Triest dat je iemand die je niet kent op deze manier ‘zwart’ maakt. Dat je er een mening over hebt is prima, maar dit gaat te verquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jolien is een slet en het filmpje staat online forever ....
Voor mij niet.als ik het zo hoor is Jordy duidelijk geweest dat als hij ging dat hij het zou pakken.dan had ze zelf moeten gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef Lrod01 het volgende:
Wat Pootje nu zegt is waar. Jordy heeft met deze actie er vermoedelijk voor gezorgd dat Sharice nu favoriet is bij het publiek.
Alsof het ooit iets kan worden tussen Jolien en Jeffrey.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jolien is een slet en het filmpje staat online forever ....
Toen Sharice haar GC wou inzetten mocht dat niet van BBquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het begin werd hem die suite gegund, hij koos toen Niels als kamergenoot (en mede DM). Ook die kans om de kluis in te gaan waar hij alle saboteurs kocht werd 'm gegund. Dan nog de dingen die hij zichzelf gegund heeft..
Als je alles bij elkaar optelt, zou dat argument van 'ik krijg nooit iets' eigenlijk meer op Sharice van toepassing zijn.
Maar goed, Jordy is zielig
Het is ook iets van alle tijden en alle onderwerpen denk ik: sport, politiek, dit..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:27 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Mensen die haat verspreiden hebben vaak zelf psychische problemen. Die haat komt vanuit hun eigen binnenste. Er is ooit in hun leven ergens ooit een haat bron aangemaakt die regelmatig overloopt en zich uit tegen anderen, denk ik.
Kunnen ze daar iets tegen of aan doen? Ik weet het niet.
Ja ik bedoel het ook niet kut ofzo. Zou gewoon wat gemoedelijker hier (en overal) zijn als mensen iets genuanceerder zouden worden en bewust van hun bril en dat al dat gehaat niet hoeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik voel me ook zeker niet poopser dan de rest hoor. Ik maak me er net zo goed schuldig aan maar ik probeer ook wel met een helicopterview te kijken maar het is moeilijk als er zoveel haat verspreid wordt.
Zeg dat!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, Karma is a bitch ....
Straks gaat ie het huis uit, en dan zijn er meer mensen die hem even met beide beentjes op de grond zet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het begin werd hem die suite gegund, hij koos toen Niels als kamergenoot (en mede DM). Ook die kans om de kluis in te gaan waar hij alle saboteurs kocht werd 'm gegund. Dan nog de dingen die hij zichzelf gegund heeft..
Als je alles bij elkaar optelt, zou dat argument van 'ik krijg nooit iets' eigenlijk meer op Sharice van toepassing zijn.
Maar goed, Jordy is zielig
Wtf! Ze weet toch waar ze inzit?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:29 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar echt he. Wat drijft jou om het leven van deelnemers aan BB kapot te maken? Je zou hulp moeten zoeken man.
Ik vond t eigenlijk nog vrij eensgezind dit seizoen tot een week of 2 geleden, in het seizoen van Salar was het vanaf week 1 al een feest hier en op social mediaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik bedoel het ook niet kut ofzo. Zou gewoon wat gemoedelijker hier (en overal) zijn als mensen iets genuanceerder zouden worden en bewust van hun bril en dat al dat gehaat niet hoeft.
Als er echt hele nare mensen mee zouden doen okee, dan is het wat meer te begrijpen, er bestaan hele nare schadelijke mensen op deze wereld, maar geen van deze bewoners is zo’n persoon.
Ik moet de eerste nog tegen komen die de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Straks gaat ie het huis uit, en dan zijn er meer mensen die hem even met beide beentjes op de grond zet.
Niet iedereen is een Mattie of Jolien in de buitenwereld.
Sommige mensen zullen even de waarheid vertellen.
Heb je daar een apart lang filmpje overgemaakt of bedoel je gewoon de fimpjes in het algemeen van die gesprekken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jolien is een *** en het filmpje staat online forever ....
***Mod Edit, slut-shaming dit is niet nodig****quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:32 schreef Flory- het volgende:
Wtf! Ze weet toch waar ze inzit?
Had ze het (weinige) verstand wat ze heeft, moeten gebruiken.
Dat en het is een spel en af en toe is er ook gedoe omdat er niet goed gelezen wordt of geluisterdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik bedoel het ook niet kut ofzo. Zou gewoon wat gemoedelijker hier (en overal) zijn als mensen iets genuanceerder zouden worden en bewust van hun bril en dat al dat gehaat niet hoeft.
Als er echt hele nare mensen mee zouden doen okee, dan is het wat meer te begrijpen, er bestaan hele nare schadelijke mensen op deze wereld, maar geen van deze bewoners is zo’n persoon.
Klopt helemaal. Soms denk je dat er een hitler in zit ofzo zoals ze mensen hier weg kunnen zetten. Terwijl er eigenlijk super brave mensen in zitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zelf gelooft Jolien dat alleszins wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:28 schreef czvt het volgende:
[..]
Alsof het ooit iets kan worden tussen Jolien en Jeffrey.
Tsjonge jonge jonge……held!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, dom blondje dat getrouwde mannen neukt ....
Het is wel wat ze Jordy kwalijk nam en hem vervolgens 2x terug pakt, en óók nog eens hetzelfde kunstje flikt (met meer geld)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen loopt wel zo op Jane af te geven dat ze al het geld heeft gepakt, maar ze had ook het halve finale ticket kunnen pakken en dat heeft ze niet gedaan.
Als mensen meer geld hadden willen hebben dan hadden ze meer moeten pakken toen ze aan de beurt waren: ze waren allemaal voor dat Jane naar de DR ging. BB heeft hen er allemaal voor gewaarschuwd dat degene na hen meer zou kunnen pakken.
Ja ja jij met je filmpjes! Karma!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat doe ik niet hoor, dat doen doen ze allemaal zelf ....
Maar wat over Jane wordt gezegd is prima toch? beetje brandwonden bagatelliseren , Jane geldwolf bla blaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |