Er moest toch opgetreden worden?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jane hoorde een hoop gedoen vanuit de gameroom
Misschien zijn ze wel een spel aan het spelen?
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef Ireth het volgende:
Iemand p2000 in de peiling? Misschien is jordy wel echt uitgegleden?
quote:
quote:
quote:
quote:
Moet dit nu altijd?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het is wel opvallend dit seizoen , niet echt leuk
Misschien blijkt Matt een Ajax hooligan te zijn (hij kon het liedje heel goed) en komen zijn vrienden hem ophalen om straks Ajaz Az te kijken in het stadionquote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef Ireth het volgende:
Idd, en na afloop in de huiskamer ook. En de week ervoor ookquote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er schijnt tijdens die opdracht die wij niet mochten zien met die vrijstelling die Jordy heeft gepakt ook het nodige gezegd te zijn over elkaar.
Weer een lange SLquote:
Geen idee, ineens een SL en al een tijdjequote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val binnen, SL. Willekeurig of is er een spel?
We weten het niet. Zoveelste sl vandaag al is deze al een tijd aan de gang.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Korte versie: topsfeer in de tuin, allrmaal zingen, jordy deed vreemd, wou sauna in maar matti moest ook, sauna was op temp,SLquote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet een spel, denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja was idd erg leukquote:Op zondag 16 maart 2025 15:02 schreef Luna68 het volgende:
SL al een uur
Ben wel benieuwd wie er vanavond moeten koken en wat, was gisteren erg grappig met pootje en Matti in de keuken
De pleuris is uitgebroken omdat Jolien en Sharice sushi moeten maken en het hele huis naar vis stinktquote:Op zondag 16 maart 2025 15:02 schreef Luna68 het volgende:
SL al een uur
Ben wel benieuwd wie er vanavond moeten koken en wat, was gisteren erg grappig met pootje en Matti in de keuken
Volgens mij pas op dag 4, iig weer bij Matt en Pootje en die zijn net gweest.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja was idd erg leukweertechnisch zou een bbq vandaag goed uitkomen. Die stond er volgens mij ook ergens bij.
Ah, zover heb ik het niet meegekregen, stemming was sl gesloten toen ik het ontdekte dus niks van gezien verder.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij pas op dag 4, iig weer bij Matt en Pootje en die zijn net gweest.
Wordt komende week ook wat warmer dus lekkerder voor een bbqquote:Op zondag 16 maart 2025 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij pas op dag 4, iig weer bij Matt en Pootje en die zijn net gweest.
CoS Got Talent !!quote:Op zondag 16 maart 2025 15:06 schreef Schakeltopia het volgende:
De Streamlock Duurt Te Lang
(Refrein)
De Streamlock, het duurt te lang,
Een filler die ons tegenhoudt, zo wrang.
Ik wil live kijken, maar dat kan niet,
Streamlock, waarom ben je hier, wat een verdriet!
[knip]
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:06 schreef Schakeltopia het volgende:
De Streamlock Duurt Te Lang
(Refrein)
(Verse 1)
Ik zit op de bank, de popcorn klaar,
Maar die Streamlock houdt me vast, het is niet waar.
Ik wil de actie, de spanning, de show,
Maar in plaats daarvan kijk ik naar een cirkel, oh zo traag, zo traag!
(Refrein)
(Bridge)
Ik tel de minuten, het lijkt wel een eeuw,
Waarom moet ik wachten, ik wil gewoon de crew.
Laat me genieten, zonder gedoe,
Streamlock, kom op, geef me wat ik wil, doe het nu!
(Refrein)
Wat staat hier nouquote:Op zondag 16 maart 2025 15:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nog geen schaal voorbij zien komen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
Nou de brownies zijn inmiddels al klaar hier
Foei wat duurt dit weer lang
* greysbones verstopt snel de brownies voor @Ireth komtquote:Op zondag 16 maart 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen schaal voorbij zien komen.
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Brief van thuis voor Jordy.
Audio voor Jane.
Was een veiling dus.
Ze krijgt audio ... en ik mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
Ze krijgt toch niet werkelijk een brief dat het uit is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |