Ze hebben net beide gezegd dat er geen brief was van hun ''vriend'' en '' vriendin''quote:
Aanname.quote:
Nee niet voor de veiling neequote:Op zondag 16 maart 2025 16:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze hebben net beide gezegd dat er geen brief was van hun ''vriend'' en '' vriendin''
ah ja, maar ja BB zegt altijd alleen bij dood of ziekte bericht van huis, en ik denk niet dat een ''uitgemaakte verkering'' daar bij hoortquote:Op zondag 16 maart 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet voor de veiling nee
Maar als er thuis dingen gebeuren
Wordt er vaak een brief of iets afgegeven
Julie kreeg destijds ook zoiets
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:10 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ben ik wel om 1 ding heel blij, dat kenau er niet is om deze gesprekken te leiden
Baby nieuws ( oom tante/ opa oma ) wordt ook gedeeldquote:Op zondag 16 maart 2025 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
ah ja, maar ja BB zegt altijd alleen bij dood of ziekte bericht van huis, en ik denk niet dat een ''uitgemaakte verkering'' daar bij hoort
kort, krachtig.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:12 schreef Folies het volgende:
Beste Jane/Mattheus,
Het is uit.
Je spullen heb ik afgegeven bij je ouders.
Veel plezier in BB,
Jorda, Deb.
TOPREACTIEquote:Op zondag 16 maart 2025 16:10 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ben ik wel om 1 ding heel blij, dat kenau er niet is om deze gesprekken te leiden
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie : ik deelde onbewust heel veel op mezelf, diepe dingen.. ik vond het apart over mezelf dat ik het kon delen.
ik dacht toen van hmm.. zo bijzonder. en toen heel snel.. als een veilig persoon.
en meer niet.. heb ik wel mijn les uit geleerd. En daarna vond ik mij dom, waren echt nare dagen. Waarom heb ik zoveel toevertrouwd aan..
(heb het idee dat dit laatste stuk over Milena gaat)
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:12 schreef Folies het volgende:
Beste Jane/Mattheus,
Het is uit.
Je spullen heb ik afgegeven bij je ouders.
Veel plezier in BB,
Jorda, Deb.
@odie22 mooie foto van Jolienquote:Op zondag 16 maart 2025 16:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch is Jolien wel mooi hè. Ook achter een raam![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het zeker een knappe damequote:Op zondag 16 maart 2025 16:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Oe, vind haar hier echt een jonkie!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |