SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga sowieso de vroege race wedstrijden niet kijken
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
Ik ga sowieso de vroege race wedstrijden niet kijken![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mwa zo gek ben ik niet.. en twijfel om f1tv te nemenquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Af en toe wel mooi en leuk om een race te kijken“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik ben wel zo gekquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa zo gek ben ik niet.. en twijfel om f1tv te nemen
Denk @AardappelSchotel ook
@JustinK twijfel ik overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beetje wel. Half 2 slapen en half 7 wakker is net 1/2 uurtjes te weinig voor me op dit moment. Maar werk lekker thuis dus mooi tranquilo aandoen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
AardappelSchotel sowieso indd..quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben wel zo gek
Denk @:Aardappelschotel ook
@:JustinK twijfel ik over
Nah heb al genoeg streamingdienstenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
Gewoon IPTV nemen, heb je voor een 10tje alles.
Ben je groot fan en kenner? Speel zelf veel scorito en doe daar ook mee met een F1 spel (voor de algehele rating), maar heb er weinig verstand van. Klopt het dat de mercedes en ferrari een stuk beter zijn dan max en we de eerste races weinig van max kunnen verwachten?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is wel laat ja..quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beetje wel. Half 2 slapen en half 7 wakker is net 1/2 uurtjes te weinig voor me op dit moment. Maar werk lekker thuis dus mooi tranquilo aandoen.
We kunnen echt pas na de eerste 3 VT zeggen wie waar staatquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben je groot fan en kenner? Speel zelf veel scorito en doe daar ook mee met een F1 spel (voor de algehele rating), maar heb er weinig verstand van. Klopt het dat de mercedes en ferrari een stuk beter zijn dan max en we de eerste races weinig van max kunnen verwachten?
Aan de hand van de test dagen kun je over het algemeen weinig conclusies trekkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als je dat wel wilt
Zou ik zeggen McLaren staat er goed voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zag net weer een vinkje in de tuin
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tnx, die vrije trainingen zijn allemaal morgen denk ik toch? En dan zaterdag kwalificatie?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
Als je dat wel wilt
Zou ik zeggen McLaren staat er goed voorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Morgen ochtend heeel vroeg 2quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx, die vrije trainingen zijn allemaal morgen denk ik toch? En dan zaterdag kwalificatie?
En zaterdag ochtend heel vroeg 1 en dan qualiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deadline voor het scorito f1 team is zaterdag 06u. Dus dan ga ik vrijdag de boel nog een keer checken einde middag
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als wilt weten waar en hoelaat ze racen. Dan kan je de racekalender 2025 downloaden in de app storequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx, die vrije trainingen zijn allemaal morgen denk ik toch? En dan zaterdag kwalificatie?“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Das een goede optiequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
Deadline voor het scorito f1 team is zaterdag 06u. Dus dan ga ik vrijdag de boel nog een keer checken einde middag
Wel even kijken wie waarom op welke plek staat
Dus niet enkel naar de tijden lijst kijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Woon je in de buurt Steven?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily Dit al gezien? https://www.gelderlander.nl/redactie/stadsbrandArnhem/index.htmlThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik woon idd binnen een straal van 10km van Arnhem af. Beetje een gevalletje komt-wel-dichtbij-grap: Ik was 2 dagen ervoor nog poolen op 50 meter daar vandaan. En lekker een burgertje eten bij de burgerking met mijn dochter een meter of 10 er vandaan.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb de eerste teek van het jaar weggehaald. De katten vangen ook alweer muizen.
Beide ben ik niet zo blij mee maar betekent wel dat het LENTE wordt![]()
![]()
Aah ik woon er ongeveer 20 km vandaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik woon idd binnen een straal van 10km van Arnhem af. Beetje een gevalletje komt-wel-dichtbij-grap: Ik was 2 dagen ervoor nog poolen op 50 meter daar vandaan. En lekker een burgertje eten bij de burgerking met mijn dochter een meter of 10 er vandaan.
Heb je lekker gewandeld in het bos? Of een teek tijdens t zitten in je tuin?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:14 schreef KoningWouter het volgende:
Heb de eerste teek van het jaar weggehaald. De katten vangen ook alweer muizen.
Beide ben ik niet zo blij mee maar betekent wel dat het LENTE wordtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je lekker gewandeld in het bos? Of een teek tijdens t zitten in je tuin?![]()
Vangen ze in de winter geen muizen ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee eigenlijk bijna niet, die zijn allemaal in winterslaap dan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vangen ze in de winter geen muizen ?![]()
Leukquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ik woon er ongeveer 20 km vandaanDan ben je ook wel vaker in Ernum denk ik
Ik twijfel een beetje of in dat pand vroeger altijd de Slegte zat of dat het die zaak was waar je stroopwafel(kruimels) kon kopen altijd. Echt eeuwig jammer dat de Slegte er niet meer is
Goed opgelet van jou iigquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.Muizen van buiten hoop ik?
Muizenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee eigenlijk bijna niet, die zijn allemaal in winterslaap dan.
Nee joh
Die gaan wel op warme plekjes zitten
En eten uit Huizen halenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is het praktisch nut om (Kabouter wesley quote) :
Op je toetsenbord te gaan zitten en op enter te drukken steeds, Paul?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja muizen van buiten jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed opgelet van jou iigMuizen van buiten hoop ik?
Mijn katten zijn een beetje raar. Die vangen dan een muis en komen dan vol bombarie dat ding aan mij laten zien als ik in bed lig. Zijn ze helemaal trots. Alleen ik kan dan weer de ingewanden opruimen 's ochtends.![]()
Nobody knowsquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Op je toetsenbord te gaan zitten en op enter te drukken steeds, Paul?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha ja die zorgen voor hun baasje. Wees blij dat ze niet met ratten aankomen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja muizen van buiten ja
Mijn katten zijn een beetje raar. Die vangen dan een muis en komen dan vol bombarie dat ding aan mij laten zien als ik in bed lig. Zijn ze helemaal trots. Alleen ik kan dan weer de ingewanden opruimen 's ochtends.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt? Hmm in de winter vangen mijn katten in elk geval geen muizen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Muizen
Nee joh
Die gaan wel op warme plekjes zitten
En eten uit Huizen halen
Heb wel een keer een muis in mijn meterkast gehad. Die stal allemaal brokjes van het kattenvoer wat er praktisch naast staat en had daar een stash aangelegd. Maar goed toen de kat daar achter kwam was het snel over.![]()
Nope doen ze nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Echt? Hmm in de winter vangen mijn katten in elk geval geen muizen.
Heb wel een keer een muis in mijn meterkast gehad. Die stal allemaal brokjes van het kattenvoer wat er praktisch naast staat en had daar een stash aangelegd. Maar goed toen de kat daar achter kwam was het snel over.
Wel de warme plekjes opzoeken
Een keer gehad inderdaad. Dat was wel echt goor zo'n groot ding.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja die zorgen voor hun baasje. Wees blij dat ze niet met ratten aankomen.![]()
mn zusje laat ik soms paar uren DTS-en ze kan nog niet goed typenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Op je toetsenbord te gaan zitten en op enter te drukken steeds, Paul?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Picsquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
mn zusje laat ik soms paar uren DTS-en ze kan nog niet goed typenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wel lief van zequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja muizen van buiten ja
Mijn katten zijn een beetje raar. Die vangen dan een muis en komen dan vol bombarie dat ding aan mij laten zien als ik in bed lig. Zijn ze helemaal trots. Alleen ik kan dan weer de ingewanden opruimen 's ochtends.Trust nobody![]()
Filmpje vanaf de overkant, vanaf Stadsblokken was ook bizar.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily Dit al gezien? https://www.gelderlander.nl/redactie/stadsbrandArnhem/index.html
* Sally woont in Arnhem (-Zuid)....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Geen twijfel hierquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben wel zo gek
Denk @:Aardappelschotel ook
@:JustinK twijfel ik over![]()
Ik zou eigenlijk een foto van een evolutionaire wetenschapper moeten nemen, en daar een Godbolk van moeten maken!![]()
![]()
Kan m niet meer vinden, die timelapse van in de nacht van een bewakingscamera bij een huis daar...quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Filmpje vanaf de overkant, vanaf Stadsblokken was ook bizar.....
* Sally woont in Arnhem (-Zuid)....
Mss offline gehaald nu.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zat vroegah op school in Arnhem-Zuid: Lorentz Collegequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Filmpje vanaf de overkant, vanaf Stadsblokken was ook bizar.....
* Sally woont in Arnhem (-Zuid)....Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bedoel je deze https://www.ad.nl/video/p(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan m niet meer vinden, die timelapse van in de nacht van een bewakingscamera bij een huis daar...
Mss offline gehaald nu.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja - was de Slegte idd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukDan ben je ook wel vaker in Ernum denk ik
Ik twijfel een beetje of in dat pand vroeger altijd de Slegte zat of dat het die zaak was waar je stroopwafel(kruimels) kon kopen altijd. Echt eeuwig jammer dat de Slegte er niet meer is
De stroopwafels zaten ernaast. Dat is nu YoYo geworden (logo kon je op sommige foto's zien).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je viel flauw na (te snel) opstaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
klassieke orthostatische hypotensieOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die zat (ze zijn verhuisd naar Schuytgraaf) hier bij mij héél vlakbijquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zat vroegah op school in Arnhem-Zuid: Lorentz College
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Volgens mij altijd een zakje halen voor 50 cent. Heerlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - was de Slegte idd.
De stroopwafels zaten ernaast. Dat is nu YoYo geworden (logo kon je op sommige foto's zien).
Ja dat hoorde ik idd. Weet je wat er nu in het gebouw zit? En zit de brandweer er nogsteeds naast?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Die zat (ze zijn verhuisd naar Schuytgraaf) hier bij mij héél vlakbijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
in 2 minuten 3 topics gemaakt
JUI / Lekker hunkje voor jullie
VER / Wat vind jij van deze bankjes?
FB / Klopt het dat je geen Twitter/X meer kan embedden?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lekker hunkje?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef Paul het volgende:
FB / Klopt het dat je geen Twitter/X meer kan embedden?
Kom je EIN-DE-fucking-LIJK eens uit de kast, gozer?![]()
![]()
Bedankt, die van die bankjes is wel een goe topic se.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef Paul het volgende:
FB / Klopt het dat je geen Twitter/X meer kan embedden?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
scoooooooooooooopquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker hunkje?
Kom je EIN-DE-fucking-LIJK eens uit de kast, gozer?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
IK MAAK GOEDE TOPICS, DEZE QUOTE KOMT IN MN FOTOBOEKquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bedankt, die van die bankjes is wel een goe topic se.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
-s svp.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:22 schreef Paul het volgende:
[..]
IK MAAK GOEDE TOPICS, DEZE QUOTE KOMT IN MN FOTOBOEKBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker druk weer in de metro op dit normaal rustige tijdstip nu er geen directe treinen naar Den Haag rijdenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ach ... triestquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily Dit al gezien? https://www.gelderlander.nl/redactie/stadsbrandArnhem/index.htmlen een beetje mooi
![]()
![]()
Ook wel zin om mijn stokbrood in iemands oven te schuivenUw ADH vitamine Worst
Ik was helemaal niet van plan om deze twee weken naar kantoor te gaan vanwege werkzaamheden maar moet onverwachts toch@##&
Uw ADH vitamine Worst
vooral doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ook wel zin om mijn stokbrood in iemands oven te schuiven![]()
Opeens zin in rookworstquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ook wel zin om mijn stokbrood in iemands oven te schuiven
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wilde net eigenlijk een pokebowl bestellenquote:Echt opeens vet veel zin in.
Is alles dicht tot 17:00
Well, life can be a riot
Lust er wel eenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor Radler Zitrone![]()
ZizouThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bedoel je deze https://www.ad.nl/video/p(...)%2Fwww.google.com%2Fja... die...
vroeg me al af waar ik m gezien had. Dacht op X, maar mss toch hier, thnx.
Even in 'mijn archief' opslaan
Vroeger ooit een poging gedaan het te kijken, maar het liep me allemaal veel te traag, met seizoen 2 afgehaakt.quote:
Jaren later weer gekeken, en toen kon je de trage gang van zaken beter tolereren, maar de vreselijk negatieve sfeer er in werd steeds erger en erger, en toen afgehaakt toen......stevige spoiler voor als je nog niet zo ver bent.SPOILER: Spoiler over iets belangrijks wat laat in de serie gebeurt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou best kunnen dat het ook op X heeft gestaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]ja... die...
vroeg me al af waar ik m gezien had. Dacht op X, maar mss toch hier, thnx.
Even in 'mijn archief' opslaan
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger ooit een poging gedaan het te kijken, maar het liep me allemaal veel te traag, met seizoen 2 afgehaakt.
Jaren later weer gekeken, en toen kon je de trage gang van zaken beter tolereren, maar de vreselijk negatieve sfeer er in werd steeds erger en erger, en toen afgehaakt toen......stevige spoiler voor als je nog niet zo ver bent.Het is inderdaad wel traag ja , maar vind t zo leuk om te kijkenSPOILER: Spoiler over iets belangrijks wat laat in de serie gebeurt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jawel, er zitten echt wel leuke en bijzondere momenten in.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel traag ja , maar vind t zo leuk om te kijken
Better Call Saul vind ik overigens VEEL leuker. Het komt misschien wat vreemd op gang, maar het is erg goed en lang niet zo zwaarmoedig.![]()
Ik ben nog uit de tijd dat ze voor een kwartje weg gingenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij altijd een zakje halen voor 50 cent. Heerlijk![]()
(guldencenten hè...![]()
)
Ik wil hier na El camino gaan kijken die film. En better call Saul weet ik nog nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, er zitten echt wel leuke en bijzondere momenten in.
Better Call Saul vind ik overigens VEEL leuker. Het komt misschien wat vreemd op gang, maar het is erg goed en lang niet zo zwaarmoedig.![]()
![]()
Een basisschool.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik idd. Weet je wat er nu in het gebouw zit? En zit de brandweer er nogsteeds naast?
En ja, de brandweerkazerne is er nog steeds (kan m vaak horen als ze uitrukken, zo dichtbij woon ik)
El Camino heb ik geprobeerd te kijken, maar omdat ik Breaking Bad niet helemaal hd afgekeken, hd dat weinig zin.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik wil hier na El camino gaan kijken die film. En better call Saul weet ik nog niet
Hierin wordt duidelijk waarom hij is zoals hij is.
Maar diverse andere figuren worden enorm goed uitgediept, met name:
De finale aflevering, daar zijn de meningen echter wel sterk over verdeeld.![]()
Ik ben heel benieuwd! maar ben er nog nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
El Camino heb ik geprobeerd te kijken, maar omdat ik Breaking Bad niet helemaal hd afgekeken, hd dat weinig zin.
[ afbeelding ]
Hierin wordt duidelijk waarom hij is zoals hij is.
Maar diverse andere figuren worden enorm goed uitgediept, met name:
[ afbeelding ]
De finale aflevering, daar zijn de meningen echter wel sterk over verdeeld.![]()
![]()
Enige minpunt van zo'n prequel is natuurlijk wel dat je natuurlijk weet wie het gaat overleven en wie niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! maar ben er nog niet
Ow, sorry, de meest extreme bad-ass is uiteraard:![]()
![]()
Hij staat nu groot op mn tvquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Enige minpunt van zo'n prequel is natuurlijk wel dat je natuurlijk weet wie het gaat overleven en wie niet.
Ow, sorry, de meest extreme bad-ass is uiteraard:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Breaking bad duurde me ook net een seizoen te langOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voor de producers ook. Ze hadden het eigenlijk al afgerond en toen moesten ze onverwachts ineens nog een seizoen er achter plakken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:20 schreef sp3c het volgende:
Breaking bad duurde me ook net een seizoen te langSPOILER: Wederom een spoiler!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste seizoen van better Call Saul ook nog niet gekeken bedenk ik meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:21 schreef sp3c het volgende:
Laatste seizoen van better Call Saul ook nog niet gekeken bedenk ik me![]()
![]()
Jaloers! Ik had het ook over 50 eurocent. Ben 41quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd dat ze voor een kwartje weg gingen![]()
(guldencenten hè...![]()
)
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaloers! Ik had het ook over 50 eurocent. Ben 41
Maar... dan is het nog niet zo heel lang geleden dat jij die koekkruimels gekocht had?
(al is de Stroopwafelbakker al wel even verdwenen daar... sinds coronajaren meen ik).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er was iets mee, staking ofzo of het ging naar een andere streamer weet ik niet meerquote:
Daarna kwam er steeds wat anders tussenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voor mijn gevoel al een hele tijd. De markt daar stond de laatste jaren ook sporadisch een stroopwafelding. Maar dat is me wat te gortig te prijzen. Laatste keer dat ik t heb gehaald is in Nijmegen 2 jaar terug. Met tegenzin wat betreft prijs, maar ik vind die kruimels gewoon zoooo lekker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... dan is het nog niet zo heel lang geleden dat jij die koekkruimels gekocht had?
(al is de Stroopwafelbakker al wel even verdwenen daar... sinds coronajaren meen ik).Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Veel mensen hopen op een nieuw seizoen, vanwege het einde van het laatste seizoen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Er was iets mee, staking ofzo of het ging naar een andere streamer weet ik niet meer
Daarna kwam er steeds wat anders tussen
Voor velen geeft het geen voldoening en er zijn talloze mogelijkheden om er op voort te borduren.
Anderen vinden het juist het perfecte einde overigens en zouden geen voortzetting willen zien omdat dat afbreuk zou doen aan het verhaal.![]()
Vond het na het voorlaatste seizoen eigenlijk ook wel klaar
Maar ik zet het op de lijstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sowieso hip om over het einde te gaan zitten mekkeren tegenwoordigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hahhaa - idd: de kruimels van de stroopwafel-wafels zijn erg lekker!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel al een hele tijd. De markt daar stond de laatste jaren ook sporadisch een stroopwafelding. Maar dat is me wat te gortig te prijzen. Laatste keer dat ik t heb gehaald is in Nijmegen 2 jaar terug. Met tegenzin wat betreft prijs, maar ik vind die kruimels gewoon zoooo lekker.![]()
(eet het nu niet meer, maar kan me die botersmaak en lekkere vanille nog zeker wel herinneren)
Ja nou ja, schrijvers vinden het ook hip om "subvert the viewers' expectations."quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:29 schreef sp3c het volgende:
Sowieso hip om over het einde te gaan zitten mekkeren tegenwoordig![]()
![]()
Got vond ik sowieso heel slecht geschreven precies om die reden
Vanaf aflevering 1 vergeten ze hele legersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Iets te ambitieus denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Seizoenen 1 -5 vond ik echt geweldig! Daarna werd het stapsgewijs steeds slechter en op het eind was het echt onvoorstelbaar kut! Niet normaal zo kut!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:
Got vond ik sowieso heel slecht geschreven precies om die reden
Vanaf aflevering 1 vergeten ze hele legers
House of the dragon begon wat minder sterk dan GoT maar was best vermakelijk, maar het lijkt een stuk sneller kut te worden. Ik had moeite met door het 2e seizoen heen te komen.![]()
Dat moet tegelijkertijdquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
Genoeg kut geroepen, tijd voor bier en bolken?
Uw ADH vitamine Worst
Kan primaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Teeeeewriiing heeey hier is harry en Joopie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gabberbeat drops!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teeeeewriiing heeey hier is harry en Joopie.![]()
![]()
Gloeiende gloeiende gloeiendeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KolenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Harry Stevens en Nol Brouwer Collaboratie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rip rietjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij oppassen! Zijn ze allemaal al dood
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De opa's en harrie alleen mag ik hopen. Niet Rik en die zus?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij oppassen! Zijn ze allemaal al doodBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De opa’s Harrie en joopie en de reserve opa.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De opa's en harrie alleen mag ik hopen. Niet Rik en die zus?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rogier van Cleef die als vervanger kwam van HenryThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja gisteravond. 84.quote:Well, life can be a riot
Rip Helen HelminkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben bezig om voor een klant hun nieuwe huisstijl in de pdf stylesheet te integreren. Lekker beetje knutselen
Ik heb net civilization 6 gedaan maar lukte niet.
Toen even LEGO maar ook geen zin in.
Ga zo wel even naar de supermarkt.![]()
Civilization heb ik wel een tijd terug aangeschaft toen het eens in de aanbieding was op steam. Moet er nog eens aan beginnenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb net civilization 6 gedaan maar lukte niet.
Toen even LEGO maar ook geen zin in.
Ga zo wel even naar de supermarkt.
Ik heb hem gewoon illegaal van het net getrokkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Civilization heb ik wel een tijd terug aangeschaft toen het eens in de aanbieding was op steam. Moet er nog eens aan beginnen
Zit te veel DLC bij, dan zou ik honderden euros kwijt zijn en dat heb ik niet.
Vind het tot nu toe een ingewikkeld spel.![]()
Ja dat is klote idd. Heb zelf een half jaar Hearts of Iron 4 gekocht. Ook echt heel lastig. Veel youtube gekeken, maar blijft moeilijk. Maar daar kun je een abonnement nemen zodat je bijv voor 3 maanden alle DLC's kunt spelen. Echt een prima oplossing.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon illegaal van het net getrokken
Zit te veel DLC bij, dan zou ik honderden euros kwijt zijn en dat heb ik niet.
Vind het tot nu toe een ingewikkeld spel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Schoenen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed bezig. Welke schoenen zijn het geworden?![]()
![]()
Oeh HOI4 heb ik ook maar dat was me echt te ingewikkeld.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is klote idd. Heb zelf een half jaar Hearts of Iron 4 gekocht. Ook echt heel lastig. Veel youtube gekeken, maar blijft moeilijk. Maar daar kun je een abonnement nemen zodat je bijv voor 3 maanden alle DLC's kunt spelen. Echt een prima oplossing.
Heb zelf alle DLC voor Europa Universalis 4, ook een spel van Paradox. Ook zeer ingewikkeld maar dat kan ik wel.
Heb er 2000 uur in zitten.![]()
![]()
Ow sorry dat was Musket. Jullie hebben beiden een beetje donkere UI'squote:
Geen probleemquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow sorry dat was Musket. Jullie hebben beiden een beetje donkere UI's![]()
![]()
Leuk man zo'n game waar je helemaal in op kunt gaan. Even spieken: Heb zelf nu 2832 uur in football manager 24 zitten. Maar die laat ik ook weleens snachts aanstaan. 89 vd 100 steam verdiensten binnen. Wil naar de 100quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh HOI4 heb ik ook maar dat was me echt te ingewikkeld.
Heb zelf alle DLC voor Europa Universalis 4, ook een spel van Paradox. Ook zeer ingewikkeld maar dat kan ik wel.
Heb er 2000 uur in zitten.
Zeker, wat nog leuker was was zelf een game maken en uitbrengen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk man zo'n game waar je helemaal in op kunt gaan. Even spieken: Heb zelf nu 2832 uur in football manager 24 zitten. Maar die laat ik ook weleens snachts aanstaan. 89 vd 100 steam verdiensten binnen. Wil naar de 100
Coin Treasures
https://store.steampowere(...)rator_clanid=4777282
Helaas was ik zo dedicated dat alles perfect moest gaan dat ik er aan onder door ging. Verkocht best aardig maar ik trok het niet meer en heb besloten hem gratis te maken en de support te stoppen.![]()
Wat vetquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, wat nog leuker was was zelf een game maken en uitbrengen.
Coin Treasures
https://store.steampowere(...)rator_clanid=4777282
Helaas was ik zo dedicated dat alles perfect moest gaan dat ik er aan onder door ging. Verkocht best aardig maar ik trok het niet meer en heb besloten hem gratis te maken en de support te stoppen.Mooie coin dozer.
Op vakantie in Zandvoort afgelopen week, daar was een arcadehal waar je punten kon sparen en hadden ze 2 van deze machines. Maar die machine werd de hele tijd gebruikt door 1 grote familie. Sad moment
Matig welquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:58 schreef StevenHyde het volgende:
Op vakantie in Zandvoort afgelopen week, daar was een arcadehal waar je punten kon sparen en hadden ze 2 van deze machines. Maar die machine werd de hele tijd gebruikt door 1 grote familie. Sad momentWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: