een leuke sfeer vandaag, iedereen weer in mineur
Maar Jordy had 12 k betaald of zo ? Ze hadden samen 18 k ? Misschien niet genoeg over voor Jane en moest ze iets goedkopers kiezen?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:34 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze hebben allebei iets hoor?? Jordy een brief, jane een audio.
Jepquote:Op zondag 16 maart 2025 15:39 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is het dus, ze snapt niet waarom ze niks gehoord heeft van haar vriend
ah ja dat is het, ze weet niet dat het uit is maar vraagt zich af waarom ze niks van hem hoortquote:Op zondag 16 maart 2025 15:39 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is het dus, ze snapt niet waarom ze niks gehoord heeft van haar vriend
Volgens mij moesten ze voor hen samen drukkenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Jordy had 12 k betaald of zo ? Ze hadden samen 18 k ? Misschien niet genoeg over voor Jane en moest ze iets goedkopers kiezen?
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij moesten ze voor hen samen drukken
Maar goed das ook een gokje
Lijkt me inderdaad het juiste moment om de waarheid op tafel te gooien. Als ze haar nu nog niks zeggen vind ik daar wel wat van eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef mijntjexx het volgende:
Nou zeg het maar gewoon BB, dit is ook niks dit gezeik
Is het gek dat ik vind dat een psych vanavond even duidelijk schept voor een Jane en/ of Matt.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En de conclusie die ze trekt klopt
Dan kunnen ze ook beter duidelijk zijn
bedankt!quote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef Schakeltopia het volgende:
dan hadden we net zo goed SL kunnen houden
Nou in ieder geval een FEBO medewerker die een brief kan geven of uit kan leggen hoe of watquote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is het gek dat ik vind dat een psych vanavond even duidelijk schept voor een Jane en/ of Matt.
Ik vind het nogal een levensveranderde gebeurtenis.
Met het risico dat ze opgeeft en naar huis gaat waar toch niks te veranderen is ? Kan ze net zo goed nog even blijven in onwetendheidquote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad het juiste moment om de waarheid op tafel te gooien. Als ze haar nu nog niks zeggen vind ik daar wel wat van eigenlijk
Ik denk dat ze ook zal gaan lopen als ze dat weetquote:Op zondag 16 maart 2025 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou in ieder geval een FEBO medewerker die een brief kan geven of uit kan leggen hoe of wat
Maar de FEBO kennende zijn ze doodsbang dat Matti of Jane gaat lopen
Of beide
Ik zou mama even er bij laten als ik eerlijk ben... ik denk dat (vooral Jane) daar meer aan heeft qua gesprek dan aan een wildvreemde psych.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is het gek dat ik vind dat een psych vanavond even duidelijk schept voor een Jane en/ of Matt.
Ik vind het nogal een levensveranderde gebeurtenis.
Daarom een psych ipv een BB stem of medewerker. Uurtje heel zuur achter de schermen en ja er zal verdriet zijn, maar dit soort gebeurtenissen kunnen net als rouw (en mssn is dit ook wel rouw) heel problematisch worden in de verwerking op korte en lange termijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou in ieder geval een FEBO medewerker die een brief kan geven of uit kan leggen hoe of wat
Maar de FEBO kennende zijn ze doodsbang dat Matti of Jane gaat lopen
Of beide
Ik denk met een vertrouwd persoon ( en die zulllen ze daar best hebben , een medewerker die ze vaker spreken ) al voldoende kan zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom een psych ipv een BB stem of medewerker. Uurtje heel zuur achter de schermen en ja er zal verdriet zijn, maar dit soort gebeurtenissen kunnen net als rouw (en mssn is dit ook wel rouw) heel problematisch worden in de verwerking op korte en lange termijn.
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
even heel wat anders, volgens mij heeft jane een te kleine bh aan!
[ afbeelding ]
ja, ook zijquote:Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
wat veel gesnoept wellichtquote:Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:46 schreef C.A.I het volgende:
Om het nog wat erger te maken fluit jordy cant help falling in love van Elvis the King
😃😄🙂🙃
Ik weet niet wat ik zwaarder vind wegen. Als zij er voor kiest om naar huis te gaan dan is dat zo. Moet ze zelf kunnen beslissen lijkt mijquote:Op zondag 16 maart 2025 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaan toch niet zeggen dat de relatie uit is.
Zou ook raar zijn. Fam kan besluiten om iemand eruit te halen als dat nodig is. Wat ze niet willen is 2.5 week huilende bewoners op de stream of dat ze naar huis gaan nu.
Je verliest wel iemand inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2025 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zwaarder vind wegen. Als zij er voor kiest om naar huis te gaan dan is dat zo. Moet ze zelf kunnen beslissen lijkt mij
Die smullen hiervanquote:Op zondag 16 maart 2025 15:52 schreef kater1 het volgende:
Vraag me af of FEBO nu spijt heeft van deze veiling, gezien het effect ervan.
Ik weet het maar dit gaan ze haar niet vertellen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zwaarder vind wegen. Als zij er voor kiest om naar huis te gaan dan is dat zo. Moet ze zelf kunnen beslissen lijkt mij
ik wel!quote:Op zondag 16 maart 2025 15:52 schreef kater1 het volgende:
Vraag me af of FEBO nu spijt heeft van deze veiling, gezien het effect ervan.
Hmmm. Ik had als ik de productie was het bij de gezellig klungelige voorbereidingen van het optreden gehouden.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Maar dit is voor hun wel tv maken
Ze willen sensaquote:Op zondag 16 maart 2025 15:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hmmm. Ik had als ik de productie was het bij de gezellig klungelige voorbereidingen van het optreden gehouden.
Maar nog drie weken in onzekerheid zitten is ook zo wat lijkt mijquote:
Als je ergens 3 maanden heengaat is het altijd maar weer afwachten. Ze kunnen toch niet gaan melden van wat er op X staat.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nog drie weken in onzekerheid zitten is ook zo wat lijkt mij
Staat op de insta van Jordaquote:Op zondag 16 maart 2025 16:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Als je ergens 3 maanden heengaat is het altijd maar weer afwachten. Ze kunnen toch niet gaan melden van wat er op X staat.
Nou dan kan BB toch moeilijk gaan melden wat er op Instagram staat.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat op de insta van Jorda
En ook Deb heeft dat gedaan
Er zal vast een brief zijn
** Mod Edit ***Pseudomodden ***quote:Op zondag 16 maart 2025 16:01 schreef riri het volgende:
"Vijf weken geleden heb ik mijn relatie met Jane beëindigd schrijft Jorda op zijn sociale media.
"Helaas ben ik geconfronteerd met bedrog en onwaarheden, iets maar ik niet mee geassocieerd wil worden", gaat Jorda verder.
"Dit pas pijnlijk om te ontdekken, maar voor mij is eerlijkheid en oprechtheid het belangrijkste. Ik kan met een zuiver geweten in de spiegel kijken, wetende wat de waarheid is", besluit Jorda op Instagram"
Dit zal BB Jane toch altijd vertellen, hij heeft het daar ook over "ik heb mijn relatie met Jane beeindigd" dat doe je door het te zeggen aan de ander dus ze moet dat weten.
En de reden van beeindiging "bedrog en onwaarheden" moet dan waarschijnlijk met haar te maken hebben toch?
Waarom zit iemand daar dan nog in dat programma?
Ze hebben net beide gezegd dat er geen brief was van hun ''vriend'' en '' vriendin''quote:
Aanname.quote:
Nee niet voor de veiling neequote:Op zondag 16 maart 2025 16:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze hebben net beide gezegd dat er geen brief was van hun ''vriend'' en '' vriendin''
ah ja, maar ja BB zegt altijd alleen bij dood of ziekte bericht van huis, en ik denk niet dat een ''uitgemaakte verkering'' daar bij hoortquote:Op zondag 16 maart 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet voor de veiling nee
Maar als er thuis dingen gebeuren
Wordt er vaak een brief of iets afgegeven
Julie kreeg destijds ook zoiets
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:10 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ben ik wel om 1 ding heel blij, dat kenau er niet is om deze gesprekken te leiden
Baby nieuws ( oom tante/ opa oma ) wordt ook gedeeldquote:Op zondag 16 maart 2025 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
ah ja, maar ja BB zegt altijd alleen bij dood of ziekte bericht van huis, en ik denk niet dat een ''uitgemaakte verkering'' daar bij hoort
kort, krachtig.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:12 schreef Folies het volgende:
Beste Jane/Mattheus,
Het is uit.
Je spullen heb ik afgegeven bij je ouders.
Veel plezier in BB,
Jorda, Deb.
TOPREACTIEquote:Op zondag 16 maart 2025 16:10 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ben ik wel om 1 ding heel blij, dat kenau er niet is om deze gesprekken te leiden
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie : ik deelde onbewust heel veel op mezelf, diepe dingen.. ik vond het apart over mezelf dat ik het kon delen.
ik dacht toen van hmm.. zo bijzonder. en toen heel snel.. als een veilig persoon.
en meer niet.. heb ik wel mijn les uit geleerd. En daarna vond ik mij dom, waren echt nare dagen. Waarom heb ik zoveel toevertrouwd aan..
(heb het idee dat dit laatste stuk over Milena gaat)
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:12 schreef Folies het volgende:
Beste Jane/Mattheus,
Het is uit.
Je spullen heb ik afgegeven bij je ouders.
Veel plezier in BB,
Jorda, Deb.
@odie22 mooie foto van Jolienquote:Op zondag 16 maart 2025 16:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch is Jolien wel mooi hè. Ook achter een raam![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het zeker een knappe damequote:Op zondag 16 maart 2025 16:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Oe, vind haar hier echt een jonkie!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah of juist wel. Niet slap lullen of troosten, maar gewoon ff wat doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy wil alsnog in de sauna met Matthie nu![]()
die voelt echt niks aan
Hijs iig al weer aan het zingenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn we terug op het punt waar het misging
Ik heb meer het idee dat hij totaal geen idee heeft wat hij met zulke situaties aan moetquote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
Jordy blijft zich bezig houden met de camera's, die is zich daar 24/7 van bewust.
Jane ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
Jordy blijft zich bezig houden met de camera's, die is zich daar 24/7 van bewust.
Het is bij hem meer krijgen dan pakken.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy heeft weer een goeie deal gepakt, 100 euro een ontbijtje op bed gemaakt door zijn medebewoners
Hoeveel hangen er daar, 150? Kan je niet echt omheen ook. Als ik ergens zomaar naar boven kijk, kijk je er ook al recht in zonder dat het de bedoeling is.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
Dit is wel heel apart jaquote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef Harrison het volgende:
Hele huis in zak en as... Jordy: how can I make this about me
Mjah, hij kiest er ook niet persoonlijk voor om op de stream te zijn hé. Zitten 7 mensen in huis en de Febo showt hem.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef Harrison het volgende:
Ik zie hem vooral genieten van wat hij heeft binnen gehaald, waarom moet hij perse mee huilen met een aantal anderenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef Harrison het volgende:
Ze zat in de DBK toch? daar heeft hij weinig over te zeggenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy heeft ze toch al een hele tijd rustig laten praten?
oh okequote:Op zondag 16 maart 2025 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze at in de DBK toch? daar heeft hij weinig over te zeggen
?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn we terug op het punt waar het misging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |