Matti zei dat niet. Dit klopt gewoon niet. En het klopt dat de bewoners hem nog niets gegund hebben. Alleen de kijkers.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Harrison het volgende:
Vlak voordat Jordy terugkwam uit de game room zaten Pootje en Mattie te praten over dat ze vonden dat Jordy al heel veel had gekregen, en dat het eigenlijk niet eerlijk zou zijn als hij nu weer degene zou zijn die hem zou krijgen. Vervolgens komt Jordy klagen dat hem nog nooit iets is gegund en dat hij vond dat hij nu eens aan de beurt was...
Ik vind dat je uit de reacties van alle andere bewoners toen hij terugkwam met dat ticket wel kon opmaken dat het niet echt oké is wat hij heeft gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik vind het persoonlijk minder en voor het verloop van het spel kut. Ik haat echt niet, maar van hun allemaal gun ik hem toch het minst
Maar snap gewoon puur ff dit soort kwesties niet. Ik zie het elke keer weer als BB dit soort spellen verzint. Er zijn altijd mensen die dan boos worden op de winnaar van een spel waar maar 1 ticket is of waar bijv die 10.000 maar voor 1 van de 3 spelers in een team was waar het niet verdeeld mocht worden.
Blijkbaar is degene die eruit komt altijd de klootzak voor degene die tegen diegene is. ‘Fans’ van alle kampen zie ik elke keer hetzelfde doen
Als ik niks gemist heb in het verhaal wat ik hier eerder schreef, dan snap ik dat niet.
Ik denk dat Jordy sowieso de finale zou halen gezien zijn populariteit elke poll, dus deze beslissing breekt de groepjes weer open (waarschijnlijk) waardoor het 3 tegen 3 zal worden. Van mij mogen ze 'm allemaal winnen op een beroepsdeelneemster naquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik vind het persoonlijk minder en voor het verloop van het spel kut. Ik haat echt niet, maar van hun allemaal gun ik hem toch het minst
Maar snap gewoon puur ff dit soort kwesties niet. Ik zie het elke keer weer als BB dit soort spellen verzint. Er zijn altijd mensen die dan boos worden op de winnaar van een spel waar maar 1 ticket is of waar bijv die 10.000 maar voor 1 van de 3 spelers in een team was waar het niet verdeeld mocht worden.
Blijkbaar is degene die eruit komt altijd de klootzak voor degene die tegen diegene is. ‘Fans’ van alle kampen zie ik elke keer hetzelfde doen
Als ik niks gemist heb in het verhaal wat ik hier eerder schreef, dan snap ik dat niet.
Mattie heeft hem een vrijstelling gegund, Sharice heeft hem al het geld gegund bij die gelddrukkerijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Matti zei dat niet. Dit klopt gewoon niet. En het klopt dat de bewoners hem nog niets gegund hebben. Alleen de kijkers.
Op 1 of andere manier heb ik iig altijd moeite met d en t en uitzonderingen daarop. En ik dacht dat met vinden er een uitzondering was. Mja who cares en ik ga het ook niet opzoeken telkens want ik vergeet het telkens weer.quote:
Ik heb altijd moeite met dubbel d.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier heb ik iig altijd moeite met d en t en uitzonderingen daarop. En ik dacht dat met vinden er een uitzondering was. Mja who cares en ik ga het ook niet opzoeken telkens want ik vergeet het telkens weer.
Ja, zou zeker kunnen en denk dat dit vrij dicht bij de waarheid zit. Maar je ziet het echt continue aan beide kantenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:07 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mensen kunnen maar slecht tegen hun verlies denk ik. Ze zien het als hun verlies als degene wint die ze het liefst zien vertrekken. Misschien is hun favoriet er ook uit en dat is moeilijk te verkroppen. Ze pakken dan alles aan om diegene zwart te maken. Zoiets?
Lekker belangrijk, we zitten hier niet op Nederlandse lesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier heb ik iig altijd moeite met d en t en uitzonderingen daarop. En ik dacht dat met vinden er een uitzondering was. Mja who cares en ik ga het ook niet opzoeken telkens want ik vergeet het telkens weer.
Kan je ook E nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:16 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met dubbel d.
Ze zeiden wel: hopelijk is de volgende niet Jordy met het ticket.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Matti zei dat niet. Dit klopt gewoon niet. En het klopt dat de bewoners hem nog niets gegund hebben. Alleen de kijkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En allemaal trappen ze er weer met boter en suiker in, ook hier.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:19 schreef anine het volgende:
Ah...Jordy komt zich even schoonpraten bij Pootje
Is Mattie dan niet ook een beroepsdeelnemer?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:12 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy sowieso de finale zou halen gezien zijn populariteit elke poll, dus deze beslissing breekt de groepjes weer open (waarschijnlijk) waardoor het 3 tegen 3 zal worden. Van mij mogen ze 'm allemaal winnen op een beroepsdeelneemster na
Zie m'n spoiler op de eerste pagina, super makkelijk!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze kan beter Jeff dumpen en een relatie met Jordy beginnen, rampetampt hij ook eensquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:20 schreef czvt het volgende:
Jolien blijft altijd herhalen wat Jordy zegt.
Zo gaat het al weken .. Jordy godquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
En allemaal trappen ze er weer met boter en suiker in, ook hier.
Dat zal Charise morgen wel te horen krijgen dat Jane al het geld voor haar ogen weggegraaid heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jolien en Matti vinden het vooral fucked up dat Jane al het geld heeft gepakt
Verder vinden ze het alledrie heeft vervelend dat de consequentie voor Sharice is dat ze daar moet slapen.
Stel dat Sharice zelf had gaan lopen en in de DR erachter was gekomen dat er nog 0 euro was.
Klopt, maar dat voortrekken en achter stellen van bewoners gaat me steeds meer tegenstaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:22 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Uiteindelijk is Big Brother verantwoordelijk voor alles.
Zijn huis zijn regels.
Het niet te bevatten gewoon, ik kots van die gast en z'n mammie die overal post voor hem loopt te bedelenquote:
Okee dat weet ik dan dus niet. Zijn daar hele duidelijke dingen genoemd? Ik denk dat we maandag pas conclusies kunnen trekken (aflevering), tenzij er superduidelijk in detail over gepraat is al, maar volgens mij niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:12 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik vind dat je uit de reacties van alle andere bewoners toen hij terugkwam met dat ticket wel kon opmaken dat het niet echt oké is wat hij heeft gedaan.
EN toch vraag je zelfquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, maar dat voortrekken en achter stellen van bewoners gaat me steeds meer tegenstaan
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:22 schreef Flow3r het volgende:
Nou BB,geef Sharice nu maar eens een secret mission waar ze het ticket mag stelen of zo
Ik voel me ook zeker niet poopser dan de rest hoor. Ik maak me er net zo goed schuldig aan maar ik probeer ook wel met een helicopterview te kijken maar het is moeilijk als er zoveel haat verspreid wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, zou zeker kunnen en denk dat dit vrij dicht bij de waarheid zit. Maar je ziet het echt continue aan beide kanten
Doet Jaxel iets, Jaxel-fans / Jordy-haters blij en Jordy-fans boos.
Doet Jordy iets, Jordy fans / Jaxel-haters blij en Jaxel fans boos.
En het kan dan over exáct hetzelfde gaan. En de volgende keer als zoiets voorvalt lijkt iedereen het weer vergeten en gebeurt het weerWeinig nuance en flink gekleurde brillen.
Dat je ook gelijk het andere kamp vaak moet haten als je fan bent van het ene kamp is ook wel grappig. Alles wat diegene doet waar je fan van bent is dan geweldig, of alles wat diegene doet die je haat is verschrikkelijk.
Qua psychologie, zijn de online reacties en hoe mensen zich gedragen tov het spel vaak nog interessanter dan wat er in het huis zelf gebeurt
Misschien wel inderdaad, maar zo ervaar ik 'm zelf niet wanneer ik kijk. Bij Jane heb ik het gevoel dat ik naar een influencer zit te kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is Mattie dan niet ook een beroepsdeelnemer?
Mij maakt het dit jaar ook niet zoveel uit. Al vind ik Jordy vaak hypocriet en wil gewoon teveel in het middelpunt staan en z’n uitdelen, maar niet kunnen incasseren staat me niet zo aan, dus die gun ik het wel echt het minst persoonlijk. Maar lekker boeie uiteindelijk. Het is geen slecht mens en heb zeker ook om ‘m gelachen af en toe.
**** niet nodig****** het filmpje staat online forever ....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:21 schreef anine het volgende:
Ze kan beter Jeff dumpen en een relatie met Jordy beginnen, rampetampt hij ook eens
In het begin werd hem die suite gegund, hij koos toen Niels als kamergenoot (en mede DM). Ook die kans om de kluis in te gaan waar hij alle saboteurs kocht werd 'm gegund. Dan nog de dingen die hij zichzelf gegund heeft..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:13 schreef Harrison het volgende:
[..]
Mattie heeft hem een vrijstelling gegund, Sharice heeft hem al het geld gegund bij die gelddrukkerij
Mwah nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef Lrod01 het volgende:
Wat Pootje nu zegt is waar. Jordy heeft met deze actie er vermoedelijk voor gezorgd dat Sharice nu favoriet is bij het publiek.
Zo ben jij ff flink!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jolien is een slet en het filmpje staat online forever ....
Welnee die zielepoten die fan zijn vinden dit alleen maar prachtig want Jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef Lrod01 het volgende:
Wat Pootje nu zegt is waar. Jordy heeft met deze actie er vermoedelijk voor gezorgd dat Sharice nu favoriet is bij het publiek.
Mensen die haat verspreiden hebben vaak zelf psychische problemen. Die haat komt vanuit hun eigen binnenste. Er is ooit in hun leven ergens ooit een haat bron aangemaakt die regelmatig overloopt en zich uit tegen anderen, denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik voel me ook zeker niet poopser dan de rest hoor. Ik maak me er net zo goed schuldig aan maar ik probeer ook wel met een helicopterview te kijken maar het is moeilijk als er zoveel haat verspreid wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |