abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217055050
Ik mag Pootje wel. Kerel met het hart op de goede plek.
pi_217055053
Als het Jordy stemmen kost en anderen stemmen oplevert waarom maken ze er dan zo'n probleem van?
pi_217055057
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen loopt wel zo op Jane af te geven dat ze al het geld heeft gepakt, maar ze had ook het halve finale ticket kunnen pakken en dat heeft ze niet gedaan.

Als mensen meer geld hadden willen hebben dan hadden ze meer moeten pakken toen ze aan de beurt waren: ze waren allemaal voor dat Jane naar de DR ging. BB heeft hen er allemaal voor gewaarschuwd dat degene na hen meer zou kunnen pakken.
Jordy en Sharice hebben Jane inderdaad laten vertrekken. En Jane had dan inderdaad het ticket kunnen pakken toen ze zich losmaakte. Dan zouden zowel Jordy als Sharice de nacht in de GR moeten doorbrengen met niets.

Dus op dat vlak had Jane het inderdaad zeker nog harder kunnen spelen. Zeker omdat zij als enige er eigenlijk zeker mag van zijn dat ze op de volgende bank zit als ze geen vrijstelling te pakken krijgt.

Over dat geld pakken, heb ik momenteel nog geen mening.
pi_217055058
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:32 schreef s1lverz het volgende:

[..]
Ik vond t eigenlijk nog vrij eensgezind dit seizoen tot een week of 2 geleden, in het seizoen van Salar was het vanaf week 1 al een feest hier en op social media :Y
Eensgezind of niet, de haat richting deelnemers is soms extreem :P Ook al eerder dan 2 weken geleden.

Er ontstonden dit seizoen pas laat kampen idd en sindsdien is het echt kamp tegen kamp ook hier.
Leh-kùr
pi_217055060
Jolien mag wel de 500 euro terugpakken van de boodschappen van vorige week, maar Jane mag van haar niet de 3500 euro terugpakken die Jordy uit haar envelop had gestolen 8)7
  zaterdag 15 maart 2025 @ 01:41:15 #131
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217055062
Wat Mattie zegt: dit gaat in Sharice haar voordeel werken , dat denk ik ook .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 15 maart 2025 @ 01:43:24 #132
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_217055067
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef Snensie het volgende:

Klopt helemaal. Soms denk je dat er een hitler in zit ofzo zoals ze mensen hier weg kunnen zetten. Terwijl er eigenlijk super brave mensen in zitten.
Misschien moet je zelf eens streams gaan kijken in plaats van de uitzendingen ... _O-
.
pi_217055068
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:41 schreef Puzzie het volgende:
Wat Mattie zegt: dit gaat in Sharice haar voordeel werken , dat denk ik ook .
Misschien een beetje, maar niet genoeg om dat spel te winnen.

Nu toch nog niet. Wie weet wat er allemaal nog gebeurt de komende weken en in welke richting de publieke opinie kan draaien. (los van de die-hard fans geloof ik dat er ook veel mensen zijn die afhankelijk van de gebeurtenissen steeds voor andere mensen stemmen / sympathie hebben - zo ben ik alleszins zelf wel).
  zaterdag 15 maart 2025 @ 01:44:14 #134
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217055072
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Jackiegekkie het volgende:

[..]
Misschien een beetje, maar niet genoeg om dat spel te winnen.

Nu toch nog niet. Wie weet wat er allemaal nog gebeurt de komende weken en in welke richting de publieke opinie kan draaien. (los van de die-hard fans geloof ik dat er ook veel mensen zijn die afhankelijk van de gebeurtenissen steeds voor andere mensen stemmen / sympathie hebben - zo ben ik alleszins zelf wel).
Dat maakt niet uit, Jordy heeft zijn ware aard nu ook laten zien en dat gaan mensen ook zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217055073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:38 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Maar wat over Jane wordt gezegd is prima toch? beetje brandwonden bagatelliseren , Jane geldwolf bla bla :D
Dat zeg ik niet hoor. Ik vind(t) dat ze naar het ziekenhuis had gemoeten zodat ze de beste verzorging krijgt. Dit worden littekens, dat gun ik haar en niemand niet.Dat staat wel los van het spel. In het spel hoop ik dat ze verliest. Ik vind(t) haar geen prettig persoon, heel erg nep!
pi_217055079
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef Snensie het volgende:

[..]
Klopt helemaal. Soms denk je dat er een hitler in zit ofzo zoals ze mensen hier weg kunnen zetten. Terwijl er eigenlijk super brave mensen in zitten.
Over het algemeen zelfs veel normalere en bravere mensen dan al die mensen online die asociaal zitten te haten _O-

In 5 seizoenen BB, 12 maanden EJVJL en ik kijk nu sinds zo’n 5 maanden ook De Bondgenoten, heb ik slechts 2 echt slechte, nare mensen gezien. En tegen die mensen kon ik de haat dus wel beter begrijpen. Maar zowat elke deelnemer van wat dan ook krijgt tegenwoordig bakken met haat.
Leh-kùr
  zaterdag 15 maart 2025 @ 01:45:44 #137
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217055081
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:44 schreef Snensie het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet hoor. Ik vind(t) dat ze naar het ziekenhuis had gemoeten zodat ze de beste verzorging krijgt. Dit worden littekens, dat gun ik haar en niemand niet.Dat staat wel los van het spel. In het spel hoop ik dat ze verliest. Ik vind(t) haar geen prettig persoon, heel erg nep!
Het gaat mij niet om het winnen , maar dit gaat haar voordeel geven , en dan heb ik het niet over het eindspel want dat is nog niet aan de orde
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217055082
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]
Misschien moet je zelf eens streams gaan kijken in plaats van de uitzendingen ... _O-
Ik kijk geen uitzendingen, alleen steams.
pi_217055083
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]
Ik vind het ziekelijk gedrag dat mensen zo geobserdeerd eten jatten.
Ik vind het bijzonder dat mensen zo op elkaar kunnen fixeren.
Ik vind een Jolien hypocriet.

Maar in de normale wereld zijn het geen types zoals Terror Jaap of Seki van "De Bus"
Hell To The Liars
pi_217055084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:40 schreef Jackiegekkie het volgende:

[..]
Jordy en Sharice hebben Jane inderdaad laten vertrekken. En Jane had dan inderdaad het ticket kunnen pakken toen ze zich losmaakte. Dan zouden zowel Jordy als Sharice de nacht in de GR moeten doorbrengen met niets.

Dus op dat vlak had Jane het inderdaad zeker nog harder kunnen spelen. Zeker omdat zij als enige er eigenlijk zeker mag van zijn dat ze op de volgende bank zit als ze geen vrijstelling te pakken krijgt.

Over dat geld pakken, heb ik momenteel nog geen mening.
Wat heeft ze te verliezen, een nominatie aan het eind van de week, die krijgt ze toch wel.
pi_217055085
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:

[..]
Ben zo bang van niet, de Jordy clan is blind en hij moet en zal winnen.
Je wint of verliest er zelf niets mee dus wat boeit het, probeer te genieten van het programma ^O^
pi_217055086
Ik wil de brandwondjes van Jane niet bagatelliseren, heb hier niets over gezegd. Vraag me wel af hoe het gekomen is want als je normaal in een sauna zit springen de stenen niet zomaar op je been. Er wordt veel teveel gekloot met die sauna, daar is ie niet voor. Jane is ook een wildebras. Buiten dat zijn brandwonden irritant pijnlijk en is dat echt vervelend voor haar.
pi_217055087
quote:

[..]
***Mod edit, niet nodig***
Ik denk dat de Jordy-fans *** modedit naam aangepast*** nog altijd niet de meerderheid van de kijkers is. Dus ja, er blijven die-hard fans, voor elke bewoner. Maar er zal altijd een grote groep mensen zijn die stemmen adhv wat gebeurt doorheen de week en niet persé vasthangen aan 1 iemand. Dat geloof ik echt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 15-03-2025 06:41:47 ]
pi_217055090
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:44 schreef Snensie het volgende:

[..]
Er zal een dokter naar gekeken hebben of geadviseerd hebben.

99% zeker
Hell To The Liars
pi_217055093
quote:

[..]
Ik denk zalfs dat als Jordy met Jolien op de bank zou zitten ze vraagt om op Jordy te stemmen
pi_217055096
quote:

[..]
Er bestaan geen clans ook geen jordy clans.

Er zijn gewoon kijkers en sommigen stemmen op de ene en sommigen op de ander.

En als je op de bank zit en de minste stemmen hebt ga je naar huis. Dat is voor iedereen het zelfde.

Dus doel van het spel of niet op de bank komen of niet de minste stemmen krijgen.

Nou en daar zijn ze allemaal mee bezig. Geen echte reden om iemand te haten vind ik.

Maar ik snap heus wel dat sommigen mensen zich laten gaan als hun favoriet afgekraakt wordt of minder populair is bij de kijkers dan de anderen. Ikzelf bekijk het allemaal en dit ook als een vorm van amusement.
pi_217055101
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:46 schreef anine het volgende:

[..]
Wat heeft ze te verliezen, een nominatie aan het eind van de week, die krijgt ze toch wel.
Jordy had zonder dat ticket ook wel in die halve finale gekomen, hij had er beter voor kunnen kiezen zijn pot te spekken
  zaterdag 15 maart 2025 @ 01:50:44 #148
57497 happyme28
I'm so happy
pi_217055102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:29 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Toen Sharice haar GC wou inzetten mocht dat niet van BB :')
En uiteindelijk was hij waardeloos, en nog wel de duurste
Mocht wel hoor, tijdens de nominaties. Alleen niet tegen die Saboteurs want die waren voor de targets.
pi_217055109
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:50 schreef Harrison het volgende:

[..]
Jordy had zonder dat ticket ook wel in die halve finale gekomen, hij had er beter voor kunnen kiezen zijn pot te spekken
Ik denk dat als hij bb kon winnen met 1000 eur dat hij nog steeds tevreden zou zijn
  zaterdag 15 maart 2025 @ 01:52:20 #150
57497 happyme28
I'm so happy
pi_217055113
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 01:50 schreef Harrison het volgende:

[..]
Dat weet hij niet. Hij is nooit populair in zijn leven dus denk niet dat hij er vertrouwen in heeft. Snap ik. Geld boeit hem niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')