Ik krijg het idee dat men alleen maar harder gaat juichen hoe smeriger hij het speeltquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Jordy heeft zijn ware aard nu ook laten zien en dat gaan mensen ook zien
Ik heb net te horen gekregen dat ik er niks van snap.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat er bedoelt wordt hoop ik toch?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat men alleen maar harder gaat juichen hoe smeriger hij het speelt
Victim-blaming is echt heel naarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:51 schreef Puzzie het volgende:
Wat maakt het uit hoe Jane die brandwonden heeft gekregen , het klinkt bijna als een argument om haar daar zelfs de schuld van te geven , Zo diep zijn we al gezonken , Bizar
Omdat de meningen verschillen wat smerig spelen is en daarom mensen verschillende voorkeuren hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat men alleen maar harder gaat juichen hoe smeriger hij het speelt
Ben ik ook bang voor. Maar vorig jaar werd Ashley toch wel afgestraft voor een dergelijke actie. We gaan het zien hoe dit in de uitzending overkomtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:04 schreef anine het volgende:
Pootje legt even uit waarom hij zich slecht voelde in het spel of zo iets dergelijks. Hij heeft twee keer bijna zijn zoontje verloren. In het huis kreeg hij daar de tijd voor om over na te denken en voelde hij zich heel slecht.
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee te makenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:02 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik heb net te horen gekregen dat ik er niks van snap.
Bedankt voor de vertaling! Ik had daar dus niets van verstaan, behalve de naam van zijn zoontjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:04 schreef anine het volgende:
Pootje legt even uit waarom hij zich slecht voelde in het spel of zo iets dergelijks. Hij heeft twee keer bijna zijn zoontje verloren. In het huis kreeg hij daar de tijd voor om over na te denken en voelde hij zich heel slecht.
Misschien maar beter dat we dat niet horen, dat is nou zo'n gesprek dat in de huidige tijden door SM beter niet op tv kunnen komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:05 schreef Flory- het volgende:
Nou verplicht naar Jordy luisteren weer,terwijl Pootje net interessante verhalen vertelde.
Jordy zal wel weer in bescherming worden genomen. Die hele tv-uitzending is 1 grote Jordyshowquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:05 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar vorig jaar werd Ashley toch wel afgestraft voor een dergelijke actie. We gaan het zien hoe dit in de uitzending overkomt
Ze sturen soms ook samen vliegtuigjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ga je dat nou echt zo letterlijk nemen? Je snapt best wat we bedoelen
Plus, als je goed kijkt online, zie je dat mensen elkaar zeker wel flink opzoeken én samenwerken om stemmingen te manipuleren. Zo gaat dat al jaren hoor met ‘fan’-groepen.
Eens, dat is ook nergens voor nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Victim-blaming is echt heel naar![]()
Slut-shaming ook overigens...
Ok dank je voor de uitleg. Maar hoe groot zijn de groepen dan en zijn ze groot genoeg om echt doorslaggevend te zijn. En als het er bij hoort, dan hoort het er toch gewoon bij, dus wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee te maken
Maar goed, er zijn iig zeker wel fangroepen van deelnemers die samenscholen en nauw contact houden in facebookgroepen, apps, fora etc en ook echt zich fanatiek inzetten om uitkomsten te beïnvloeden (want dat kan bij BB als je maar met genoeg bent en fanatiek bent). Of we dat nou een ‘clan’ of ‘fanatieke fanschare’ of whatever noemen maakt niet zoveel uit. Het bestaat zeker iig. Altijd, bij elke editie en elke RLS.
Weet ik niet hoor, het laat ons Pootje beter leren kennen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien maar beter dat we dat niet horen, dat is nou zo'n gesprek dat in de huidige tijden door SM beter niet op tv kunnen komen.
Nee, als je ziet hoeveel plezier mensen eraan beleven dat Jane sterft van de pijn door die brandwonden. Dan zullen ze hier ook wel geen medeleven voor op kunnen brengenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien maar beter dat we dat niet horen, dat is nou zo'n gesprek dat in de huidige tijden door SM beter niet op tv kunnen komen.
Er is er eentje besteld voor Jane tochquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze sturen soms ook samen vliegtuigjesDit seizoen (gelukkig) niet... Wél opvallend
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, als je ziet hoeveel plezier mensen eraan beleven dat Jane sterft van de pijn door die brandwonden. Dan zullen ze hier ook wel geen medeleven voor op kunnen brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |