abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217055376
Jolien heniet van elke minuut dat ze hier is. Nie hewonne, wel helache is hun motto
pi_217055388
Pootje denkt dat Matti of Sharice gaat winnen
pi_217055391
Mattie denkt dat het na vanavond gaat tussen Jolien en Sharice
pi_217055394
Mattie denkt Jolien, Jordy en Sharice in de finale. Hij dacht eerst dat het tussen Jolien en Jordy zou gaan spannen, maar hij denkt door wat er vanavond is gebeurd dat Jordy gaat zakken en dat het dan tussen Sharice en Jolien gaat zijn
pi_217055397
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 03:15 schreef Luna68 het volgende:
Pootje denkt dat Matti of Sharice gaat winnen
1, 2, 3...
pi_217055398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 03:18 schreef Harrison het volgende:

[..]
1, 2, 3...
Je denkt het nie _O-
pi_217055400
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 03:17 schreef Harrison het volgende:
Mattie denkt Jolien, Jordy en Sharice in de finale. Hij dacht eerst dat het tussen Jolien en Jordy zou gaan spannen, maar hij denkt door wat er vanavond is gebeurd dat Jordy gaat zakken en dat het dan tussen Sharice en Jolien gaat zijn
Ik ben wel echt benieuwd wat er is gebeurd in de game room. Wachten tot maandag }:|
Leh-kùr
pi_217055401
Ik heb echt medelijden met Sharice en gun haar dit niet. De reden van het waarom begrijp ik nog steeds niet.
De woede richting Jordy begrijp ik ook niet.
BB heeft vanaf het begin gezegd, je speelt dit spel voor jezelf. Jordy is door de bewoners idd niet veel gegund. De kijkers hebben hem dingen gegund, waar hij voordeel van heeft gehad.
De gok met de kist had ook anders uit kunnen pakken, als Axel meer geld had ingezet om zijn vrijstelling te kopen, dan had Axel de vrijstelling gehad en was het allemaal anders gelopen.
Dit had Jordy niet kunnen weten, alleen dat hij niet het laagste bedrag had door het geld van Jane en niet genomineerd zou zijn.
Jordy vindt dit ook kut voor Sharice en geniet nu niet van zijn ticket voor de halve finale. Had hij het Sharice moeten gunnen? Dan is mijn vraag:: waarom? Zij gunde het Jordy ook niet. Tis kut dat het zo gelopen is, maar het is wel het spel, zoals BB het heeft bepaald.

Het is jammer dat het hier zo hard tegen hard gaat. Het is het spel en BB bepaald de spelregels

[ Bericht 1% gewijzigd door Aardbeienmoes op 15-03-2025 03:29:57 ]
if it's meant to be, it will be
pi_217055436
Jolien zit de hele tijd te plukken aan Mattie
pi_217055437
Pootje gaat slapen. Mattie en Jollie blijven nog ff zitten.
Leh-kùr
pi_217055440
Mattie heeft in de DBK verteld dat ie zich druk maakt om terug naar huis te gaan. Bang voor heisa.
Leh-kùr
pi_217055442
Mattie wilde dat ticket voor de halve finale niet op deze manier. Hij vindt dat hij dan met een ticket zit waar hij niets voor heeft hoeven doen en dan aan de zijlijn moet toekijken hoe anderen strijden om in de halve finale te komen
pi_217055444
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 03:39 schreef Willewa het volgende:
Mattie heeft in de DBK verteld dat ie zich druk maakt om terug naar huis te gaan. Bang voor heisa.
:Y Omdat hij zich hier ontwikkeld heeft, vraagt hij zich af of de mensen thuis nog wel bij hem passen
pi_217055463
Mattie heeft meer met Jolien dan met Jordy. Ook meer met Keanu dan met Jordy.
Jordy kan hem ook af en toe heel erg irriteren. Dat heeft Jolien ook, maar ze denkt dat zij wel de enige twee mensen daar zijn die Jordy ook echt kunnen begrijpen. En wat hij nu met Sharice heeft gedaan is voor Mattie en Jolien iets waarvan zij denken "Jordy, waarom doe je dit nou", want zij zouden het spel nooit zo spelen. Maar het betekent volgens Jolien niet dat Jordy Sharice niet graag heeft, want hij zou precies hetzelfde gedaan hebben als het Jolien of Mattie was geweest die daar nog had gestaan.
pi_217055468
Ze gaan weer naar bed. Jolien heeft denk ik geen zin om haar nepwimpers eerst af te doen, want die zitten er gewoon nog op terwijl ze in bed kruipt. Vraag me af of dat wel lekker slaapt.
pi_217055478
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 03:40 schreef Harrison het volgende:
Mattie wilde dat ticket voor de halve finale niet op deze manier. Hij vindt dat hij dan met een ticket zit waar hij niets voor heeft hoeven doen en dan aan de zijlijn moet toekijken hoe anderen strijden om in de halve finale te komen
Mattie heeft tot nu toe weinig hoeven doen om zo ver te komen. Vriendjes met iedereen zijn en weglopen als het te heet onder zijn voeten werd. Vind het echt een leuke knul, maar mag wel iets meer pit in zitten.
pi_217055481
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 03:52 schreef Harrison het volgende:
Mattie heeft meer met Jolien dan met Jordy. Ook meer met Keanu dan met Jordy.
Jordy kan hem ook af en toe heel erg irriteren. Dat heeft Jolien ook, maar ze denkt dat zij wel de enige twee mensen daar zijn die Jordy ook echt kunnen begrijpen. En wat hij nu met Sharice heeft gedaan is voor Mattie en Jolien iets waarvan zij denken "Jordy, waarom doe je dit nou", want zij zouden het spel nooit zo spelen. Maar het betekent volgens Jolien niet dat Jordy Sharice niet graag heeft, want hij zou precies hetzelfde gedaan hebben als het Jolien of Mattie was geweest die daar nog had gestaan.
Mssn de reden waarom ze BB niet zullen winnen, ze durven niet voor zichzelf op te komen en dat zal in deze BB toch echt moeten
  Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 06:37:47 #268
388664 crew  Dotteke
pi_217055788
.
Het was weer eens kermis 4 topics vol met tr's, ook goedemorgen Dot
Hou eens op met bewoners voor alles en nog wat uit te maken of te beschuldigen.

En Stop eens te hakken op bewoners die je niet mag. Het is soms gewoon te kinderachtig voor woorden.
Mensen het is een spel Als het allemaal zo erg is of je moet een bepaalde bewoner niet kijk dan niet. Switsch naar een andere stream.

Doet Jane iets, zijn de Jordy-fans boos. Doet Jordy iets, zijn de Jane fans boos.
Wint Jane zijn de Jordy fans boos, Wint Jordy zijn de Jane fans boos.

Het is een spel wat gespeeld wordt en vaak zoals velen hier zeggen wordt het spel gestuurd.
Niemand hoeft iemand iets te gunnen, ieder speelt het spel voor zichzelf

Maar de haat die sommige naar de bewoners hebben en dan elkaar gaan afkatten is niet normaal. Zijn wij nu volwassen mensen?

[ Bericht 23% gewijzigd door Dotteke op 15-03-2025 06:54:56 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217056003
Nou ben benieuwd of waarschuwing zoveel een verschil gaat maken :')
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_217056076
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 02:09 schreef mazaru het volgende:

[..]
Nee, als je ziet hoeveel plezier mensen eraan beleven dat Jane sterft van de pijn door die brandwonden. Dan zullen ze hier ook wel geen medeleven voor op kunnen brengen
Las toch dat Pootje gisteravond zei valt reuze mee zit niet eens een blaar op.
pi_217056084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 02:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice dus genaaid door Jordy, benieuwd of ze dat hem gaat aanrekenen of het gewoon laf gaat vergeten ... O-)

Ik denk het laatste, ze zit flink in de reet van Jordy ... :Y

En Jane zal wel weer gewoon de schuld krijgen .... }:|
Ze hadden toch samen besloten vertelde jordy
  zaterdag 15 maart 2025 @ 07:53:28 #272
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217056111
Goedemorgen c_/
No mercy for animal abusers
  zaterdag 15 maart 2025 @ 08:01:26 #273
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217056139
In de SV staat niet zo heel veel maar toch bedankt. ^O^

Terug lezen is niet te doen. _O-

Heel veel tekst maar weinig info. })

Axel naar huis. Weg van het spinnennest.

Charice heeft in de gameroom geslapen omdat ze de laatste was?

Jolien mocht als 1e geld pakken maar nam een 5 deel.

Nog meer namen geld en Jane nam wat er nog lag.

Jordy heeft een halve finale ticket en geen geld mogen pakken?

:7
  zaterdag 15 maart 2025 @ 08:12:04 #274
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217056183
Stream 2 Charice in de gameroom. Ziet er koud uit. Is dat die buitenruimte? :o
  zaterdag 15 maart 2025 @ 08:13:24 #275
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217056188
Stream 1 De keuken. Ziet er netjes uit.

Dat zal komen omdat Pootje daar bezig is. Ik zien hem met een doek poetsen.

En er staat een hoge tafel met een rode knop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')