SPOILER: Top 502Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: In Memoriam: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar Februari2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
Ik ga sowieso de vroege race wedstrijden niet kijken
Mwa zo gek ben ik niet.. en twijfel om f1tv te nemenquote:
Ik ben wel zo gekquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa zo gek ben ik niet.. en twijfel om f1tv te nemen
Beetje wel. Half 2 slapen en half 7 wakker is net 1/2 uurtjes te weinig voor me op dit moment. Maar werk lekker thuis dus mooi tranquilo aandoen.quote:
AardappelSchotel sowieso indd..quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben wel zo gek
Denk @:Aardappelschotel ook
@:JustinK twijfel ik over
Nah heb al genoeg streamingdienstenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
Gewoon IPTV nemen, heb je voor een 10tje alles.
Ben je groot fan en kenner? Speel zelf veel scorito en doe daar ook mee met een F1 spel (voor de algehele rating), maar heb er weinig verstand van. Klopt het dat de mercedes en ferrari een stuk beter zijn dan max en we de eerste races weinig van max kunnen verwachten?quote:
Dat is wel laat ja..quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beetje wel. Half 2 slapen en half 7 wakker is net 1/2 uurtjes te weinig voor me op dit moment. Maar werk lekker thuis dus mooi tranquilo aandoen.
We kunnen echt pas na de eerste 3 VT zeggen wie waar staatquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben je groot fan en kenner? Speel zelf veel scorito en doe daar ook mee met een F1 spel (voor de algehele rating), maar heb er weinig verstand van. Klopt het dat de mercedes en ferrari een stuk beter zijn dan max en we de eerste races weinig van max kunnen verwachten?
Zellufquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZellufSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx, die vrije trainingen zijn allemaal morgen denk ik toch? En dan zaterdag kwalificatie?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
Als je dat wel wilt
Zou ik zeggen McLaren staat er goed voor
Morgen ochtend heeel vroeg 2quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx, die vrije trainingen zijn allemaal morgen denk ik toch? En dan zaterdag kwalificatie?
Als wilt weten waar en hoelaat ze racen. Dan kan je de racekalender 2025 downloaden in de app storequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx, die vrije trainingen zijn allemaal morgen denk ik toch? En dan zaterdag kwalificatie?
Das een goede optiequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
Deadline voor het scorito f1 team is zaterdag 06u. Dus dan ga ik vrijdag de boel nog een keer checken einde middag
Woon je in de buurt Steven?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily Dit al gezien? https://www.gelderlander.nl/redactie/stadsbrandArnhem/index.html
Ik woon idd binnen een straal van 10km van Arnhem af. Beetje een gevalletje komt-wel-dichtbij-grap: Ik was 2 dagen ervoor nog poolen op 50 meter daar vandaan. En lekker een burgertje eten bij de burgerking met mijn dochter een meter of 10 er vandaan.quote:
Aah ik woon er ongeveer 20 km vandaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik woon idd binnen een straal van 10km van Arnhem af. Beetje een gevalletje komt-wel-dichtbij-grap: Ik was 2 dagen ervoor nog poolen op 50 meter daar vandaan. En lekker een burgertje eten bij de burgerking met mijn dochter een meter of 10 er vandaan.
Heb je lekker gewandeld in het bos? Of een teek tijdens t zitten in je tuin?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:14 schreef KoningWouter het volgende:
Heb de eerste teek van het jaar weggehaald. De katten vangen ook alweer muizen.
Beide ben ik niet zo blij mee maar betekent wel dat het LENTE wordt
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je lekker gewandeld in het bos? Of een teek tijdens t zitten in je tuin?
Vangen ze in de winter geen muizen ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.
Nee eigenlijk bijna niet, die zijn allemaal in winterslaap dan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vangen ze in de winter geen muizen ?
Leukquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ik woon er ongeveer 20 km vandaan
Goed opgelet van jou iigquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee niet bij mij gelukkig. De kat had een teek.
Muizenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee eigenlijk bijna niet, die zijn allemaal in winterslaap dan.
Ja muizen van buiten jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed opgelet van jou iigMuizen van buiten hoop ik?
Nobody knowsquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is het praktisch nut om (Kabouter wesley quote) :
Op je toetsenbord te gaan zitten en op enter te drukken steeds, Paul?
Haha ja die zorgen voor hun baasje. Wees blij dat ze niet met ratten aankomen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja muizen van buiten ja
Mijn katten zijn een beetje raar. Die vangen dan een muis en komen dan vol bombarie dat ding aan mij laten zien als ik in bed lig. Zijn ze helemaal trots. Alleen ik kan dan weer de ingewanden opruimen 's ochtends.
Echt? Hmm in de winter vangen mijn katten in elk geval geen muizen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Muizen
Nee joh
Die gaan wel op warme plekjes zitten
En eten uit Huizen halen
Nope doen ze nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Echt? Hmm in de winter vangen mijn katten in elk geval geen muizen.
Heb wel een keer een muis in mijn meterkast gehad. Die stal allemaal brokjes van het kattenvoer wat er praktisch naast staat en had daar een stash aangelegd. Maar goed toen de kat daar achter kwam was het snel over.
Een keer gehad inderdaad. Dat was wel echt goor zo'n groot ding.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja die zorgen voor hun baasje. Wees blij dat ze niet met ratten aankomen.
mn zusje laat ik soms paar uren DTS-en ze kan nog niet goed typenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is het praktisch nut om (Kabouter wesley quote) :
Op je toetsenbord te gaan zitten en op enter te drukken steeds, Paul?
Picsquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
mn zusje laat ik soms paar uren DTS-en ze kan nog niet goed typen
Wel lief van zequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja muizen van buiten ja
Mijn katten zijn een beetje raar. Die vangen dan een muis en komen dan vol bombarie dat ding aan mij laten zien als ik in bed lig. Zijn ze helemaal trots. Alleen ik kan dan weer de ingewanden opruimen 's ochtends.
Filmpje vanaf de overkant, vanaf Stadsblokken was ook bizar.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily Dit al gezien? https://www.gelderlander.nl/redactie/stadsbrandArnhem/index.html
quote:
Geen twijfel hierquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben wel zo gek
Denk @:Aardappelschotel ook
@:JustinK twijfel ik over
Kan m niet meer vinden, die timelapse van in de nacht van een bewakingscamera bij een huis daar...quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Filmpje vanaf de overkant, vanaf Stadsblokken was ook bizar.....
* Sally woont in Arnhem (-Zuid)....
Ik zat vroegah op school in Arnhem-Zuid: Lorentz Collegequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Filmpje vanaf de overkant, vanaf Stadsblokken was ook bizar.....
* Sally woont in Arnhem (-Zuid)....
Bedoel je deze https://www.ad.nl/video/p(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan m niet meer vinden, die timelapse van in de nacht van een bewakingscamera bij een huis daar...
Mss offline gehaald nu.
Ja - was de Slegte idd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukDan ben je ook wel vaker in Ernum denk ik
Ik twijfel een beetje of in dat pand vroeger altijd de Slegte zat of dat het die zaak was waar je stroopwafel(kruimels) kon kopen altijd. Echt eeuwig jammer dat de Slegte er niet meer is
Je viel flauw na (te snel) opstaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
klassieke orthostatische hypotensie
Die zat (ze zijn verhuisd naar Schuytgraaf) hier bij mij héél vlakbijquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zat vroegah op school in Arnhem-Zuid: Lorentz College
Volgens mij altijd een zakje halen voor 50 cent. Heerlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - was de Slegte idd.
De stroopwafels zaten ernaast. Dat is nu YoYo geworden (logo kon je op sommige foto's zien).
Ja dat hoorde ik idd. Weet je wat er nu in het gebouw zit? En zit de brandweer er nogsteeds naast?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Die zat (ze zijn verhuisd naar Schuytgraaf) hier bij mij héél vlakbij
Lekker hunkje?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef Paul het volgende:
in 2 minuten 3 topics gemaakt
JUI / Lekker hunkje voor jullie
VER / Wat vind jij van deze bankjes?
FB / Klopt het dat je geen Twitter/X meer kan embedden?
Bedankt, die van die bankjes is wel een goe topic se.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef Paul het volgende:
in 2 minuten 3 topics gemaakt
JUI / Lekker hunkje voor jullie
VER / Wat vind jij van deze bankjes?
FB / Klopt het dat je geen Twitter/X meer kan embedden?
scoooooooooooooopquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker hunkje?
Kom je EIN-DE-fucking-LIJK eens uit de kast, gozer?
IK MAAK GOEDE TOPICS, DEZE QUOTE KOMT IN MN FOTOBOEKquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bedankt, die van die bankjes is wel een goe topic se.
-s svp.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:22 schreef Paul het volgende:
[..]
IK MAAK GOEDE TOPICS, DEZE QUOTE KOMT IN MN FOTOBOEK
Ach ... triestquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
vooral doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ook wel zin om mijn stokbrood in iemands oven te schuiven
Opeens zin in rookworstquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ook wel zin om mijn stokbrood in iemands oven te schuiven
Wilde net eigenlijk een pokebowl bestellenquote:
Lust er wel eenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor Radler Zitrone
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bedoel je deze https://www.ad.nl/video/p(...)%2Fwww.google.com%2F
Vroeger ooit een poging gedaan het te kijken, maar het liep me allemaal veel te traag, met seizoen 2 afgehaakt.quote:
SPOILER: Spoiler over iets belangrijks wat laat in de serie gebeurt!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou best kunnen dat het ook op X heeft gestaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]ja... die...
vroeg me al af waar ik m gezien had. Dacht op X, maar mss toch hier, thnx.
Even in 'mijn archief' opslaan
Het is inderdaad wel traag ja , maar vind t zo leuk om te kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger ooit een poging gedaan het te kijken, maar het liep me allemaal veel te traag, met seizoen 2 afgehaakt.
Jaren later weer gekeken, en toen kon je de trage gang van zaken beter tolereren, maar de vreselijk negatieve sfeer er in werd steeds erger en erger, en toen afgehaakt toen......stevige spoiler voor als je nog niet zo ver bent.SPOILER: Spoiler over iets belangrijks wat laat in de serie gebeurt!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, er zitten echt wel leuke en bijzondere momenten in.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel traag ja , maar vind t zo leuk om te kijken
Ik ben nog uit de tijd dat ze voor een kwartje weg gingenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij altijd een zakje halen voor 50 cent. Heerlijk
Ik wil hier na El camino gaan kijken die film. En better call Saul weet ik nog nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, er zitten echt wel leuke en bijzondere momenten in.
Better Call Saul vind ik overigens VEEL leuker. Het komt misschien wat vreemd op gang, maar het is erg goed en lang niet zo zwaarmoedig.
Een basisschool.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik idd. Weet je wat er nu in het gebouw zit? En zit de brandweer er nogsteeds naast?
El Camino heb ik geprobeerd te kijken, maar omdat ik Breaking Bad niet helemaal hd afgekeken, hd dat weinig zin.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik wil hier na El camino gaan kijken die film. En better call Saul weet ik nog niet
Ik ben heel benieuwd! maar ben er nog nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
El Camino heb ik geprobeerd te kijken, maar omdat ik Breaking Bad niet helemaal hd afgekeken, hd dat weinig zin.
[ afbeelding ]
Hierin wordt duidelijk waarom hij is zoals hij is.
Maar diverse andere figuren worden enorm goed uitgediept, met name:
[ afbeelding ]
De finale aflevering, daar zijn de meningen echter wel sterk over verdeeld.
Enige minpunt van zo'n prequel is natuurlijk wel dat je natuurlijk weet wie het gaat overleven en wie niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! maar ben er nog niet
Hij staat nu groot op mn tvquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Enige minpunt van zo'n prequel is natuurlijk wel dat je natuurlijk weet wie het gaat overleven en wie niet.
Ow, sorry, de meest extreme bad-ass is uiteraard:
[ afbeelding ]
Voor de producers ook. Ze hadden het eigenlijk al afgerond en toen moesten ze onverwachts ineens nog een seizoen er achter plakken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:20 schreef sp3c het volgende:
Breaking bad duurde me ook net een seizoen te lang
SPOILER: Wederom een spoiler!!!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:21 schreef sp3c het volgende:
Laatste seizoen van better Call Saul ook nog niet gekeken bedenk ik me
Jaloers! Ik had het ook over 50 eurocent. Ben 41quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd dat ze voor een kwartje weg gingen![]()
(guldencenten hè...![]()
)
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaloers! Ik had het ook over 50 eurocent. Ben 41
Er was iets mee, staking ofzo of het ging naar een andere streamer weet ik niet meerquote:
Voor mijn gevoel al een hele tijd. De markt daar stond de laatste jaren ook sporadisch een stroopwafelding. Maar dat is me wat te gortig te prijzen. Laatste keer dat ik t heb gehaald is in Nijmegen 2 jaar terug. Met tegenzin wat betreft prijs, maar ik vind die kruimels gewoon zoooo lekker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... dan is het nog niet zo heel lang geleden dat jij die koekkruimels gekocht had?
(al is de Stroopwafelbakker al wel even verdwenen daar... sinds coronajaren meen ik).
Veel mensen hopen op een nieuw seizoen, vanwege het einde van het laatste seizoen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Er was iets mee, staking ofzo of het ging naar een andere streamer weet ik niet meer
Daarna kwam er steeds wat anders tussen
Hahhaa - idd: de kruimels van de stroopwafel-wafels zijn erg lekker!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel al een hele tijd. De markt daar stond de laatste jaren ook sporadisch een stroopwafelding. Maar dat is me wat te gortig te prijzen. Laatste keer dat ik t heb gehaald is in Nijmegen 2 jaar terug. Met tegenzin wat betreft prijs, maar ik vind die kruimels gewoon zoooo lekker.
Ja nou ja, schrijvers vinden het ook hip om "subvert the viewers' expectations."quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:29 schreef sp3c het volgende:
Sowieso hip om over het einde te gaan zitten mekkeren tegenwoordig
Seizoenen 1 -5 vond ik echt geweldig! Daarna werd het stapsgewijs steeds slechter en op het eind was het echt onvoorstelbaar kut! Niet normaal zo kut!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:
Got vond ik sowieso heel slecht geschreven precies om die reden
Vanaf aflevering 1 vergeten ze hele legers
Dat moet tegelijkertijdquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
Genoeg kut geroepen, tijd voor bier en bolken?
Gabberbeat drops!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teeeeewriiing heeey hier is harry en Joopie.
De opa's en harrie alleen mag ik hopen. Niet Rik en die zus?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij oppassen! Zijn ze allemaal al dood
De opa’s Harrie en joopie en de reserve opa.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De opa's en harrie alleen mag ik hopen. Niet Rik en die zus?
Ja gisteravond. 84.quote:
Civilization heb ik wel een tijd terug aangeschaft toen het eens in de aanbieding was op steam. Moet er nog eens aan beginnenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb net civilization 6 gedaan maar lukte niet.
Toen even LEGO maar ook geen zin in.
Ga zo wel even naar de supermarkt.
Ik heb hem gewoon illegaal van het net getrokkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Civilization heb ik wel een tijd terug aangeschaft toen het eens in de aanbieding was op steam. Moet er nog eens aan beginnen
Ja dat is klote idd. Heb zelf een half jaar Hearts of Iron 4 gekocht. Ook echt heel lastig. Veel youtube gekeken, maar blijft moeilijk. Maar daar kun je een abonnement nemen zodat je bijv voor 3 maanden alle DLC's kunt spelen. Echt een prima oplossing.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon illegaal van het net getrokken
Zit te veel DLC bij, dan zou ik honderden euros kwijt zijn en dat heb ik niet.
Vind het tot nu toe een ingewikkeld spel.
Schoenen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed bezig. Welke schoenen zijn het geworden?
Oeh HOI4 heb ik ook maar dat was me echt te ingewikkeld.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is klote idd. Heb zelf een half jaar Hearts of Iron 4 gekocht. Ook echt heel lastig. Veel youtube gekeken, maar blijft moeilijk. Maar daar kun je een abonnement nemen zodat je bijv voor 3 maanden alle DLC's kunt spelen. Echt een prima oplossing.
Ow sorry dat was Musket. Jullie hebben beiden een beetje donkere UI'squote:
Geen probleemquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow sorry dat was Musket. Jullie hebben beiden een beetje donkere UI's
Leuk man zo'n game waar je helemaal in op kunt gaan. Even spieken: Heb zelf nu 2832 uur in football manager 24 zitten. Maar die laat ik ook weleens snachts aanstaan. 89 vd 100 steam verdiensten binnen. Wil naar de 100quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh HOI4 heb ik ook maar dat was me echt te ingewikkeld.
Heb zelf alle DLC voor Europa Universalis 4, ook een spel van Paradox. Ook zeer ingewikkeld maar dat kan ik wel.
Heb er 2000 uur in zitten.
Zeker, wat nog leuker was was zelf een game maken en uitbrengen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk man zo'n game waar je helemaal in op kunt gaan. Even spieken: Heb zelf nu 2832 uur in football manager 24 zitten. Maar die laat ik ook weleens snachts aanstaan. 89 vd 100 steam verdiensten binnen. Wil naar de 100
Wat vetquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, wat nog leuker was was zelf een game maken en uitbrengen.
Coin Treasures
https://store.steampowere(...)rator_clanid=4777282
Helaas was ik zo dedicated dat alles perfect moest gaan dat ik er aan onder door ging. Verkocht best aardig maar ik trok het niet meer en heb besloten hem gratis te maken en de support te stoppen.
Matig welquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:58 schreef StevenHyde het volgende:
Op vakantie in Zandvoort afgelopen week, daar was een arcadehal waar je punten kon sparen en hadden ze 2 van deze machines. Maar die machine werd de hele tijd gebruikt door 1 grote familie. Sad moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop