Ik heb meer het idee dat hij totaal geen idee heeft wat hij met zulke situaties aan moetquote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
Jordy blijft zich bezig houden met de camera's, die is zich daar 24/7 van bewust.
Jane ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
Jordy blijft zich bezig houden met de camera's, die is zich daar 24/7 van bewust.
Het is bij hem meer krijgen dan pakken.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy heeft weer een goeie deal gepakt, 100 euro een ontbijtje op bed gemaakt door zijn medebewoners
Hoeveel hangen er daar, 150? Kan je niet echt omheen ook. Als ik ergens zomaar naar boven kijk, kijk je er ook al recht in zonder dat het de bedoeling is.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
Dit is wel heel apart jaquote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef Harrison het volgende:
Hele huis in zak en as... Jordy: how can I make this about me
Mjah, hij kiest er ook niet persoonlijk voor om op de stream te zijn hé. Zitten 7 mensen in huis en de Febo showt hem.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef Harrison het volgende:
Ik zie hem vooral genieten van wat hij heeft binnen gehaald, waarom moet hij perse mee huilen met een aantal anderenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef Harrison het volgende:
Ze zat in de DBK toch? daar heeft hij weinig over te zeggenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy heeft ze toch al een hele tijd rustig laten praten?
oh okequote:Op zondag 16 maart 2025 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze at in de DBK toch? daar heeft hij weinig over te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |