Klopt dat zei hij ookquote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht te horen dat matthie zei dat hij 'iets ' wilde gaan vragen ( mijn invulling was in de dbk)
Ik dacht hetzelfde, dat hij iets aan Jordy wilde vragenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
okay thanx was al zo benieuwd wat hij Jordy wilde vragen
weten wij wat er net gebeurd is? nee..quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als een koe die kamer in stormen…
Mwahh ik vind het lomp
Wellicht moet iedereen gewoon z'n eigen mening hierover hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weten wij wat er net gebeurd is? nee..
dus..
kan hij het weten? mogelijk? mogelijk ook niet..
Dat doet Jordy ook niet bewust, maar iedereen huilt in dat huis of troost en hij voelt dat blijkbaar niet aan.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wij weten toch niet of Jordy weet wat er gezegd is of wat Matthie te horen heeft gekregen?
Read the room is nu niet zijn sterkste kant..
die komt blij binnen en wil chocola terwijl matthie bedrukt leek.
Vind het raar dat mensen hun relatie verbreken als iemand er niet is.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef mazaru het volgende:
Daar gaat het bandje.
Hoe breek je iemand? Geef ze zo'n boodschap.
Blijf het lomp vindenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weten wij wat er net gebeurd is? nee..
dus..
kan hij het weten? mogelijk? mogelijk ook niet..
Dus ook Jane weet hetquote:Op zondag 16 maart 2025 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik dacht als ik het niet ga horen, dan is het klaar. En het kwam niet.
T zijn jonge mensen die aan veel verleidingen bloot staan.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het raar dat mensen hun relatie verbreken als iemand er niet is.
Waarom niet gewoon wacchten tot de personen thuis zijn.
Het op deze manier te horen krijgen is ook niet tof Als ze het al te horen hebben gekregen
Ja dat begrijp ik er ook uit.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef Schakeltopia het volgende:
dus ze hebben beiden niks gehoord van hun liefje, zou dat het zijn?
Die klopt dan ookquote:Op zondag 16 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij huilen ze vooral omdat er niks was van hun geliefden. En conclusies trekken.
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef Schakeltopia het volgende:
dus ze hebben beiden niks gehoord van hun liefje, zou dat het zijn?
Omdat Jorda zijn piem niet in zijn broek wil houden?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het raar dat mensen hun relatie verbreken als iemand er niet is.
Waarom niet gewoon wacchten tot de personen thuis zijn.
Het op deze manier te horen krijgen is ook niet tof Als ze het al te horen hebben gekregen
Dat was zonder de show ook wel gebeurtquote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je dan in een flopshow, voor niks behalve alles naar de klote als je buiten komt
Dat lijkt mij een redelijke aanname.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was zonder de show ook wel gebeurt
( mijn dikke vette aanname )
oh dat kan, maar dan is het iets waar jezelf onderdeel van bent, nu overkomt het je meer lijkt mequote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was zonder de show ook wel gebeurt
( mijn dikke vette aanname )
Wel veel levenservaring en groei opgedaan. Pakt niemand ze meer afquote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je dan in een flopshow, voor niks behalve alles naar de klote als je buiten komt
Echt hé, en dan ook nog al die shit van social media over je heen krijgenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
In zijn insta bericht gaf hij als reden dat ze gelogen en bedrogen had. Meer weten we niet. Misschien was de relatie al niet zo stabiel toen Jane het huis in ging.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:28 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Jorda zijn piem niet in zijn broek wil houden?
Ja nu wordt je in feite met een voldongen feit geconfronteerdquote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat kan, maar dan is het iets waar jezelf onderdeel van bent, nu overkomt het je meer lijkt me
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel veel levenservaring en groei opgedaan. Pakt niemand ze meer af
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... Jordy en jane hebben 12K uitgegeven? Pot wordt historisch laag ... is dit widm?
hoppa dat word niet in de suite slapen volgende weekquote:Op zondag 16 maart 2025 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... Jordy en jane hebben 12K uitgegeven? Pot wordt historisch laag ... is dit widm?
Die moet het halve huis plunderen als hij nog winst wil halen uit dit avontuurquote:Op zondag 16 maart 2025 15:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoppa dat word niet in de suite slapen volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |