Maar Jordy had 12 k betaald of zo ? Ze hadden samen 18 k ? Misschien niet genoeg over voor Jane en moest ze iets goedkopers kiezen?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:34 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze hebben allebei iets hoor?? Jordy een brief, jane een audio.
Jepquote:Op zondag 16 maart 2025 15:39 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is het dus, ze snapt niet waarom ze niks gehoord heeft van haar vriend
ah ja dat is het, ze weet niet dat het uit is maar vraagt zich af waarom ze niks van hem hoortquote:Op zondag 16 maart 2025 15:39 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is het dus, ze snapt niet waarom ze niks gehoord heeft van haar vriend
Volgens mij moesten ze voor hen samen drukkenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Jordy had 12 k betaald of zo ? Ze hadden samen 18 k ? Misschien niet genoeg over voor Jane en moest ze iets goedkopers kiezen?
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij moesten ze voor hen samen drukken
Maar goed das ook een gokje
Lijkt me inderdaad het juiste moment om de waarheid op tafel te gooien. Als ze haar nu nog niks zeggen vind ik daar wel wat van eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef mijntjexx het volgende:
Nou zeg het maar gewoon BB, dit is ook niks dit gezeik
Is het gek dat ik vind dat een psych vanavond even duidelijk schept voor een Jane en/ of Matt.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En de conclusie die ze trekt klopt
Dan kunnen ze ook beter duidelijk zijn
bedankt!quote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef Schakeltopia het volgende:
dan hadden we net zo goed SL kunnen houden
Nou in ieder geval een FEBO medewerker die een brief kan geven of uit kan leggen hoe of watquote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is het gek dat ik vind dat een psych vanavond even duidelijk schept voor een Jane en/ of Matt.
Ik vind het nogal een levensveranderde gebeurtenis.
Met het risico dat ze opgeeft en naar huis gaat waar toch niks te veranderen is ? Kan ze net zo goed nog even blijven in onwetendheidquote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad het juiste moment om de waarheid op tafel te gooien. Als ze haar nu nog niks zeggen vind ik daar wel wat van eigenlijk
Ik denk dat ze ook zal gaan lopen als ze dat weetquote:Op zondag 16 maart 2025 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou in ieder geval een FEBO medewerker die een brief kan geven of uit kan leggen hoe of wat
Maar de FEBO kennende zijn ze doodsbang dat Matti of Jane gaat lopen
Of beide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |