Jordy en Sharice hebben Jane inderdaad laten vertrekken. En Jane had dan inderdaad het ticket kunnen pakken toen ze zich losmaakte. Dan zouden zowel Jordy als Sharice de nacht in de GR moeten doorbrengen met niets.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen loopt wel zo op Jane af te geven dat ze al het geld heeft gepakt, maar ze had ook het halve finale ticket kunnen pakken en dat heeft ze niet gedaan.
Als mensen meer geld hadden willen hebben dan hadden ze meer moeten pakken toen ze aan de beurt waren: ze waren allemaal voor dat Jane naar de DR ging. BB heeft hen er allemaal voor gewaarschuwd dat degene na hen meer zou kunnen pakken.
Eensgezind of niet, de haat richting deelnemers is soms extreemquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:32 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Ik vond t eigenlijk nog vrij eensgezind dit seizoen tot een week of 2 geleden, in het seizoen van Salar was het vanaf week 1 al een feest hier en op social media
Misschien moet je zelf eens streams gaan kijken in plaats van de uitzendingen ...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef Snensie het volgende:
Klopt helemaal. Soms denk je dat er een hitler in zit ofzo zoals ze mensen hier weg kunnen zetten. Terwijl er eigenlijk super brave mensen in zitten.
Misschien een beetje, maar niet genoeg om dat spel te winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:41 schreef Puzzie het volgende:
Wat Mattie zegt: dit gaat in Sharice haar voordeel werken , dat denk ik ook .
Dat maakt niet uit, Jordy heeft zijn ware aard nu ook laten zien en dat gaan mensen ook zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Misschien een beetje, maar niet genoeg om dat spel te winnen.
Nu toch nog niet. Wie weet wat er allemaal nog gebeurt de komende weken en in welke richting de publieke opinie kan draaien. (los van de die-hard fans geloof ik dat er ook veel mensen zijn die afhankelijk van de gebeurtenissen steeds voor andere mensen stemmen / sympathie hebben - zo ben ik alleszins zelf wel).
Dat zeg ik niet hoor. Ik vind(t) dat ze naar het ziekenhuis had gemoeten zodat ze de beste verzorging krijgt. Dit worden littekens, dat gun ik haar en niemand niet.Dat staat wel los van het spel. In het spel hoop ik dat ze verliest. Ik vind(t) haar geen prettig persoon, heel erg nep!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wat over Jane wordt gezegd is prima toch? beetje brandwonden bagatelliseren , Jane geldwolf bla bla
Over het algemeen zelfs veel normalere en bravere mensen dan al die mensen online die asociaal zitten te hatenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Soms denk je dat er een hitler in zit ofzo zoals ze mensen hier weg kunnen zetten. Terwijl er eigenlijk super brave mensen in zitten.
Het gaat mij niet om het winnen , maar dit gaat haar voordeel geven , en dan heb ik het niet over het eindspel want dat is nog niet aan de ordequote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hoor. Ik vind(t) dat ze naar het ziekenhuis had gemoeten zodat ze de beste verzorging krijgt. Dit worden littekens, dat gun ik haar en niemand niet.Dat staat wel los van het spel. In het spel hoop ik dat ze verliest. Ik vind(t) haar geen prettig persoon, heel erg nep!
Ik kijk geen uitzendingen, alleen steams.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens streams gaan kijken in plaats van de uitzendingen ...
Ik vind het ziekelijk gedrag dat mensen zo geobserdeerd eten jatten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens streams gaan kijken in plaats van de uitzendingen ...
Wat heeft ze te verliezen, een nominatie aan het eind van de week, die krijgt ze toch wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy en Sharice hebben Jane inderdaad laten vertrekken. En Jane had dan inderdaad het ticket kunnen pakken toen ze zich losmaakte. Dan zouden zowel Jordy als Sharice de nacht in de GR moeten doorbrengen met niets.
Dus op dat vlak had Jane het inderdaad zeker nog harder kunnen spelen. Zeker omdat zij als enige er eigenlijk zeker mag van zijn dat ze op de volgende bank zit als ze geen vrijstelling te pakken krijgt.
Over dat geld pakken, heb ik momenteel nog geen mening.
Je wint of verliest er zelf niets mee dus wat boeit het, probeer te genieten van het programmaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben zo bang van niet, de Jordy clan is blind en hij moet en zal winnen.
***Mod edit, niet nodig***quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zal een dokter naar gekeken hebben of geadviseerd hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hoor. Ik vind(t) dat ze naar het ziekenhuis had gemoeten zodat ze de beste verzorging krijgt. Dit worden littekens, dat gun ik haar en niemand niet.Dat staat wel los van het spel. In het spel hoop ik dat ze verliest. Ik vind(t) haar geen prettig persoon, heel erg nep!
Ik denk zalfs dat als Jordy met Jolien op de bank zou zitten ze vraagt om op Jordy te stemmenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er bestaan geen clans ook geen jordy clans.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jordy had zonder dat ticket ook wel in die halve finale gekomen, hij had er beter voor kunnen kiezen zijn pot te spekkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:46 schreef anine het volgende:
[..]
Wat heeft ze te verliezen, een nominatie aan het eind van de week, die krijgt ze toch wel.
Mocht wel hoor, tijdens de nominaties. Alleen niet tegen die Saboteurs want die waren voor de targets.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Toen Sharice haar GC wou inzetten mocht dat niet van BB![]()
En uiteindelijk was hij waardeloos, en nog wel de duurste
Ik denk dat als hij bb kon winnen met 1000 eur dat hij nog steeds tevreden zou zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:50 schreef Harrison het volgende:
[..]
Jordy had zonder dat ticket ook wel in die halve finale gekomen, hij had er beter voor kunnen kiezen zijn pot te spekken
Dat weet hij niet. Hij is nooit populair in zijn leven dus denk niet dat hij er vertrouwen in heeft. Snap ik. Geld boeit hem niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:50 schreef Harrison het volgende:
[..]
Jordy had zonder dat ticket ook wel in die halve finale gekomen, hij had er beter voor kunnen kiezen zijn pot te spekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |