Hij heeft z'n vader en moederquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:56 schreef odie22 het volgende:
scheelt ook wel dat jordy geen relatie heeft thuis
Dacht enkel daar slapen. Jordy zal zich wel schuldig voelen. Bank overleefd en feestje missen. Sharice en Jordy klikken best goed. Denk toch dat het hem daardoor wat meer doet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: ik lieg er ook niet over als ik naar voren stap dan pak ik hem. Ik ga niet de hele nacht daar staan om te discussiëren of stiltes te laten vallen. Het wrange, ik gun haar dit niet.
Dit is het allerlaatste wat ik haar gun.
Die laatste zin van hem snap ik niet .. krijgt ze dan wat door daar te slapen?
ze heeft pijn nu denk ik.... brandwonden zijn echt kut oookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zouden er kruizen op de grond staan in de suite, waar ze het beste in beeld is?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
Kijk ik ben geen Jordy fan, echt niet, maar wat heeft ie hier fout gedaan? BB is degene die dit spel formuleert toch met maar 1 ticket. Ik baal dat precies Jordy dit ticket weer heeft, maar was 1 van de anderen ook een klootzak als diegene tot het ticket was gekomen?
En ook de consequentie dat de nummer 2 in de game room slaapt, is niemand zijn schuld behalve van de regie die dat verzon?
Stel Sharice had ‘m en Jordy moest dus in de game room slapen, was zij dan de asshole? En als Pootje, Jolien, Jane of wie dan ook de ticket had, was die dan de asshole?
Of mis ik iets?
Eens, had liever gezien dat Sharice 'm gepakt had maar dit is op zich ook geen verkeerde uitkomst voor big brotherquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
Kijk ik ben geen Jordy fan, echt niet, maar wat heeft ie hier fout gedaan? BB is degene die dit spel formuleert toch met maar 1 ticket. Ik baal dat precies Jordy dit ticket weer heeft, maar was 1 van de anderen ook een klootzak als diegene tot het ticket was gekomen?
En ook de consequentie dat de nummer 2 in de game room slaapt, is niemand zijn schuld behalve van de regie die dat verzon?
Stel Sharice had ‘m en Jordy moest dus in de game room slapen, was zij dan de asshole? En als Pootje, Jolien, Jane of wie dan ook de ticket had, was die dan de asshole?
Of mis ik iets?
Ja okee dat gelul dat ‘m niks gegund is, is wel flink gelul.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Harrison het volgende:
Vlak voordat Jordy terugkwam uit de game room zaten Pootje en Mattie te praten over dat ze vonden dat Jordy al heel veel had gekregen, en dat het eigenlijk niet eerlijk zou zijn als hij nu weer degene zou zijn die hem zou krijgen. Vervolgens komt Jordy klagen dat hem nog nooit iets is gegund en dat hij vond dat hij nu eens aan de beurt was...
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:02 schreef chufi het volgende:
Matti gaat zn geld verstoppen .. dat krijgen we ook nog dat daar naar gezocht gaat worden... maar zoals ik al eerder meldde zijn dit de valse 50¤ biljetten
Ik weet er alles van, mijn stiefvader door een ongeluk bij Hoogovens (nu Tata) voor 70% verbrand.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze heeft pijn nu denk ik.... brandwonden zijn echt kut oook
Beverwijk ligt niet voor niets daar om de hoekquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, mijn stiefvader door een ongeluk bij Hoogovens (nu Tata) voor 70% verbrand.
Zal verder uitleg achterwege laten
Jolien en Matti vinden het vooral fucked up dat Jane al het geld heeft gepaktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:59 schreef Harrison het volgende:
Aan de reacties van iedereen, inclusief zijn onderdanen, kan je zien dat het f*cked up is wat Jordy heeft gedaan. Ik denk 100% dat van te voren bekend was dat degene die het ticket pakte daarmee bepaalde dat de rest die er nog stond achter moest blijven in de game room en op de grond moest slapen.
Had je haar moeten horen toen ze samen was met pootje. Matti gaat de volgende zijn, anders strijd hij tegen het kartel (ik vind eigenlijk kwartel het juiste woord, klinkt lekker dommig). Af en toe heb ik het idee dat ze Jordy als een soort sekteleider is en laat ze zich gewillig naar de slachtbank leiden door haar goeroe.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien nu ook laf Jordy goedpraten ... snel oprotten met die nep mispoes .....![]()
![]()
Mattie had toen best kunnen zeggen dat hij hem de vrijstelling had gegund toen met dat spel. Jammer dat hij daar weer te laf voor wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja okee dat gelul dat ‘m niks gegund is, is wel flink gelul.
Ja ik vind het persoonlijk minder en voor het verloop van het spel kut. Ik haat echt niet, maar van hun allemaal gun ik hem toch het minstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:02 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Eens, had liever gezien dat Sharice 'm gepakt had maar dit is op zich ook geen verkeerde uitkomst voor big brother
Mensen kunnen maar slecht tegen hun verlies denk ik. Ze zien het als hun verlies als degene wint die ze het liefst zien vertrekken. Misschien is hun favoriet er ook uit en dat is moeilijk te verkroppen. Ze pakken dan alles aan om diegene zwart te maken. Zoiets?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
Of mis ik iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, mijn stiefvader door een ongeluk bij Hoogovens (nu Tata) voor 70% verbrand.
Zal verder uitleg achterwege laten
Ik ga het nog 1x proberen uitleggen zoals het spel in de Belgische (Wie is) De Mol een paar jaar geleden was. Van alles wat ik gehoord heb, was het vanavond precies hetzelfde spel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:53 schreef freaky40 het volgende:
Die consequenties voor Sharice dat ze in de GR moet slapen kan Jordy niets aan doen, dat is een beslissing van BB.
Matti zei dat niet. Dit klopt gewoon niet. En het klopt dat de bewoners hem nog niets gegund hebben. Alleen de kijkers.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Harrison het volgende:
Vlak voordat Jordy terugkwam uit de game room zaten Pootje en Mattie te praten over dat ze vonden dat Jordy al heel veel had gekregen, en dat het eigenlijk niet eerlijk zou zijn als hij nu weer degene zou zijn die hem zou krijgen. Vervolgens komt Jordy klagen dat hem nog nooit iets is gegund en dat hij vond dat hij nu eens aan de beurt was...
Ik vind dat je uit de reacties van alle andere bewoners toen hij terugkwam met dat ticket wel kon opmaken dat het niet echt oké is wat hij heeft gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik vind het persoonlijk minder en voor het verloop van het spel kut. Ik haat echt niet, maar van hun allemaal gun ik hem toch het minst
Maar snap gewoon puur ff dit soort kwesties niet. Ik zie het elke keer weer als BB dit soort spellen verzint. Er zijn altijd mensen die dan boos worden op de winnaar van een spel waar maar 1 ticket is of waar bijv die 10.000 maar voor 1 van de 3 spelers in een team was waar het niet verdeeld mocht worden.
Blijkbaar is degene die eruit komt altijd de klootzak voor degene die tegen diegene is. ‘Fans’ van alle kampen zie ik elke keer hetzelfde doen
Als ik niks gemist heb in het verhaal wat ik hier eerder schreef, dan snap ik dat niet.
Ik denk dat Jordy sowieso de finale zou halen gezien zijn populariteit elke poll, dus deze beslissing breekt de groepjes weer open (waarschijnlijk) waardoor het 3 tegen 3 zal worden. Van mij mogen ze 'm allemaal winnen op een beroepsdeelneemster naquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik vind het persoonlijk minder en voor het verloop van het spel kut. Ik haat echt niet, maar van hun allemaal gun ik hem toch het minst
Maar snap gewoon puur ff dit soort kwesties niet. Ik zie het elke keer weer als BB dit soort spellen verzint. Er zijn altijd mensen die dan boos worden op de winnaar van een spel waar maar 1 ticket is of waar bijv die 10.000 maar voor 1 van de 3 spelers in een team was waar het niet verdeeld mocht worden.
Blijkbaar is degene die eruit komt altijd de klootzak voor degene die tegen diegene is. ‘Fans’ van alle kampen zie ik elke keer hetzelfde doen
Als ik niks gemist heb in het verhaal wat ik hier eerder schreef, dan snap ik dat niet.
Mattie heeft hem een vrijstelling gegund, Sharice heeft hem al het geld gegund bij die gelddrukkerijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Matti zei dat niet. Dit klopt gewoon niet. En het klopt dat de bewoners hem nog niets gegund hebben. Alleen de kijkers.
Op 1 of andere manier heb ik iig altijd moeite met d en t en uitzonderingen daarop. En ik dacht dat met vinden er een uitzondering was. Mja who cares en ik ga het ook niet opzoeken telkens want ik vergeet het telkens weer.quote:
Ik heb altijd moeite met dubbel d.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier heb ik iig altijd moeite met d en t en uitzonderingen daarop. En ik dacht dat met vinden er een uitzondering was. Mja who cares en ik ga het ook niet opzoeken telkens want ik vergeet het telkens weer.
Ja, zou zeker kunnen en denk dat dit vrij dicht bij de waarheid zit. Maar je ziet het echt continue aan beide kantenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:07 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mensen kunnen maar slecht tegen hun verlies denk ik. Ze zien het als hun verlies als degene wint die ze het liefst zien vertrekken. Misschien is hun favoriet er ook uit en dat is moeilijk te verkroppen. Ze pakken dan alles aan om diegene zwart te maken. Zoiets?
Lekker belangrijk, we zitten hier niet op Nederlandse lesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier heb ik iig altijd moeite met d en t en uitzonderingen daarop. En ik dacht dat met vinden er een uitzondering was. Mja who cares en ik ga het ook niet opzoeken telkens want ik vergeet het telkens weer.
Kan je ook E nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:16 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met dubbel d.
Ze zeiden wel: hopelijk is de volgende niet Jordy met het ticket.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Matti zei dat niet. Dit klopt gewoon niet. En het klopt dat de bewoners hem nog niets gegund hebben. Alleen de kijkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En allemaal trappen ze er weer met boter en suiker in, ook hier.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:19 schreef anine het volgende:
Ah...Jordy komt zich even schoonpraten bij Pootje
Is Mattie dan niet ook een beroepsdeelnemer?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:12 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy sowieso de finale zou halen gezien zijn populariteit elke poll, dus deze beslissing breekt de groepjes weer open (waarschijnlijk) waardoor het 3 tegen 3 zal worden. Van mij mogen ze 'm allemaal winnen op een beroepsdeelneemster na
Zie m'n spoiler op de eerste pagina, super makkelijk!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze kan beter Jeff dumpen en een relatie met Jordy beginnen, rampetampt hij ook eensquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:20 schreef czvt het volgende:
Jolien blijft altijd herhalen wat Jordy zegt.
Zo gaat het al weken .. Jordy godquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
En allemaal trappen ze er weer met boter en suiker in, ook hier.
Dat zal Charise morgen wel te horen krijgen dat Jane al het geld voor haar ogen weggegraaid heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jolien en Matti vinden het vooral fucked up dat Jane al het geld heeft gepakt
Verder vinden ze het alledrie heeft vervelend dat de consequentie voor Sharice is dat ze daar moet slapen.
Stel dat Sharice zelf had gaan lopen en in de DR erachter was gekomen dat er nog 0 euro was.
Klopt, maar dat voortrekken en achter stellen van bewoners gaat me steeds meer tegenstaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:22 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Uiteindelijk is Big Brother verantwoordelijk voor alles.
Zijn huis zijn regels.
Het niet te bevatten gewoon, ik kots van die gast en z'n mammie die overal post voor hem loopt te bedelenquote:
Okee dat weet ik dan dus niet. Zijn daar hele duidelijke dingen genoemd? Ik denk dat we maandag pas conclusies kunnen trekken (aflevering), tenzij er superduidelijk in detail over gepraat is al, maar volgens mij niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:12 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik vind dat je uit de reacties van alle andere bewoners toen hij terugkwam met dat ticket wel kon opmaken dat het niet echt oké is wat hij heeft gedaan.
EN toch vraag je zelfquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, maar dat voortrekken en achter stellen van bewoners gaat me steeds meer tegenstaan
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:22 schreef Flow3r het volgende:
Nou BB,geef Sharice nu maar eens een secret mission waar ze het ticket mag stelen of zo
Ik voel me ook zeker niet poopser dan de rest hoor. Ik maak me er net zo goed schuldig aan maar ik probeer ook wel met een helicopterview te kijken maar het is moeilijk als er zoveel haat verspreid wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, zou zeker kunnen en denk dat dit vrij dicht bij de waarheid zit. Maar je ziet het echt continue aan beide kanten
Doet Jaxel iets, Jaxel-fans / Jordy-haters blij en Jordy-fans boos.
Doet Jordy iets, Jordy fans / Jaxel-haters blij en Jaxel fans boos.
En het kan dan over exáct hetzelfde gaan. En de volgende keer als zoiets voorvalt lijkt iedereen het weer vergeten en gebeurt het weerWeinig nuance en flink gekleurde brillen.
Dat je ook gelijk het andere kamp vaak moet haten als je fan bent van het ene kamp is ook wel grappig. Alles wat diegene doet waar je fan van bent is dan geweldig, of alles wat diegene doet die je haat is verschrikkelijk.
Qua psychologie, zijn de online reacties en hoe mensen zich gedragen tov het spel vaak nog interessanter dan wat er in het huis zelf gebeurt
Misschien wel inderdaad, maar zo ervaar ik 'm zelf niet wanneer ik kijk. Bij Jane heb ik het gevoel dat ik naar een influencer zit te kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is Mattie dan niet ook een beroepsdeelnemer?
Mij maakt het dit jaar ook niet zoveel uit. Al vind ik Jordy vaak hypocriet en wil gewoon teveel in het middelpunt staan en z’n uitdelen, maar niet kunnen incasseren staat me niet zo aan, dus die gun ik het wel echt het minst persoonlijk. Maar lekker boeie uiteindelijk. Het is geen slecht mens en heb zeker ook om ‘m gelachen af en toe.
**** niet nodig****** het filmpje staat online forever ....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:21 schreef anine het volgende:
Ze kan beter Jeff dumpen en een relatie met Jordy beginnen, rampetampt hij ook eens
In het begin werd hem die suite gegund, hij koos toen Niels als kamergenoot (en mede DM). Ook die kans om de kluis in te gaan waar hij alle saboteurs kocht werd 'm gegund. Dan nog de dingen die hij zichzelf gegund heeft..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:13 schreef Harrison het volgende:
[..]
Mattie heeft hem een vrijstelling gegund, Sharice heeft hem al het geld gegund bij die gelddrukkerij
Mwah nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef Lrod01 het volgende:
Wat Pootje nu zegt is waar. Jordy heeft met deze actie er vermoedelijk voor gezorgd dat Sharice nu favoriet is bij het publiek.
Zo ben jij ff flink!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jolien is een slet en het filmpje staat online forever ....
Welnee die zielepoten die fan zijn vinden dit alleen maar prachtig want Jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef Lrod01 het volgende:
Wat Pootje nu zegt is waar. Jordy heeft met deze actie er vermoedelijk voor gezorgd dat Sharice nu favoriet is bij het publiek.
Mensen die haat verspreiden hebben vaak zelf psychische problemen. Die haat komt vanuit hun eigen binnenste. Er is ooit in hun leven ergens ooit een haat bron aangemaakt die regelmatig overloopt en zich uit tegen anderen, denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik voel me ook zeker niet poopser dan de rest hoor. Ik maak me er net zo goed schuldig aan maar ik probeer ook wel met een helicopterview te kijken maar het is moeilijk als er zoveel haat verspreid wordt.
Triest dat je iemand die je niet kent op deze manier ‘zwart’ maakt. Dat je er een mening over hebt is prima, maar dit gaat te verquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor mij niet.als ik het zo hoor is Jordy duidelijk geweest dat als hij ging dat hij het zou pakken.dan had ze zelf moeten gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef Lrod01 het volgende:
Alsof het ooit iets kan worden tussen Jolien en Jeffrey.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Toen Sharice haar GC wou inzetten mocht dat niet van BBquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het begin werd hem die suite gegund, hij koos toen Niels als kamergenoot (en mede DM). Ook die kans om de kluis in te gaan waar hij alle saboteurs kocht werd 'm gegund. Dan nog de dingen die hij zichzelf gegund heeft..
Als je alles bij elkaar optelt, zou dat argument van 'ik krijg nooit iets' eigenlijk meer op Sharice van toepassing zijn.
Maar goed, Jordy is zielig
Het is ook iets van alle tijden en alle onderwerpen denk ik: sport, politiek, dit..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:27 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Mensen die haat verspreiden hebben vaak zelf psychische problemen. Die haat komt vanuit hun eigen binnenste. Er is ooit in hun leven ergens ooit een haat bron aangemaakt die regelmatig overloopt en zich uit tegen anderen, denk ik.
Kunnen ze daar iets tegen of aan doen? Ik weet het niet.
Ja ik bedoel het ook niet kut ofzo. Zou gewoon wat gemoedelijker hier (en overal) zijn als mensen iets genuanceerder zouden worden en bewust van hun bril en dat al dat gehaat niet hoeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik voel me ook zeker niet poopser dan de rest hoor. Ik maak me er net zo goed schuldig aan maar ik probeer ook wel met een helicopterview te kijken maar het is moeilijk als er zoveel haat verspreid wordt.
Zeg dat!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, Karma is a bitch ....
Straks gaat ie het huis uit, en dan zijn er meer mensen die hem even met beide beentjes op de grond zet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het begin werd hem die suite gegund, hij koos toen Niels als kamergenoot (en mede DM). Ook die kans om de kluis in te gaan waar hij alle saboteurs kocht werd 'm gegund. Dan nog de dingen die hij zichzelf gegund heeft..
Als je alles bij elkaar optelt, zou dat argument van 'ik krijg nooit iets' eigenlijk meer op Sharice van toepassing zijn.
Maar goed, Jordy is zielig
Wtf! Ze weet toch waar ze inzit?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:29 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar echt he. Wat drijft jou om het leven van deelnemers aan BB kapot te maken? Je zou hulp moeten zoeken man.
Ik vond t eigenlijk nog vrij eensgezind dit seizoen tot een week of 2 geleden, in het seizoen van Salar was het vanaf week 1 al een feest hier en op social mediaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik bedoel het ook niet kut ofzo. Zou gewoon wat gemoedelijker hier (en overal) zijn als mensen iets genuanceerder zouden worden en bewust van hun bril en dat al dat gehaat niet hoeft.
Als er echt hele nare mensen mee zouden doen okee, dan is het wat meer te begrijpen, er bestaan hele nare schadelijke mensen op deze wereld, maar geen van deze bewoners is zo’n persoon.
Ik moet de eerste nog tegen komen die de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Straks gaat ie het huis uit, en dan zijn er meer mensen die hem even met beide beentjes op de grond zet.
Niet iedereen is een Mattie of Jolien in de buitenwereld.
Sommige mensen zullen even de waarheid vertellen.
Heb je daar een apart lang filmpje overgemaakt of bedoel je gewoon de fimpjes in het algemeen van die gesprekken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jolien is een *** en het filmpje staat online forever ....
***Mod Edit, slut-shaming dit is niet nodig****quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:32 schreef Flory- het volgende:
Wtf! Ze weet toch waar ze inzit?
Had ze het (weinige) verstand wat ze heeft, moeten gebruiken.
Dat en het is een spel en af en toe is er ook gedoe omdat er niet goed gelezen wordt of geluisterdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik bedoel het ook niet kut ofzo. Zou gewoon wat gemoedelijker hier (en overal) zijn als mensen iets genuanceerder zouden worden en bewust van hun bril en dat al dat gehaat niet hoeft.
Als er echt hele nare mensen mee zouden doen okee, dan is het wat meer te begrijpen, er bestaan hele nare schadelijke mensen op deze wereld, maar geen van deze bewoners is zo’n persoon.
Klopt helemaal. Soms denk je dat er een hitler in zit ofzo zoals ze mensen hier weg kunnen zetten. Terwijl er eigenlijk super brave mensen in zitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zelf gelooft Jolien dat alleszins wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:28 schreef czvt het volgende:
[..]
Alsof het ooit iets kan worden tussen Jolien en Jeffrey.
Tsjonge jonge jonge……held!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, dom blondje dat getrouwde mannen neukt ....
Het is wel wat ze Jordy kwalijk nam en hem vervolgens 2x terug pakt, en ķķk nog eens hetzelfde kunstje flikt (met meer geld)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen loopt wel zo op Jane af te geven dat ze al het geld heeft gepakt, maar ze had ook het halve finale ticket kunnen pakken en dat heeft ze niet gedaan.
Als mensen meer geld hadden willen hebben dan hadden ze meer moeten pakken toen ze aan de beurt waren: ze waren allemaal voor dat Jane naar de DR ging. BB heeft hen er allemaal voor gewaarschuwd dat degene na hen meer zou kunnen pakken.
Ja ja jij met je filmpjes! Karma!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat doe ik niet hoor, dat doen doen ze allemaal zelf ....
Maar wat over Jane wordt gezegd is prima toch? beetje brandwonden bagatelliseren , Jane geldwolf bla blaquote:
Jordy en Sharice hebben Jane inderdaad laten vertrekken. En Jane had dan inderdaad het ticket kunnen pakken toen ze zich losmaakte. Dan zouden zowel Jordy als Sharice de nacht in de GR moeten doorbrengen met niets.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen loopt wel zo op Jane af te geven dat ze al het geld heeft gepakt, maar ze had ook het halve finale ticket kunnen pakken en dat heeft ze niet gedaan.
Als mensen meer geld hadden willen hebben dan hadden ze meer moeten pakken toen ze aan de beurt waren: ze waren allemaal voor dat Jane naar de DR ging. BB heeft hen er allemaal voor gewaarschuwd dat degene na hen meer zou kunnen pakken.
Eensgezind of niet, de haat richting deelnemers is soms extreemquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:32 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Ik vond t eigenlijk nog vrij eensgezind dit seizoen tot een week of 2 geleden, in het seizoen van Salar was het vanaf week 1 al een feest hier en op social media
Misschien moet je zelf eens streams gaan kijken in plaats van de uitzendingen ...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef Snensie het volgende:
Klopt helemaal. Soms denk je dat er een hitler in zit ofzo zoals ze mensen hier weg kunnen zetten. Terwijl er eigenlijk super brave mensen in zitten.
Misschien een beetje, maar niet genoeg om dat spel te winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:41 schreef Puzzie het volgende:
Wat Mattie zegt: dit gaat in Sharice haar voordeel werken , dat denk ik ook .
Dat maakt niet uit, Jordy heeft zijn ware aard nu ook laten zien en dat gaan mensen ook zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Misschien een beetje, maar niet genoeg om dat spel te winnen.
Nu toch nog niet. Wie weet wat er allemaal nog gebeurt de komende weken en in welke richting de publieke opinie kan draaien. (los van de die-hard fans geloof ik dat er ook veel mensen zijn die afhankelijk van de gebeurtenissen steeds voor andere mensen stemmen / sympathie hebben - zo ben ik alleszins zelf wel).
Dat zeg ik niet hoor. Ik vind(t) dat ze naar het ziekenhuis had gemoeten zodat ze de beste verzorging krijgt. Dit worden littekens, dat gun ik haar en niemand niet.Dat staat wel los van het spel. In het spel hoop ik dat ze verliest. Ik vind(t) haar geen prettig persoon, heel erg nep!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wat over Jane wordt gezegd is prima toch? beetje brandwonden bagatelliseren , Jane geldwolf bla bla
Over het algemeen zelfs veel normalere en bravere mensen dan al die mensen online die asociaal zitten te hatenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Soms denk je dat er een hitler in zit ofzo zoals ze mensen hier weg kunnen zetten. Terwijl er eigenlijk super brave mensen in zitten.
Het gaat mij niet om het winnen , maar dit gaat haar voordeel geven , en dan heb ik het niet over het eindspel want dat is nog niet aan de ordequote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hoor. Ik vind(t) dat ze naar het ziekenhuis had gemoeten zodat ze de beste verzorging krijgt. Dit worden littekens, dat gun ik haar en niemand niet.Dat staat wel los van het spel. In het spel hoop ik dat ze verliest. Ik vind(t) haar geen prettig persoon, heel erg nep!
Ik kijk geen uitzendingen, alleen steams.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens streams gaan kijken in plaats van de uitzendingen ...
Ik vind het ziekelijk gedrag dat mensen zo geobserdeerd eten jatten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens streams gaan kijken in plaats van de uitzendingen ...
Wat heeft ze te verliezen, een nominatie aan het eind van de week, die krijgt ze toch wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy en Sharice hebben Jane inderdaad laten vertrekken. En Jane had dan inderdaad het ticket kunnen pakken toen ze zich losmaakte. Dan zouden zowel Jordy als Sharice de nacht in de GR moeten doorbrengen met niets.
Dus op dat vlak had Jane het inderdaad zeker nog harder kunnen spelen. Zeker omdat zij als enige er eigenlijk zeker mag van zijn dat ze op de volgende bank zit als ze geen vrijstelling te pakken krijgt.
Over dat geld pakken, heb ik momenteel nog geen mening.
Je wint of verliest er zelf niets mee dus wat boeit het, probeer te genieten van het programmaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben zo bang van niet, de Jordy clan is blind en hij moet en zal winnen.
***Mod edit, niet nodig***quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zal een dokter naar gekeken hebben of geadviseerd hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hoor. Ik vind(t) dat ze naar het ziekenhuis had gemoeten zodat ze de beste verzorging krijgt. Dit worden littekens, dat gun ik haar en niemand niet.Dat staat wel los van het spel. In het spel hoop ik dat ze verliest. Ik vind(t) haar geen prettig persoon, heel erg nep!
Ik denk zalfs dat als Jordy met Jolien op de bank zou zitten ze vraagt om op Jordy te stemmenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er bestaan geen clans ook geen jordy clans.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jordy had zonder dat ticket ook wel in die halve finale gekomen, hij had er beter voor kunnen kiezen zijn pot te spekkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:46 schreef anine het volgende:
[..]
Wat heeft ze te verliezen, een nominatie aan het eind van de week, die krijgt ze toch wel.
Mocht wel hoor, tijdens de nominaties. Alleen niet tegen die Saboteurs want die waren voor de targets.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Toen Sharice haar GC wou inzetten mocht dat niet van BB![]()
En uiteindelijk was hij waardeloos, en nog wel de duurste
Ik denk dat als hij bb kon winnen met 1000 eur dat hij nog steeds tevreden zou zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:50 schreef Harrison het volgende:
[..]
Jordy had zonder dat ticket ook wel in die halve finale gekomen, hij had er beter voor kunnen kiezen zijn pot te spekken
Dat weet hij niet. Hij is nooit populair in zijn leven dus denk niet dat hij er vertrouwen in heeft. Snap ik. Geld boeit hem niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:50 schreef Harrison het volgende:
[..]
Jordy had zonder dat ticket ook wel in die halve finale gekomen, hij had er beter voor kunnen kiezen zijn pot te spekken
Buiten het bb huis is het nog veel erger. Sommigen hebben alles en zijn heel rijk en anderen sterven van de honger. Oneerlijk, ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sorry dat het zo duidelijk is![]()
Heb geen echte favoriet, dat kan elke week anders zijn, zolang Jordy maar niet wint.
Graag eerlijke kansen voor allemaal en Jordy lijkt alleen maar voordelen te krijgen en mensen vinden het allemaal fantastisch, begrijp er niks van
Ik vind het hier soms een beetje ver gaan in mensen hun adoratie voor Jordy.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:48 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Er bestaan geen clans ook geen jordy clans.
Er zijn gewoon kijkers en sommigen stemmen op de ene en sommigen op de ander.
En als je op de bank zit en de minste stemmen hebt ga je naar huis. Dat is voor iedereen het zelfde.
Dus doel van het spel of niet op de bank komen of niet de minste stemmen krijgen.
Nou en daar zijn ze allemaal mee bezig. Geen echte reden om iemand te haten vind ik.
Maar ik snap heus wel dat sommigen mensen zich laten gaan als hun favoriet afgekraakt wordt of minder populair is bij de kijkers dan de anderen. Ikzelf bekijk het allemaal en dit ook als een vorm van amusement.
Echt ik vraag me ook af hoe dat gebeurd isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:46 schreef Luna68 het volgende:
Ik wil de brandwondjes van Jane niet bagatelliseren, heb hier niets over gezegd. Vraag me wel af hoe het gekomen is want als je normaal in een sauna zit springen de stenen niet zomaar op je been. Er wordt veel teveel gekloot met die sauna, daar is ie niet voor. Jane is ook een wildebras. Buiten dat zijn brandwonden irritant pijnlijk en is dat echt vervelend voor haar.
En terecht dat ze hem dat verwijt, vanuit haar gezien. Jordy wilde niet dat zij ging omdat hij bang was dat zij dat ticket zou pakken. Zij houdt haar woord door dat ticket niet te pakken, maar vervolgens doet Jordy precies waar hij haar van verdacht. Wat ook nog eens niet had gehoeven op deze manier, Sharice had ook nog de kans de ruimte te verlaten maar die kans heeft Jordy haar niet gegeven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:37 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Het is wel wat ze Jordy kwalijk nam en hem vervolgens 2x terug pakt, en ķķk nog eens hetzelfde kunstje flikt (met meer geld)
Leden van een clan hebben nauwe banden met elkaar en staan in contact met elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou ja, er bestaat echt wel een beste Jordy clan, die alles wat ie doet helemaal geweldig vindt.
Van de week zag ik ‘m in een uitzending zich juist inhouden met geld in de schatkist stoppen, waar geld in z’n jackpot een duidelijke motivatie was. Daar werd mij juist duidelijk dat dat ‘het geld boeit me niet’ niet helemaal klopte.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:51 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij bb kon winnen met 1000 eur dat hij nog steeds tevreden zou zijn
Alsof dat belangrijk isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Echt ik vraag me ook af hoe dat gebeurd is
Ga je dat nou echt zo letterlijk nemen? Je snapt best wat we bedoelenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:54 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Leden van een clan hebben nauwe banden met elkaar en staan in contact met elkaar.
Ik denk dat de meeste kijkers elkaar helemaal niet kennen. en ieder voor zich hun eigen favorieten hebben en minder favorieten.
Ik ook maar dat mag blijkbaar ook al niet, niet dat het het leed beter maakt, vroeg het mij gewoon af. Ook omdat pootje en matti daarna nog wel in de sauna zijn geweest, dus betekent dat de sauna niet onveilig isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Echt ik vraag me ook af hoe dat gebeurd is
Ok, jij begrijpt niks van een rls dusquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:52 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Buiten het bb huis is het nog veel erger. Sommigen hebben alles en zijn heel rijk en anderen sterven van de honger. Oneerlijk, ja.
Precies. het is gewoon een gotspe dat hij nu met droge ogen gaat zitten beweren dat hij nooit een voordeeltje heeft gekregen. Ik vind het gewoon stuitend. En dat zouden de anderen ook moeten vinden, en de fans ook en Big Brother ook. Hij had ook een verleiding gekregen die hij echt heel graag wilde en waar hij heel veel aan gehad heeft. Axel kreeg toen een hamburger...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sorry dat het zo duidelijk is![]()
Heb geen echte favoriet, dat kan elke week anders zijn, zolang Jordy maar niet wint.
Graag eerlijke kansen voor allemaal en Jordy lijkt alleen maar voordelen te krijgen en mensen vinden het allemaal fantastisch, begrijp er niks van
Nou dan is er een even grote anti Jordy clan die alles wat Jordy doet verschrikkelijk vindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou ja, er bestaat echt wel een beste Jordy clan, die alles wat ie doet helemaal geweldig vindt.
Hear hearquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het hier soms een beetje ver gaan in mensen hun adoratie voor Jordy.
Als je hier 8 weken meegelezen heb kan niemand dat ontkennen (andersom ook, maar in mindere mate).
Maar op X en FB is het helemaal van god los.
Je mag me altijd iets leren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ok, jij begrijpt niks van een rls dus![]()
Ik kan je nog veel leren over wat erbuiten oneerlijk is, maar daar gaat het hier gelukkig niet om.
Als je goed op hebt gelet dan heb je gezien dat ik dat net juist allemaal erkend hebquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou dan is er een even grote anti Jordy clan die alles wat Jordy doet verschrikkelijk vindt.
Ik vind het nogal generaliserend en denigrerend. Smaken verschillen gewoon. En dat mag.
Leuke streamavond vond ik het.
Toen ze die opdracht kregen voor de tuinmeubelen riep hij hoopvol "misschien krijgen we wel poen"quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Van de week zag ik ‘m in een uitzending zich juist inhouden met geld in de schatkist stoppen, waar geld in z’n jackpot een duidelijke motivatie was. Daar werd mij juist duidelijk dat dat ‘het geld boeit me niet’ niet helemaal klopte.
Hou jij het nou eerst maar bij BB, dat lijkt me voor jou voldoende.quote:
Zijn we niet allemaal een clan dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je goed op hebt gelet dan heb je gezien dat ik dat net juist allemaal erkend hebdat er extreme kampen zijn online en dat dat jammer is.
Maar het ging niet over de anti Jordy clan. Het ging over dat iemand ontkende dat zulke clans bestaan. En die bestaan zeker wel.
Wanneer begint de les?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hou jij het nou eerst maar bij BB, dat lijkt me voor jou voldoende.
Joa das niet zo’n gekke opmerking imo. Gewoon een speculatie.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:59 schreef Harrison het volgende:
[..]
Toen ze die opdracht kregen voor de tuinmeubelen riep hij hoopvol "misschien krijgen we wel poen"
Je snapt toch wel wat er bedoeld wordt hoop ik toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:59 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal een clan dan?
Ik heb niet echt meegekregen wat de regels mbt het ticket waren dus daar kan ik niet echt op reageren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En terecht dat ze hem dat verwijt, vanuit haar gezien. Jordy wilde niet dat zij ging omdat hij bang was dat zij dat ticket zou pakken. Zij houdt haar woord door dat ticket niet te pakken, maar vervolgens doet Jordy precies waar hij haar van verdacht. Wat ook nog eens niet had gehoeven op deze manier, Sharice had ook nog de kans de ruimte te verlaten maar die kans heeft Jordy haar niet gegeven.
Ik krijg het idee dat men alleen maar harder gaat juichen hoe smeriger hij het speeltquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Jordy heeft zijn ware aard nu ook laten zien en dat gaan mensen ook zien
Ik heb net te horen gekregen dat ik er niks van snap.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat er bedoelt wordt hoop ik toch?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat men alleen maar harder gaat juichen hoe smeriger hij het speelt
Victim-blaming is echt heel naarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:51 schreef Puzzie het volgende:
Wat maakt het uit hoe Jane die brandwonden heeft gekregen , het klinkt bijna als een argument om haar daar zelfs de schuld van te geven , Zo diep zijn we al gezonken , Bizar
Omdat de meningen verschillen wat smerig spelen is en daarom mensen verschillende voorkeuren hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat men alleen maar harder gaat juichen hoe smeriger hij het speelt
Ben ik ook bang voor. Maar vorig jaar werd Ashley toch wel afgestraft voor een dergelijke actie. We gaan het zien hoe dit in de uitzending overkomtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:04 schreef anine het volgende:
Pootje legt even uit waarom hij zich slecht voelde in het spel of zo iets dergelijks. Hij heeft twee keer bijna zijn zoontje verloren. In het huis kreeg hij daar de tijd voor om over na te denken en voelde hij zich heel slecht.
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee te makenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:02 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik heb net te horen gekregen dat ik er niks van snap.
Bedankt voor de vertaling! Ik had daar dus niets van verstaan, behalve de naam van zijn zoontjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:04 schreef anine het volgende:
Pootje legt even uit waarom hij zich slecht voelde in het spel of zo iets dergelijks. Hij heeft twee keer bijna zijn zoontje verloren. In het huis kreeg hij daar de tijd voor om over na te denken en voelde hij zich heel slecht.
Misschien maar beter dat we dat niet horen, dat is nou zo'n gesprek dat in de huidige tijden door SM beter niet op tv kunnen komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:05 schreef Flory- het volgende:
Nou verplicht naar Jordy luisteren weer,terwijl Pootje net interessante verhalen vertelde.
Jordy zal wel weer in bescherming worden genomen. Die hele tv-uitzending is 1 grote Jordyshowquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:05 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar vorig jaar werd Ashley toch wel afgestraft voor een dergelijke actie. We gaan het zien hoe dit in de uitzending overkomt
Ze sturen soms ook samen vliegtuigjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ga je dat nou echt zo letterlijk nemen? Je snapt best wat we bedoelen
Plus, als je goed kijkt online, zie je dat mensen elkaar zeker wel flink opzoeken én samenwerken om stemmingen te manipuleren. Zo gaat dat al jaren hoor met ‘fan’-groepen.
Eens, dat is ook nergens voor nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Victim-blaming is echt heel naar![]()
Slut-shaming ook overigens...
Ok dank je voor de uitleg. Maar hoe groot zijn de groepen dan en zijn ze groot genoeg om echt doorslaggevend te zijn. En als het er bij hoort, dan hoort het er toch gewoon bij, dus wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee te maken
Maar goed, er zijn iig zeker wel fangroepen van deelnemers die samenscholen en nauw contact houden in facebookgroepen, apps, fora etc en ook echt zich fanatiek inzetten om uitkomsten te beīnvloeden (want dat kan bij BB als je maar met genoeg bent en fanatiek bent). Of we dat nou een ‘clan’ of ‘fanatieke fanschare’ of whatever noemen maakt niet zoveel uit. Het bestaat zeker iig. Altijd, bij elke editie en elke RLS.
Weet ik niet hoor, het laat ons Pootje beter leren kennen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien maar beter dat we dat niet horen, dat is nou zo'n gesprek dat in de huidige tijden door SM beter niet op tv kunnen komen.
Nee, als je ziet hoeveel plezier mensen eraan beleven dat Jane sterft van de pijn door die brandwonden. Dan zullen ze hier ook wel geen medeleven voor op kunnen brengenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien maar beter dat we dat niet horen, dat is nou zo'n gesprek dat in de huidige tijden door SM beter niet op tv kunnen komen.
Er is er eentje besteld voor Jane tochquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze sturen soms ook samen vliegtuigjesDit seizoen (gelukkig) niet... Wél opvallend
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, als je ziet hoeveel plezier mensen eraan beleven dat Jane sterft van de pijn door die brandwonden. Dan zullen ze hier ook wel geen medeleven voor op kunnen brengen
Hmm ik versta alles prima ook al is het Belgisch. Jammer inderdaad als je het niet goed kunt verstaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:10 schreef Willewa het volgende:
Het is zo jammer dat het zoveel moeite kost om te verstaan
Dit ja, want het is wachten op de dag dat mensen zieke dingen over zijn zoontje gaan roepen op SM, met de intentie om te kwetsen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, als je ziet hoeveel plezier mensen eraan beleven dat Jane sterft van de pijn door die brandwonden. Dan zullen ze hier ook wel geen medeleven voor op kunnen brengen
??? Is pootje z'n vrouw bevallen terwijl hij in het huis zat?!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:11 schreef Snensie het volgende:
Maar je mist ook het deel van het kindje dat er al is.
Nou ja ik vind die fanatieke groepen niet zo fijn, want vaak zijn dat niet de leukste, slimste en meest ethische mensen, waarbij internethaat de normaalste dagelijkse gang van zaken is, maar hebben ze dus wel degelijk een behoorlijke stem in dit programma. Vanuit die groepen (heen en weer) komt dan veel haat, veel leugens enz en krijgt zo’n programma altijd weer een negatieve lading helaas. Zeker niet iedereen, maar er kijkt echt een bijzondere groep mensen naar dit soort programma’s vind ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:08 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ok dank je voor de uitleg. Maar hoe groot zijn de groepen dan en zijn ze groot genoeg om echt doorslaggevend te zijn. En als het er bij hoort, dan hoort het er toch gewoon bij, dus wat is dan het probleem?
Neequote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:13 schreef s1lverz het volgende:
[..]
??? Is pootje z'n vrouw bevallen terwijl hij in het huis zat?!
Ok, ik heb ook geen facebook X etc hoor er geen goede dingen over. Krijg dat dus niet zo mee. Zo te horen gelukkig maar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou ja ik vind die fanatieke groepen niet zo fijn, want vaak zijn dat niet de leukste, slimste en meest ethische mensen maar hebben ze dus wel degelijk een behoorlijke stem in dit programma. Vanuit die groepen (heen en weer) komt dan veel haat, veel leugens enz en krijgt zo’n programma altijd weer een negatieve lading helaas.
Als je je een beetje begeeft online op X, instagram (op Facebook schijnbaar nog groter, maar dat heb ik bewust niet meer), zie je vanzelf dat dat beste groepen zijn altijd. Geen groepjes van 10 of 100 zeg maar.
Jordy roept dat bij bijna elk spel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:59 schreef Harrison het volgende:
[..]
Toen ze die opdracht kregen voor de tuinmeubelen riep hij hoopvol "misschien krijgen we wel poen"
Vandaag is het wel heel erg hoor, hij heeft geen bier opquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy roept dat bij bijna elk spel.Jordy liep veel te klagen afgelopen week dat Jane en Axel het alleen maar over poen hadden, maar dat was alleen omdat hijzelf geen poen had (wat overigens ook kwam omdat hij een keer ALLE game changers uit de kluis heeft gekocht).
Het is hetzelfde met zijn 'topspel' en 'topdag' vs. 'kutspel' en 'kutdag'. Jantje lacht, Jantje huilt. Is heel bang dat hij iets te kort komt en schiet snel in een slachtofferrol.
De Terror Jaap strategiequote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met opzet zat de klagen en zei dat hij geen poen had zodat anderen de kist niet teveel zouden spekken. Want dat zou niet goed zijn voor zijn masterplan. Wellicht had Axel anders meer ingezet en was hij niet op de bank gekomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy roept dat bij bijna elk spel.Jordy liep veel te klagen afgelopen week dat Jane en Axel het alleen maar over poen hadden, maar dat was alleen omdat hijzelf geen poen had (wat overigens ook kwam omdat hij een keer ALLE game changers uit de kluis heeft gekocht).
Het is hetzelfde met zijn 'topspel' en 'topdag' vs. 'kutspel' en 'kutdag'. Jantje lacht, Jantje huilt. Is heel bang dat hij iets te kort komt en schiet snel in een slachtofferrol.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De Terror Jaap strategieIk heb Jordy al eens eerder met hem vergeleken...
Klopt jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:19 schreef Harrison het volgende:
Het viel me trouwens op tijdens dat feestje dat Jolien en Mattie het over "Ydroj" hadden toen ze over Jordy aan het roddelen waren.
Jolien sowieso wel vrij makkelijk. Maar bij Pootje moet ik soms echt veel moeite doen en als ik moe ben wordt dat lastigerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:12 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Hmm ik versta alles prima ook al is het Belgisch. Jammer inderdaad als je het niet goed kunt verstaan.
Ze zouden er vertaling door een AI onder kunnen zetten.
Nou thanks. Maar ik geef er niks om al mag ik hier nooit meer komen. Ik wil gewoon wel ff duidelijk maken dat er zieke geesten zijn die mensen kapot proberen te maken. Dat ik geen lid meer mag zijn van een device die dat profileert vindt ik prima. Succes met je haat verder. Karma!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dit is op de man spelen en levert je een strike op, lees eerst de regelementen maar eens ...
Vind hem veel meer een Huubquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
als we het maar begrijpen wat je bedoeld .quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan persoonlijk nog best onschuldig en iig niet iets negatiefsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze sturen soms ook samen vliegtuigjesDit seizoen (gelukkig) niet... Wél opvallend
Mijn vraag is dan: waarom werkt zo'n strategie dan zo goed?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De schôônste taole van allemaolequote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jolien sowieso wel vrij makkelijk. Maar bij Pootje moet ik soms echt veel moeite doen en als ik moe ben wordt dat lastigerBegrijp wel iets maar tis een moeilijk toaltje dat plat West-Vloams haha.
Van mij mag je hier gewoon komen hoor, alleen geen onzin uitkramen please ....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:21 schreef Snensie het volgende:
Nou thanks. Maar ik geef er niks om al mag ik hier nooit meer komen. Ik wil gewoon wel ff duidelijk maken dat er zieke geesten zijn die mensen kapot proberen te maken. Dat ik geen lid meer mag zijn van een device die dat profileert vindt ik prima. Succes met je haat verder. Karma!
Moh bah 'toet. Wuk zehdje hi nu. 'tnei heel ni moeilik dadde.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Begrijp wel iets maar tis een moeilijk toaltje dat plat West-Vloams haha.
Komt misschien door je avatar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van mij mag je hier gewoon komen hoor, alleen geen onzin uitkramen please ....![]()
En geen haat, hoezo ik ben heel vriendelijk ....
Door Jolien een slet te noemen doe je daar zelf aan mee natuurlijk, wat uiteindelijk Snensie punt is (gok ik)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van mij mag je hier gewoon komen hoor, alleen geen onzin uitkramen please ....![]()
En geen haat, hoezo ik ben heel vriendelijk en probeer hier bij te dragen met filmpjes .. ....
Dat klagen deed hij vooral daarvoor al.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:20 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met opzet zat de klagen en zei dat hij geen poen had zodat anderen de kist niet teveel zouden spekken. Want dat zou niet goed zijn voor zijn masterplan. Wellicht had Axel anders meer ingezet en was hij niet op de bank gekomen.
Jordy kan goed rekenen.
Jordy spreekt soms ook over Ydroj, hoor. Ik heb hun (kartel, incl Jordy) al een heel gesprek over Ydroj horen voeren en dat ging toen over de feestjes met alcohol waar hij zich beetje misdroeg / dronken was of deed .quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:19 schreef Harrison het volgende:
Het viel me trouwens op tijdens dat feestje dat Jolien en Mattie het over "Ydroj" hadden toen ze over Jordy aan het roddelen waren.
Ik kraam zoveel onzin uit als ik wil. Ik ben net zo dom als velen. Ik ben het er niet mee eens om filmpjes te posten om mensen te vernietigen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En geen haat, hoezo ik ben heel vriendelijk ....
Klopt moet ik soms hard om lachen. Hij kan zo heerlijk knoteren met zo'n accentje.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat klagen deed hij vooral daarvoor al.
Heel negatief voor het klimaatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan persoonlijk nog best onschuldig en iig niet iets negatiefs
Dat doe ik juist niet hoor, hoe kom je hierbij ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:29 schreef Snensie het volgende:
Ik kraam zoveel onzin uit als ik wil. Ik ben net zo dom als velen.
Ik ben het er niet mee eens om filmpjes te posten om mensen te vernietigen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Klopt moet ik soms hard om lachen. Hij kan zo heerlijk knoteren met zo'n accentje.
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:24 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: waarom werkt zo'n strategie dan zo goed?
Ah vandaar! Het ging daar inderdaad over. Ze zeiden dat hij op feestjes de sfeer altijd een beetje verziektquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy spreekt soms ook over Ydroj, hoor. Ik heb hun (kartel, incl Jordy) al een heel gesprek over Ydroj horen voeren en dat ging toen over de feestjes met alcohol waar hij zich beetje misdroeg / dronken was of deed .
Ik interpreteerde het toen alsof Jordy dat zag als soort van duiveltjes-versie van zichzelf.
Ik hoorde Ydroj vanavond ook vallen, maar was toen meer aan het luisteren naar de muziek dan naar de context van het gesprek.
Ach een nacht op luchtbedje. Wie kent het niet? Ze hoeft iig niet buiten te slapen, best wel luxe.quote:
1, 2, 3...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 03:15 schreef Luna68 het volgende:
Pootje denkt dat Matti of Sharice gaat winnen
Ik ben wel echt benieuwd wat er is gebeurd in de game room. Wachten tot maandagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 03:17 schreef Harrison het volgende:
Mattie denkt Jolien, Jordy en Sharice in de finale. Hij dacht eerst dat het tussen Jolien en Jordy zou gaan spannen, maar hij denkt door wat er vanavond is gebeurd dat Jordy gaat zakken en dat het dan tussen Sharice en Jolien gaat zijn
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 03:39 schreef Willewa het volgende:
Mattie heeft in de DBK verteld dat ie zich druk maakt om terug naar huis te gaan. Bang voor heisa.
Mattie heeft tot nu toe weinig hoeven doen om zo ver te komen. Vriendjes met iedereen zijn en weglopen als het te heet onder zijn voeten werd. Vind het echt een leuke knul, maar mag wel iets meer pit in zitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 03:40 schreef Harrison het volgende:
Mattie wilde dat ticket voor de halve finale niet op deze manier. Hij vindt dat hij dan met een ticket zit waar hij niets voor heeft hoeven doen en dan aan de zijlijn moet toekijken hoe anderen strijden om in de halve finale te komen
Mssn de reden waarom ze BB niet zullen winnen, ze durven niet voor zichzelf op te komen en dat zal in deze BB toch echt moetenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 03:52 schreef Harrison het volgende:
Mattie heeft meer met Jolien dan met Jordy. Ook meer met Keanu dan met Jordy.
Jordy kan hem ook af en toe heel erg irriteren. Dat heeft Jolien ook, maar ze denkt dat zij wel de enige twee mensen daar zijn die Jordy ook echt kunnen begrijpen. En wat hij nu met Sharice heeft gedaan is voor Mattie en Jolien iets waarvan zij denken "Jordy, waarom doe je dit nou", want zij zouden het spel nooit zo spelen. Maar het betekent volgens Jolien niet dat Jordy Sharice niet graag heeft, want hij zou precies hetzelfde gedaan hebben als het Jolien of Mattie was geweest die daar nog had gestaan.
Las toch dat Pootje gisteravond zei valt reuze mee zit niet eens een blaar op.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden toch samen besloten vertelde jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice dus genaaid door Jordy, benieuwd of ze dat hem gaat aanrekenen of het gewoon laf gaat vergeten ...![]()
Ik denk het laatste, ze zit flink in de reet van Jordy ...
En Jane zal wel weer gewoon de schuld krijgen ....![]()
Postzegelstream ik wil die kop niet groot in my facequote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:20 schreef danaqui het volgende:
Ja kijk maar ff goed zielig in de camera
Spijt na daad komt te laat. Nu wat acteerwerk met spijtbetuigingen voor de kijkers/camera's.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy vind het rot dat sharice vannacht daar moet slapen hoopt dat ze snel komt
valt me beetje tegen ditquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
**** niet nodig****** het filmpje staat online forever ....
Ja he, straks paar keer zielig doen en janken in de camera en hij krijgt weer het 1 en ander van BB en dat is alles weer TOPquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat heeft die gozer een rot bek als het hem niet aan staat
Ze doet nog mee, denk dat ze in de suite is nogquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
En waar is Jane?
We hebben nu iedereen op stream gezien maar geen Jane..
Doet ze nog mee of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |