Van mij mag je hier gewoon komen hoor, alleen geen onzin uitkramen please ....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:21 schreef Snensie het volgende:
Nou thanks. Maar ik geef er niks om al mag ik hier nooit meer komen. Ik wil gewoon wel ff duidelijk maken dat er zieke geesten zijn die mensen kapot proberen te maken. Dat ik geen lid meer mag zijn van een device die dat profileert vindt ik prima. Succes met je haat verder. Karma!
Moh bah 'toet. Wuk zehdje hi nu. 'tnei heel ni moeilik dadde.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Begrijp wel iets maar tis een moeilijk toaltje dat plat West-Vloams haha.
Komt misschien door je avatar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van mij mag je hier gewoon komen hoor, alleen geen onzin uitkramen please ....![]()
En geen haat, hoezo ik ben heel vriendelijk ....
Door Jolien een slet te noemen doe je daar zelf aan mee natuurlijk, wat uiteindelijk Snensie punt is (gok ik)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van mij mag je hier gewoon komen hoor, alleen geen onzin uitkramen please ....![]()
En geen haat, hoezo ik ben heel vriendelijk en probeer hier bij te dragen met filmpjes .. ....
Dat klagen deed hij vooral daarvoor al.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:20 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met opzet zat de klagen en zei dat hij geen poen had zodat anderen de kist niet teveel zouden spekken. Want dat zou niet goed zijn voor zijn masterplan. Wellicht had Axel anders meer ingezet en was hij niet op de bank gekomen.
Jordy kan goed rekenen.
Jordy spreekt soms ook over Ydroj, hoor. Ik heb hun (kartel, incl Jordy) al een heel gesprek over Ydroj horen voeren en dat ging toen over de feestjes met alcohol waar hij zich beetje misdroeg / dronken was of deed .quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:19 schreef Harrison het volgende:
Het viel me trouwens op tijdens dat feestje dat Jolien en Mattie het over "Ydroj" hadden toen ze over Jordy aan het roddelen waren.
Ik kraam zoveel onzin uit als ik wil. Ik ben net zo dom als velen. Ik ben het er niet mee eens om filmpjes te posten om mensen te vernietigen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En geen haat, hoezo ik ben heel vriendelijk ....
Klopt moet ik soms hard om lachen. Hij kan zo heerlijk knoteren met zo'n accentje.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat klagen deed hij vooral daarvoor al.
Heel negatief voor het klimaatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan persoonlijk nog best onschuldig en iig niet iets negatiefs
Dat doe ik juist niet hoor, hoe kom je hierbij ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:29 schreef Snensie het volgende:
Ik kraam zoveel onzin uit als ik wil. Ik ben net zo dom als velen.
Ik ben het er niet mee eens om filmpjes te posten om mensen te vernietigen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Klopt moet ik soms hard om lachen. Hij kan zo heerlijk knoteren met zo'n accentje.
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:24 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: waarom werkt zo'n strategie dan zo goed?
Ah vandaar! Het ging daar inderdaad over. Ze zeiden dat hij op feestjes de sfeer altijd een beetje verziektquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy spreekt soms ook over Ydroj, hoor. Ik heb hun (kartel, incl Jordy) al een heel gesprek over Ydroj horen voeren en dat ging toen over de feestjes met alcohol waar hij zich beetje misdroeg / dronken was of deed .
Ik interpreteerde het toen alsof Jordy dat zag als soort van duiveltjes-versie van zichzelf.
Ik hoorde Ydroj vanavond ook vallen, maar was toen meer aan het luisteren naar de muziek dan naar de context van het gesprek.
Ach een nacht op luchtbedje. Wie kent het niet? Ze hoeft iig niet buiten te slapen, best wel luxe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |