Hij heeft z'n vader en moederquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:56 schreef odie22 het volgende:
scheelt ook wel dat jordy geen relatie heeft thuis
Dacht enkel daar slapen. Jordy zal zich wel schuldig voelen. Bank overleefd en feestje missen. Sharice en Jordy klikken best goed. Denk toch dat het hem daardoor wat meer doet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: ik lieg er ook niet over als ik naar voren stap dan pak ik hem. Ik ga niet de hele nacht daar staan om te discussiëren of stiltes te laten vallen. Het wrange, ik gun haar dit niet.
Dit is het allerlaatste wat ik haar gun.
Die laatste zin van hem snap ik niet .. krijgt ze dan wat door daar te slapen?
ze heeft pijn nu denk ik.... brandwonden zijn echt kut oookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zouden er kruizen op de grond staan in de suite, waar ze het beste in beeld is?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
Kijk ik ben geen Jordy fan, echt niet, maar wat heeft ie hier fout gedaan? BB is degene die dit spel formuleert toch met maar 1 ticket. Ik baal dat precies Jordy dit ticket weer heeft, maar was 1 van de anderen ook een klootzak als diegene tot het ticket was gekomen?
En ook de consequentie dat de nummer 2 in de game room slaapt, is niemand zijn schuld behalve van de regie die dat verzon?
Stel Sharice had ‘m en Jordy moest dus in de game room slapen, was zij dan de asshole? En als Pootje, Jolien, Jane of wie dan ook de ticket had, was die dan de asshole?
Of mis ik iets?
Eens, had liever gezien dat Sharice 'm gepakt had maar dit is op zich ook geen verkeerde uitkomst voor big brotherquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
Kijk ik ben geen Jordy fan, echt niet, maar wat heeft ie hier fout gedaan? BB is degene die dit spel formuleert toch met maar 1 ticket. Ik baal dat precies Jordy dit ticket weer heeft, maar was 1 van de anderen ook een klootzak als diegene tot het ticket was gekomen?
En ook de consequentie dat de nummer 2 in de game room slaapt, is niemand zijn schuld behalve van de regie die dat verzon?
Stel Sharice had ‘m en Jordy moest dus in de game room slapen, was zij dan de asshole? En als Pootje, Jolien, Jane of wie dan ook de ticket had, was die dan de asshole?
Of mis ik iets?
Ja okee dat gelul dat ‘m niks gegund is, is wel flink gelul.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Harrison het volgende:
Vlak voordat Jordy terugkwam uit de game room zaten Pootje en Mattie te praten over dat ze vonden dat Jordy al heel veel had gekregen, en dat het eigenlijk niet eerlijk zou zijn als hij nu weer degene zou zijn die hem zou krijgen. Vervolgens komt Jordy klagen dat hem nog nooit iets is gegund en dat hij vond dat hij nu eens aan de beurt was...
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:02 schreef chufi het volgende:
Matti gaat zn geld verstoppen .. dat krijgen we ook nog dat daar naar gezocht gaat worden... maar zoals ik al eerder meldde zijn dit de valse 50¤ biljetten
Ik weet er alles van, mijn stiefvader door een ongeluk bij Hoogovens (nu Tata) voor 70% verbrand.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze heeft pijn nu denk ik.... brandwonden zijn echt kut oook
Beverwijk ligt niet voor niets daar om de hoekquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, mijn stiefvader door een ongeluk bij Hoogovens (nu Tata) voor 70% verbrand.
Zal verder uitleg achterwege laten
Jolien en Matti vinden het vooral fucked up dat Jane al het geld heeft gepaktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:59 schreef Harrison het volgende:
Aan de reacties van iedereen, inclusief zijn onderdanen, kan je zien dat het f*cked up is wat Jordy heeft gedaan. Ik denk 100% dat van te voren bekend was dat degene die het ticket pakte daarmee bepaalde dat de rest die er nog stond achter moest blijven in de game room en op de grond moest slapen.
Had je haar moeten horen toen ze samen was met pootje. Matti gaat de volgende zijn, anders strijd hij tegen het kartel (ik vind eigenlijk kwartel het juiste woord, klinkt lekker dommig). Af en toe heb ik het idee dat ze Jordy als een soort sekteleider is en laat ze zich gewillig naar de slachtbank leiden door haar goeroe.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien nu ook laf Jordy goedpraten ... snel oprotten met die nep mispoes .....![]()
![]()
Mattie had toen best kunnen zeggen dat hij hem de vrijstelling had gegund toen met dat spel. Jammer dat hij daar weer te laf voor wasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja okee dat gelul dat ‘m niks gegund is, is wel flink gelul.
Ja ik vind het persoonlijk minder en voor het verloop van het spel kut. Ik haat echt niet, maar van hun allemaal gun ik hem toch het minstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:02 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Eens, had liever gezien dat Sharice 'm gepakt had maar dit is op zich ook geen verkeerde uitkomst voor big brother
Mensen kunnen maar slecht tegen hun verlies denk ik. Ze zien het als hun verlies als degene wint die ze het liefst zien vertrekken. Misschien is hun favoriet er ook uit en dat is moeilijk te verkroppen. Ze pakken dan alles aan om diegene zwart te maken. Zoiets?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
Of mis ik iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, mijn stiefvader door een ongeluk bij Hoogovens (nu Tata) voor 70% verbrand.
Zal verder uitleg achterwege laten
Ik ga het nog 1x proberen uitleggen zoals het spel in de Belgische (Wie is) De Mol een paar jaar geleden was. Van alles wat ik gehoord heb, was het vanavond precies hetzelfde spel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:53 schreef freaky40 het volgende:
Die consequenties voor Sharice dat ze in de GR moet slapen kan Jordy niets aan doen, dat is een beslissing van BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |