Tegelijkertijd, ze denkt van haar moeder. Als Jorda helemaal niet genoemd wordt, is dat ook wel weer iets wat je je gaat afvragen. Dit kan op zoveel manieren fout gaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze krijgt audio ... en ik mag toch hopen van niet.
Zou mij niet verbazen, mooie beelden voor ons zal BB denken.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
Ze krijgt toch niet werkelijk een brief/audio dat het uit is![]()
Ze pakte meteen de kettingquote:Op zondag 16 maart 2025 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegelijkertijd, ze denkt van haar moeder. Als Jorda helemaal niet genoemd wordt, is dat ook wel weer iets wat je je gaat afvragen. Dit kan op zoveel manieren fout gaan.
Die wilde ook wat horen van haar moederquote:
Onderbroken door Topveiling, tijd voor chocolaatjes en SLquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
we switchen heen en weer van beeld
Jolien tegen matthie: ik weet dat ge ge gaat afsluiten van de rest maar praat met mij he. Het kan dat het niks betekent he.
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Was-beer het volgende:
Jolien: dit kan toch niks betekenen
Mattie: nee dit was het echt..
Dus die weet ook dat deb al weg isquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Was-beer het volgende:
Jolien: dit kan toch niks betekenen
Mattie: nee dit was het echt..
en matty zegt tegen Jordy mag ik je iets vragen ... en toen kwam de SLquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy komt even als een olifant in een porseleinkast binnen banjeren bij Matt en Jolien.
Jaaaa hahaquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Onderbroken door Topveiling, tijd voor chocolaatjes en SL
Soooww hoe bedoel je weinig empathiequote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy komt even als een olifant in een porseleinkast binnen banjeren bij Matt en Jolien.
dacht te horen dat matthie zei dat hij 'iets ' wilde gaan vragen ( mijn invulling was in de dbk)quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en matty zegt tegen Jordy mag ik je iets vragen ... en toen kwam de SL
Jordy kunnen ze niet raken, die weet niet eens wat verkering hebben is.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy komt binnen : TOPVEILING dat verdient een chocolaatje![]()
![]()
![]()
matthie: ik ga even wat vragen (en meteen dubbele SL)
Als een koe die kamer in stormen…quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa haha
Vind ik wel grappig weer![]()
okay thanx was al zo benieuwd wat hij Jordy wilde vragenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht te horen dat matthie zei dat hij 'iets ' wilde gaan vragen ( mijn invulling was in de dbk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |