Ik zou mama even er bij laten als ik eerlijk ben... ik denk dat (vooral Jane) daar meer aan heeft qua gesprek dan aan een wildvreemde psych.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is het gek dat ik vind dat een psych vanavond even duidelijk schept voor een Jane en/ of Matt.
Ik vind het nogal een levensveranderde gebeurtenis.
Daarom een psych ipv een BB stem of medewerker. Uurtje heel zuur achter de schermen en ja er zal verdriet zijn, maar dit soort gebeurtenissen kunnen net als rouw (en mssn is dit ook wel rouw) heel problematisch worden in de verwerking op korte en lange termijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou in ieder geval een FEBO medewerker die een brief kan geven of uit kan leggen hoe of wat
Maar de FEBO kennende zijn ze doodsbang dat Matti of Jane gaat lopen
Of beide
Ik denk met een vertrouwd persoon ( en die zulllen ze daar best hebben , een medewerker die ze vaker spreken ) al voldoende kan zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom een psych ipv een BB stem of medewerker. Uurtje heel zuur achter de schermen en ja er zal verdriet zijn, maar dit soort gebeurtenissen kunnen net als rouw (en mssn is dit ook wel rouw) heel problematisch worden in de verwerking op korte en lange termijn.
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
even heel wat anders, volgens mij heeft jane een te kleine bh aan!
[ afbeelding ]
ja, ook zijquote:Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
wat veel gesnoept wellichtquote:Op zondag 16 maart 2025 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:46 schreef C.A.I het volgende:
Om het nog wat erger te maken fluit jordy cant help falling in love van Elvis the King
😃😄🙂🙃
Ik weet niet wat ik zwaarder vind wegen. Als zij er voor kiest om naar huis te gaan dan is dat zo. Moet ze zelf kunnen beslissen lijkt mijquote:Op zondag 16 maart 2025 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaan toch niet zeggen dat de relatie uit is.
Zou ook raar zijn. Fam kan besluiten om iemand eruit te halen als dat nodig is. Wat ze niet willen is 2.5 week huilende bewoners op de stream of dat ze naar huis gaan nu.
Je verliest wel iemand inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2025 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zwaarder vind wegen. Als zij er voor kiest om naar huis te gaan dan is dat zo. Moet ze zelf kunnen beslissen lijkt mij
Die smullen hiervanquote:Op zondag 16 maart 2025 15:52 schreef kater1 het volgende:
Vraag me af of FEBO nu spijt heeft van deze veiling, gezien het effect ervan.
Ik weet het maar dit gaan ze haar niet vertellen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zwaarder vind wegen. Als zij er voor kiest om naar huis te gaan dan is dat zo. Moet ze zelf kunnen beslissen lijkt mij
ik wel!quote:Op zondag 16 maart 2025 15:52 schreef kater1 het volgende:
Vraag me af of FEBO nu spijt heeft van deze veiling, gezien het effect ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |